Gå tilbake   NybaktMamma - Møteplassen > Diskusjoner > Mat for små og store mager > Amming og flaske




Svar
 
LinkBack Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 29-03-2009, 21:39   #1
Medlem
 
Medlem siden: Nov 2008
Meldinger: 78
MP Rating: 0% (0)
Koko er fantastisk mot andre.Koko er fantastisk mot andre.Koko er fantastisk mot andre.Koko er fantastisk mot andre.Koko er fantastisk mot andre.Koko er fantastisk mot andre.Koko er fantastisk mot andre.Koko er fantastisk mot andre.Koko er fantastisk mot andre.Koko er fantastisk mot andre.Koko er fantastisk mot andre.
Question Kan man varme opp igjen flaske med morsmelk?

Jeg ammer til vanlig og har pumpa og gitt flaske et par ganger for å teste om det går.

Pumpet et flaske i morges som vi varmet opp nå i kveld. Jenta slo seg helt vrang og ville ikke ha flaske, så jeg ammet i steden. Kan jeg varme opp denne flasken i morgen igjen hvis den står i kjøleskap til da?
__________________
3.februar 2009
Koko er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 29-03-2009, 22:40   #2
Seniormedlem
 
Reggius sin avatar
 
Medlem siden: May 2007
Meldinger: 1,732
MP Rating: 0% (0)
Reggius har et ubeskrivelig bra rykte.Reggius har et ubeskrivelig bra rykte.Reggius har et ubeskrivelig bra rykte.Reggius har et ubeskrivelig bra rykte.Reggius har et ubeskrivelig bra rykte.Reggius har et ubeskrivelig bra rykte.Reggius har et ubeskrivelig bra rykte.Reggius har et ubeskrivelig bra rykte.Reggius har et ubeskrivelig bra rykte.Reggius har et ubeskrivelig bra rykte.Reggius har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: Kan man varme opp igjen flaske med morsmelk?

Sitat:
Opprinnelig postet av Koko Vis post
Jeg ammer til vanlig og har pumpa og gitt flaske et par ganger for å teste om det går.

Pumpet et flaske i morges som vi varmet opp nå i kveld. Jenta slo seg helt vrang og ville ikke ha flaske, så jeg ammet i steden. Kan jeg varme opp denne flasken i morgen igjen hvis den står i kjøleskap til da?
Det tror jeg ikke er å anbefale, oppvarmet mm bør kastes om den ikke drikkes!
Dette hadde jeg som regel de få gangene vi prøvde mm på flaske, som regel slo ho seg totalt vrang og ville ikke ha!
Kjedelig å kaste, men bakterier i melk er ikke å spøke med!

MVH Reggius
__________________
Snuppa kom 5. mai 2007 og er seff. verdens fineste!
Reggius er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 30-03-2009, 09:42   #3
Medlem
 
Medlem siden: Nov 2008
Meldinger: 78
MP Rating: 0% (0)
Koko er fantastisk mot andre.Koko er fantastisk mot andre.Koko er fantastisk mot andre.Koko er fantastisk mot andre.Koko er fantastisk mot andre.Koko er fantastisk mot andre.Koko er fantastisk mot andre.Koko er fantastisk mot andre.Koko er fantastisk mot andre.Koko er fantastisk mot andre.Koko er fantastisk mot andre.
Sv: Kan man varme opp igjen flaske med morsmelk?

Takk, da er melken kastet.
__________________
3.februar 2009
Koko er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Svar



Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are
Pingbacks are
Refbacks are


Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 02:15.




Powered by vBulletin® Version 3.7.3
Copyright ©2000 - 2009, Jelsoft Enterprises Ltd.
Search Engine Friendly URLs by vBSEO 3.2.0
Alt innhold ©2001-2008 NybaktMamma.com