Gå tilbake   NybaktMamma - Møteplassen > Diskusjoner > Klær og utstyr > Alternativt barneutstyr
Registrér deg nå, så kan du straks bli med i vårt nettsamfunn!
Alle registrerte brukere får:
  • Egen identitet i forumet/nettsamfunnet
  • Starte nye diskusjoner
  • Svare i andres diskusjoner
  • Skrive egen blogg, og svare i andres
  • Redigere egne meldinger
  • Sette opp egne epostvarslinger
  • Selge eller kjøpe via våre rubrikkannonser
  • Søke gjennom millioner av meldinger
  • Sende private eller offentlige meldinger
  • Opprette ett eller flere fotoalbum
  • Kommentere andres bilder
  • Endre utseende på sin offentlige profil
  • Bestemme egen grad av anonymitet
  • Bruke personlig kontakt- og venneliste
  • Opprette eller delta i sosiale nettverk
  • Finne mange nye og hyggelige venner
  Og mye, mye mer... Helt gratis!
Registrer deg nå!
 





Svar
 
LinkBack Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 23-05-2008, 20:11   #1
Supermedlem
 
Sjöstjerna sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2005
Sted: Oslo
Meldinger: 1,218
MP Rating: 100% (1)
Sjöstjerna har en strålende fremtid.Sjöstjerna har en strålende fremtid.Sjöstjerna har en strålende fremtid.Sjöstjerna har en strålende fremtid.Sjöstjerna har en strålende fremtid.Sjöstjerna har en strålende fremtid.Sjöstjerna har en strålende fremtid.Sjöstjerna har en strålende fremtid.Sjöstjerna har en strålende fremtid.Sjöstjerna har en strålende fremtid.Sjöstjerna har en strålende fremtid.
hm Første tøybleie. Godkjenner dere denne brettebleie kombinasjonen?

Lillemor sover første natt med tøybleie. Fikk noen bleier og innlegg i posten i dag, ble så ivrig at jeg måtte lage brettebleie av gassklutene mens de nye bleiene er i vaskemaskinen. Bestilte nemlig en snappi slik at jeg kan teste ute brettebleier også. Regner med den plu utapå-buksa ikke trengte en vask før bruk...

Vel, i natt sover hun med en gassklut brettet på "riktig" måte. Inni der la jeg en litt mindre gassklut brettet til en avlang sak. Dette festet jeg med snappi. For sikkerhets skyld la jeg en sånn hamp innlegg sak mellom utapå-buksa og brettebleien. Denne er jo uvasket da, så suger kanskje ikke opp så mye.

Så hva tror dere? Holder det hele natta? Gjorde jeg noe feil? Kunne jeg gjort noe anderledes? Ble det skikkelig amatør?

Men blir ikke gasskluter veldig vått?
__________________

JENTENE 05 OG 07
Sjöstjerna er pålogget nå   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 23-05-2008, 22:31   #2
Supermedlem
 
Anjali sin avatar
 
Medlem siden: May 2005
Meldinger: 513
MP Rating: 100% (9)
Anjali er som en lysfontene.Anjali er som en lysfontene.Anjali er som en lysfontene.Anjali er som en lysfontene.Anjali er som en lysfontene.Anjali er som en lysfontene.Anjali er som en lysfontene.Anjali er som en lysfontene.Anjali er som en lysfontene.Anjali er som en lysfontene.Anjali er som en lysfontene.
Sv: Første tøybleie. Godkjenner dere denne brettebleie kombinasjonen?

Det høres ikke ut som om det er noe i veien med bretting/festemåte!

Men om det holder, kommer nok an på jenta di og hvor mye hun tisser på natta. Her i huset holder gasskluter aldri særlig lenge, vi bruker formsydde bleier med ekstra innlegg i bambus eller mikrofiber (hamp er også supert). Og så foretrekker jeg ullbukser som sperrelag i stedet for PUL-trekk til nattbleiene.

På dagtid bruker vi lommebleier med innlegg i bambus eller mikrofiber.

Men det er ofte individuelt hva som funker - håper du finner en god løsning for dere!
__________________
Mamma til oktoberjentene -05 og -07
Anjali er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Svar



Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are
Pingbacks are
Refbacks are


Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 22:09.




Powered by vBulletin® Version 3.7.3
Copyright ©2000 - 2008, Jelsoft Enterprises Ltd.
Search Engine Friendly URLs by vBSEO 3.2.0
Alt innhold ©2001-2008 NybaktMamma.com