Gå tilbake   NybaktMamma - Møteplassen > Diskusjoner > Mat for små og store mager > Amming og flaske




Svar
 
LinkBack Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 31-03-2009, 12:53   #1
Medlem
 
Pandore sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2006
Sted: Møre og Romsdal
Meldinger: 211
MP Rating: 100% (1)
Pandore er fantastisk mot andre.Pandore er fantastisk mot andre.Pandore er fantastisk mot andre.Pandore er fantastisk mot andre.Pandore er fantastisk mot andre.Pandore er fantastisk mot andre.Pandore er fantastisk mot andre.Pandore er fantastisk mot andre.Pandore er fantastisk mot andre.Pandore er fantastisk mot andre.Pandore er fantastisk mot andre.
_plystre 11 måneder gammel gutt som drikker lite....

Har en gutt på snart 11 måneder som fortsatt ammes innimellom. Ellers så spiser han grøt morgen og kveld, fruktpure til lunsj og middag. Han får vann eller lettmelk til måltidene. Problemet er at han ikke er noe flink til å drikke. Han tar ikke flaske, drikker fra tutkopp, men som oftest tar han en slurk eller to og kaver den bort med hånda.

Jeg og mannen min har planlagt å reise bort en helg om 2-3 uker og jeg føler at jeg må være trygg på at gutten vår får i seg nok væske i løpet av en dag. Er det noen som har tips eller trøstende ord? Jeg planlegger å slutte å amme om et par måneder siden jeg begynner å jobbe...
__________________


Pandore er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Svar

Stikkord
noen tips??


Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are
Pingbacks are
Refbacks are


Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 01:37.




Powered by vBulletin® Version 3.7.3
Copyright ©2000 - 2009, Jelsoft Enterprises Ltd.
Search Engine Friendly URLs by vBSEO 3.2.0
Alt innhold ©2001-2008 NybaktMamma.com