Gå tilbake   NybaktMamma - Møteplassen > Diskusjoner > Mat for små og store mager > Amming og flaske
Registrér deg nå, så kan du straks bli med i vårt nettsamfunn!
Alle registrerte brukere får:
  • Egen identitet i forumet/nettsamfunnet
  • Starte nye diskusjoner
  • Svare i andres diskusjoner
  • Skrive egen blogg, og svare i andres
  • Redigere egne meldinger
  • Sette opp egne epostvarslinger
  • Selge eller kjøpe via våre rubrikkannonser
  • Søke gjennom millioner av meldinger
  • Sende private eller offentlige meldinger
  • Opprette ett eller flere fotoalbum
  • Kommentere andres bilder
  • Endre utseende på sin offentlige profil
  • Bestemme egen grad av anonymitet
  • Bruke personlig kontakt- og venneliste
  • Opprette eller delta i sosiale nettverk
  • Finne mange nye og hyggelige venner
  Og mye, mye mer... Helt gratis!
Registrer deg nå!
 





Svar
 
LinkBack Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 02-03-2009, 13:07   #1
Supermedlem
 
geysirland sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2007
Meldinger: 625
Blogginnlegg: 24
MP Rating: 0% (0)
geysirland har et ubeskrivelig bra rykte.geysirland har et ubeskrivelig bra rykte.geysirland har et ubeskrivelig bra rykte.geysirland har et ubeskrivelig bra rykte.geysirland har et ubeskrivelig bra rykte.geysirland har et ubeskrivelig bra rykte.geysirland har et ubeskrivelig bra rykte.geysirland har et ubeskrivelig bra rykte.geysirland har et ubeskrivelig bra rykte.geysirland har et ubeskrivelig bra rykte.geysirland har et ubeskrivelig bra rykte.
Hjelper det på søvnen å avvenne flaskebarn om natta?

Poden har blitt 6 mnd ... for 1 uke siden og han våkner mange ganger om natta.

Han legger seg ca kl 19.30-20... og sover greit til kl 0.30... da har han fått melk. Da har han i seg 1 hel flaske. Han får kl 18-18.30 grøt pluss en flaske melk før han legger seg.

Etter kl 0.30 blir det som regel bare tull. Mister smokken ørten ganger og er ganske så urolig enkelte netter og noen netter kan han knekke til å sove til kl 4.. .da vil han ha melk igjen. Den har jeg kutta ut, men til gjengjeld får jeg en urolig unge hele tiden fra kl 4 til 6... og da er det som regel bare å stå opp.

Er det noen tips for å av venne natt flaske uten at man må lide seg igjennom en uke uten søvn. Har så lite å gå på fra før .

Eller er det for tidlig å avvenne??
__________________
Desember 06
August 08
geysirland er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel I dag, 01:09   #2
Medlem
 
Stjernehimmel sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Meldinger: 92
MP Rating: 0% (0)
Stjernehimmel er fantastisk mot andre.Stjernehimmel er fantastisk mot andre.Stjernehimmel er fantastisk mot andre.Stjernehimmel er fantastisk mot andre.Stjernehimmel er fantastisk mot andre.Stjernehimmel er fantastisk mot andre.Stjernehimmel er fantastisk mot andre.Stjernehimmel er fantastisk mot andre.Stjernehimmel er fantastisk mot andre.Stjernehimmel er fantastisk mot andre.Stjernehimmel er fantastisk mot andre.
Sv: Hjelper det på søvnen å avvenne flaskebarn om natta?

Nå er lille gutten min snart 3 mnd bare, men hadde jeg hatt det slik så ville jeg fortsatt med begge de flaskene litt til på natta. Føler at en unge på 6 mnd er litt liten til og ikke få melk når de ønsker. (mulig jeg er på villspor her altså)

Men hvordan er spisemønsteret resten av dagen?

Ellers er jeg og interesert i hvordan en avvenner med flaske på natta når den tid kommer (om det ikke skjer av seg selv da).
Stjernehimmel er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Svar



Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are
Pingbacks are
Refbacks are


Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 04:16.




Powered by vBulletin® Version 3.7.3
Copyright ©2000 - 2009, Jelsoft Enterprises Ltd.
Search Engine Friendly URLs by vBSEO 3.2.0
Alt innhold ©2001-2008 NybaktMamma.com