Gå tilbake   NybaktMamma - Møteplassen > Diskusjoner > Mat for små og store mager > Amming og flaske

Svar

Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 30-03-2009, 13:44   #1
Supermedlem

Medlem siden: Nov 2008
Meldinger: 549
MP Rating: 0% (0)
bamsemums81 har en strålende fremtid.bamsemums81 har en strålende fremtid.bamsemums81 har en strålende fremtid.bamsemums81 har en strålende fremtid.bamsemums81 har en strålende fremtid.bamsemums81 har en strålende fremtid.bamsemums81 har en strålende fremtid.bamsemums81 har en strålende fremtid.bamsemums81 har en strålende fremtid.bamsemums81 har en strålende fremtid.bamsemums81 har en strålende fremtid.
riste MME i dr . brown sine flasker?

Sliter med Dr brown sine flasker og MME... det går jo ikke ann å riste flaskene der.... Skjønner at det har med luftesystemet der men....
Rister dere ikke MME eller blander dere bare ut pulvret med en skje??
Gammel 30-03-2009, 13:50   #2
Medlem

Medlem siden: Feb 2009
Meldinger: 53
Twinky er som en lysfontene.Twinky er som en lysfontene.Twinky er som en lysfontene.Twinky er som en lysfontene.Twinky er som en lysfontene.Twinky er som en lysfontene.Twinky er som en lysfontene.Twinky er som en lysfontene.Twinky er som en lysfontene.Twinky er som en lysfontene.Twinky er som en lysfontene.
Sv: riste MME i dr . brown sine flasker?

Jeg rister disse flaskene
Kan komme bittelitt ut av smokken, men det er så lite at det ikke gjør meg noe!
Twinky er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 30-03-2009, 13:54   #3
Supermedlem

Medlem siden: Nov 2008
Meldinger: 549
bamsemums81 har en strålende fremtid.bamsemums81 har en strålende fremtid.bamsemums81 har en strålende fremtid.bamsemums81 har en strålende fremtid.bamsemums81 har en strålende fremtid.bamsemums81 har en strålende fremtid.bamsemums81 har en strålende fremtid.bamsemums81 har en strålende fremtid.bamsemums81 har en strålende fremtid.bamsemums81 har en strålende fremtid.bamsemums81 har en strålende fremtid.

Sitat:
Opprinnelig postet av Twinky Vis post
Jeg rister disse flaskene
Kan komme bittelitt ut av smokken, men det er så lite at det ikke gjør meg noe!
Er det feil med flaska mi da? det kommer ut på sidene ved korken- tenkte det var med luftesystemet å gjøre????
hmmm det var rart det...
Gammel 30-03-2009, 14:06   #4
Iwe
Supermedlem

Iwe sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Sted: Vestfold
Meldinger: 775
Iwe har et ubeskrivelig bra rykte.Iwe har et ubeskrivelig bra rykte.Iwe har et ubeskrivelig bra rykte.Iwe har et ubeskrivelig bra rykte.Iwe har et ubeskrivelig bra rykte.Iwe har et ubeskrivelig bra rykte.Iwe har et ubeskrivelig bra rykte.Iwe har et ubeskrivelig bra rykte.Iwe har et ubeskrivelig bra rykte.Iwe har et ubeskrivelig bra rykte.Iwe har et ubeskrivelig bra rykte.

Jeg rister aldri flakene, men rører ut pulveret med gaffel eller skje Når jeg rister, synes jeg at det stadig setter seg fast pulver i tuten og tetter den.
Det at jeg aldri rister er forresten ikke riktig, er vi ute på tur gjør jeg det
Gammel 30-03-2009, 14:19   #5
Seniormedlem

Medlem siden: May 2003
Sted: Vestfold
Meldinger: 1,652
Elsie har et ubeskrivelig bra rykte.Elsie har et ubeskrivelig bra rykte.Elsie har et ubeskrivelig bra rykte.Elsie har et ubeskrivelig bra rykte.Elsie har et ubeskrivelig bra rykte.Elsie har et ubeskrivelig bra rykte.Elsie har et ubeskrivelig bra rykte.Elsie har et ubeskrivelig bra rykte.Elsie har et ubeskrivelig bra rykte.Elsie har et ubeskrivelig bra rykte.Elsie har et ubeskrivelig bra rykte.

Jeg rister og opplever ikke lekkasje annet enn når delene ikke sitter skikkelig sammen.

Elsie er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 31-03-2009, 12:14   #6
Medlem

Pyasia sin avatar

Medlem siden: Jul 2007
Meldinger: 383
MP Rating: 100% (1)
Pyasia har et ubeskrivelig bra rykte.Pyasia har et ubeskrivelig bra rykte.Pyasia har et ubeskrivelig bra rykte.Pyasia har et ubeskrivelig bra rykte.Pyasia har et ubeskrivelig bra rykte.Pyasia har et ubeskrivelig bra rykte.Pyasia har et ubeskrivelig bra rykte.Pyasia har et ubeskrivelig bra rykte.Pyasia har et ubeskrivelig bra rykte.Pyasia har et ubeskrivelig bra rykte.Pyasia har et ubeskrivelig bra rykte.

Jeg fikk beskjed om å riste flaska med den lukke mekanismen på (en flatt lokk som følger med) litt tungvint å ta det på for så å ta det av når babyen skal drikke, men det er nå så...

etter hvert dreit jeg i dette lokka og lot melka sprute litt
Pyasia er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 08-04-2009, 03:32   #7
Giz
Medlem

Giz sin avatar

Medlem siden: Mar 2009
Meldinger: 192
MP Rating: 100% (1)
Giz har en strålende fremtid.Giz har en strålende fremtid.Giz har en strålende fremtid.Giz har en strålende fremtid.Giz har en strålende fremtid.Giz har en strålende fremtid.Giz har en strålende fremtid.Giz har en strålende fremtid.Giz har en strålende fremtid.Giz har en strålende fremtid.Giz har en strålende fremtid.

Jeg rister også flasken,og det spruter ikke hvis man ikke skrur for hardt på tuten/toppen av flasken

Løsningen var å bo i en surrogatmage
Giz er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 08-04-2009, 07:41   #8
Supermedlem

Karette sin avatar

Medlem siden: Jun 2008
Meldinger: 1,228
Karette har et ubeskrivelig bra rykte.Karette har et ubeskrivelig bra rykte.Karette har et ubeskrivelig bra rykte.Karette har et ubeskrivelig bra rykte.Karette har et ubeskrivelig bra rykte.Karette har et ubeskrivelig bra rykte.Karette har et ubeskrivelig bra rykte.Karette har et ubeskrivelig bra rykte.Karette har et ubeskrivelig bra rykte.Karette har et ubeskrivelig bra rykte.Karette har et ubeskrivelig bra rykte.

Dersom væsken er litt for varm, vil den lekke for meg.

---

Jeg vil gjerne anbefale å heller rulle flasken mellom hendene - for det første skaper du ikke luft og for det andre jevner melken seg fint ut

Regner med at de fleste bruker Dr. Browns nettopp for å unngå luft og da bør man heller ikke riste flaskene..
Gammel 08-04-2009, 20:39   #9
Supermedlem

Siritk sin avatar

Medlem siden: Aug 2008
Meldinger: 724
Siritk er et navn alle kjenner.Siritk er et navn alle kjenner.Siritk er et navn alle kjenner.Siritk er et navn alle kjenner.Siritk er et navn alle kjenner.Siritk er et navn alle kjenner.Siritk er et navn alle kjenner.Siritk er et navn alle kjenner.Siritk er et navn alle kjenner.Siritk er et navn alle kjenner.Siritk er et navn alle kjenner.

Vi har kjøpt lokk til flaskene. Koster faktisk ikke all verden heller, 29 for to tror jeg det var.
Gammel 18-04-2009, 08:00   #10
Juniormedlem

Medlem siden: Apr 2009
Sted: vestfold
Meldinger: 4
Kreps er en ukjent størrelse akkurat nå.

pass på at kanten på flaska og den kanten på smokken er litt våt. (der de treffer hverandre) dette sparte meg for melk på hele kjøkkenet

Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are Av
Pingbacks are Av
Refbacks are Av

Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 08:48.