Gå tilbake   NybaktMamma - Møteplassen > Diskusjoner > Mat for små og store mager > Amming og flaske




 
 
LinkBack Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 23-12-2008, 18:27   #1
Supermedlem
 
smurfine sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2006
Sted: Trondheim
Meldinger: 523
MP Rating: 0% (0)
smurfine har mye å være stolt av.smurfine har mye å være stolt av.smurfine har mye å være stolt av.smurfine har mye å være stolt av.smurfine har mye å være stolt av.smurfine har mye å være stolt av.smurfine har mye å være stolt av.smurfine har mye å være stolt av.smurfine har mye å være stolt av.smurfine har mye å være stolt av.smurfine har mye å være stolt av.
pumpe mm og gi erstatning i tillegg

Gutten er så ineffektiv på brystet at jeg må pumpe ut melk og gi på flaske, men jeg får ikke ut mer enn max 100ml pr gang, noen ganger bare 50ml. Mye stress her hjemme er nok skylda i noe av det...
Gutten virker ikke alltid fornøyd med 80-100ml, mens andre ganger kan han slokne etter 70ml...
Det er så vanskeli å vite når man bør gi mer. Han har en del mageknip og det blir vanskelig å se om han er sulten eller om han har mageknip, og jeg er redd for å gi ham for mye...han kan vel få vondt i magen av det også?

Hvor mye er det vanlig at en ca 2 uker gammel baby spiser?
__________________



Lillebror 11.desember 2008
smurfine er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
 



Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are
Pingbacks are
Refbacks are


Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 23:57.




Powered by vBulletin® Version 3.7.3
Copyright ©2000 - 2008, Jelsoft Enterprises Ltd.
Search Engine Friendly URLs by vBSEO 3.2.0
Alt innhold ©2001-2008 NybaktMamma.com