Gå tilbake   NybaktMamma - Møteplassen > Diskusjoner > Klær og utstyr > Alternativt barneutstyr




Svar
 
LinkBack Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 17-03-2009, 11:12   #1
VIP-Medlem
 
millact sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2005
Sted: Vestlandet
Meldinger: 7,265
MP Rating: 100% (2)
millact har et ubeskrivelig bra rykte.millact har et ubeskrivelig bra rykte.millact har et ubeskrivelig bra rykte.millact har et ubeskrivelig bra rykte.millact har et ubeskrivelig bra rykte.millact har et ubeskrivelig bra rykte.millact har et ubeskrivelig bra rykte.millact har et ubeskrivelig bra rykte.millact har et ubeskrivelig bra rykte.millact har et ubeskrivelig bra rykte.millact har et ubeskrivelig bra rykte.
Fornøyd med manduca?

Oppdaget nettopp manduca bæresele og lurer litt på om jeg "trenger" enn sånn en. Kan den brukes til en gutt på 6 mnd og oppover? Kan den brukes lenge på magen? Hvor er det billigst å kjøpe den?
__________________
Jente 05
Gutt 08
millact er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 17-03-2009, 12:00   #2
Seniormedlem
 
Lubelillen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Sted: Akershus
Meldinger: 1,737
MP Rating: 0% (0)
Lubelillen har en strålende fremtid.Lubelillen har en strålende fremtid.Lubelillen har en strålende fremtid.Lubelillen har en strålende fremtid.Lubelillen har en strålende fremtid.Lubelillen har en strålende fremtid.Lubelillen har en strålende fremtid.Lubelillen har en strålende fremtid.Lubelillen har en strålende fremtid.Lubelillen har en strålende fremtid.Lubelillen har en strålende fremtid.
Sv: Fornøyd med manduca?

Jeg kjøpte manduca når lillegutt var en 9 mndr tror jeg. Og elsker den! Flott til bde mage og ryggbæring, og nå som han er 16 mndr bruker vi den fortsatt. Kjempestødig og fordeler vekten veldig godt. Gutten min er nå 13 kg og kan fint bære ham lenge uten at det blir tungt.
Vet ikke om den er billigere her eller der, jeg kjøpte min hos Lotusbarn men vet de har den hos vidunderbarn også. Og sikker mange andre steder.
__________________



Lubelillen er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 17-03-2009, 14:34   #3
Kes
Supermedlem
 
Kes sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2003
Sted: Vest-Agder
Meldinger: 747
MP Rating: 0% (0)
Kes har en strålende fremtid.Kes har en strålende fremtid.Kes har en strålende fremtid.Kes har en strålende fremtid.Kes har en strålende fremtid.Kes har en strålende fremtid.Kes har en strålende fremtid.Kes har en strålende fremtid.Kes har en strålende fremtid.Kes har en strålende fremtid.Kes har en strålende fremtid.
Sv: Fornøyd med manduca?

Ja jeg er veldig fornøyd !!

Om en trenger en sånn ??
Tja nå har jeg vært på lang togtur t/r Oslo og en flytur t/r Bergen og det var vertfall veeeldig greit å ha noe å bære i da.... Vertfall når en i tillegg må holde storebror i handa, ha kontroll på billetter, kommer seg inn/ut av fly/tog etc...
Bruker den også når jeg skal en kjapp tur i sentrum

Har brukte den mest på magen og jenta mi på 6 1/2 mnd sitter foreløp veldig bra. Ser for meg at det blir litt tungt på magen etterhvert, men det er vertfall lettest å hive de på magen når en skal ut/inn av fly/tog etc. En bærer jo ikke så lenge da...

Veninna mi har Ergo og hun bærer sin 9 mnd gamle gutt på magen uten problem...

Har også testet Manducaen for ryggbæring en gang og det er litt skummelt, men veldig behagelig å ha henne på ryggen.... Må øve meg mer på det

Tror prisene er sånn ca de samme på alle nettbutikkene...
__________________
Mamma til;
Nikolai - 07.11.03
Rebekka - 27.08.08

( Også kjent som Ingeniøren )
Kes er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 17-03-2009, 19:44   #4
Supermedlem
 
snuppeline sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Sted: Bergen
Meldinger: 1,234
MP Rating: 0% (0)
snuppeline har en strålende fremtid.snuppeline har en strålende fremtid.snuppeline har en strålende fremtid.snuppeline har en strålende fremtid.snuppeline har en strålende fremtid.snuppeline har en strålende fremtid.snuppeline har en strålende fremtid.snuppeline har en strålende fremtid.snuppeline har en strålende fremtid.snuppeline har en strålende fremtid.snuppeline har en strålende fremtid.
Sv: Fornøyd med manduca?

Vi bruker Manduca til lillesøster på 10 mnd'er og storesøster på over 3år og 15 kg.
Liker den veldig godt, bærer mest på ryggen nå. På magen foretrekker jeg sjal.
Vi kjøpte vår på lotusbarn.
__________________
storesøster 30.10.05 lillesøster 28.04.08
Er Trollemor på snartmamma
snuppeline er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 25-03-2009, 08:19   #5
VIP-Medlem
 
millact sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2005
Sted: Vestlandet
Meldinger: 7,265
MP Rating: 100% (2)
millact har et ubeskrivelig bra rykte.millact har et ubeskrivelig bra rykte.millact har et ubeskrivelig bra rykte.millact har et ubeskrivelig bra rykte.millact har et ubeskrivelig bra rykte.millact har et ubeskrivelig bra rykte.millact har et ubeskrivelig bra rykte.millact har et ubeskrivelig bra rykte.millact har et ubeskrivelig bra rykte.millact har et ubeskrivelig bra rykte.millact har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: Fornøyd med manduca?

Da er en sort manduca bestilt. Håper den blir bra. Vurderer å reise på påsketur og har ikke plass til vogn i bilen da, så satser på at den kommer før påske.
__________________
Jente 05
Gutt 08
millact er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 25-03-2009, 15:11   #6
Medlem
 
Bulla sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2009
Sted: Oslo
Meldinger: 348
MP Rating: 0% (0)
Bulla har et ubeskrivelig bra rykte.Bulla har et ubeskrivelig bra rykte.Bulla har et ubeskrivelig bra rykte.Bulla har et ubeskrivelig bra rykte.Bulla har et ubeskrivelig bra rykte.Bulla har et ubeskrivelig bra rykte.Bulla har et ubeskrivelig bra rykte.Bulla har et ubeskrivelig bra rykte.Bulla har et ubeskrivelig bra rykte.Bulla har et ubeskrivelig bra rykte.Bulla har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: Fornøyd med manduca?

Sitat:
Opprinnelig postet av millact Vis post
Da er en sort manduca bestilt. Håper den blir bra. Vurderer å reise på påsketur og har ikke plass til vogn i bilen da, så satser på at den kommer før påske.
Jeg bestillte min fra lotusbarn og fikk den i postkassen bare 3 dager etterpå

Du kommer til å bli knallfornøyd! Her i huset elsker alle den, både de som bærer og den som blir båret
Bulla er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 02-04-2009, 17:58   #7
Medlem
 
Medlem siden: Jun 2008
Meldinger: 158
MP Rating: 0% (0)
VirreVera er et navn alle kjenner.VirreVera er et navn alle kjenner.VirreVera er et navn alle kjenner.VirreVera er et navn alle kjenner.VirreVera er et navn alle kjenner.VirreVera er et navn alle kjenner.VirreVera er et navn alle kjenner.VirreVera er et navn alle kjenner.VirreVera er et navn alle kjenner.VirreVera er et navn alle kjenner.VirreVera er et navn alle kjenner.
Sv: Fornøyd med manduca?

JA!!! Den er bare så utrolig god! Til stort og tungt barn på magen liker jeg den ikke i det hele tatt, da er vend sjal bedre (men har aldri prøvd med barn under 1,5 år på magen). På ryggen derimot er den topp! Mitt favoritt bæretøy om jeg skal bære langt
VirreVera er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 02-04-2009, 18:00   #8
Supermedlem
 
Millema sin avatar
 
Medlem siden: May 2008
Sted: Vestfold
Meldinger: 605
MP Rating: 0% (0)
Millema har en strålende fremtid.Millema har en strålende fremtid.Millema har en strålende fremtid.Millema har en strålende fremtid.Millema har en strålende fremtid.Millema har en strålende fremtid.Millema har en strålende fremtid.Millema har en strålende fremtid.Millema har en strålende fremtid.Millema har en strålende fremtid.Millema har en strålende fremtid.
Sv: Fornøyd med manduca?

Vi er kjempefornøyd med vår
Gratulerer med et supert valg!
__________________
Stolt mamma til en vakker prinsesse - sept 08
Millema er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Svar



Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are
Pingbacks are
Refbacks are


Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 22:13.




Powered by vBulletin® Version 3.7.3
Copyright ©2000 - 2009, Jelsoft Enterprises Ltd.
Search Engine Friendly URLs by vBSEO 3.2.0
Alt innhold ©2001-2008 NybaktMamma.com