Gå tilbake   NybaktMamma - Møteplassen > Diskusjoner > Mat for små og store mager > Amming og flaske




Svar
 
LinkBack Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 31-10-2008, 13:34   #1
Supermedlem
 
Bea81 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2005
Sted: Bergen
Meldinger: 1,338
MP Rating: 0% (0)
Bea81 har en strålende fremtid.Bea81 har en strålende fremtid.Bea81 har en strålende fremtid.Bea81 har en strålende fremtid.Bea81 har en strålende fremtid.Bea81 har en strålende fremtid.Bea81 har en strålende fremtid.Bea81 har en strålende fremtid.Bea81 har en strålende fremtid.Bea81 har en strålende fremtid.Bea81 har en strålende fremtid.
noia Vondt i brystene - hva kan det være?

Jeg er syk med halsbetennelse og feber, og føler meg generelt ganske redusert i allmenntilstanden. I går kveld fikk jeg plutselig vondt i det ene brystet og deretter i det andre. Det er noen områder som er kjempevonde og ømme, men jeg kjenner ingen klumper, og er ikke rød i huden el.l. Hvis det hadde vært tilstoppede melkeganger ville det vel kjentes der det fylte seg opp med melk, eller?
Jeg prøver å massere litt når snuppa spiser, men kjenner ikke noen bedring. Har på meg masse klær, men er ikke lett å passe på å ikke fryse når jeg får frostbyger pga. feberen... Hva kan dette være mon tro?
__________________
Poden-05 Snuppa-08
Bea81 er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 31-10-2008, 13:56   #2
Veteranmedlem
 
minniepus sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2006
Sted: Sandnes
Meldinger: 3,495
MP Rating: 0% (0)
minniepus har et ubeskrivelig bra rykte.minniepus har et ubeskrivelig bra rykte.minniepus har et ubeskrivelig bra rykte.minniepus har et ubeskrivelig bra rykte.minniepus har et ubeskrivelig bra rykte.minniepus har et ubeskrivelig bra rykte.minniepus har et ubeskrivelig bra rykte.minniepus har et ubeskrivelig bra rykte.minniepus har et ubeskrivelig bra rykte.minniepus har et ubeskrivelig bra rykte.minniepus har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: Vondt i brystene - hva kan det være?

Høres ut som brystbetennelse for meg.
Jeg oppdaget heller ikke røde flekker og sånt før jeg var hos legen.
__________________
minniepus og frosken 10.01.06

minniepus er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 31-10-2008, 21:00   #3
Supermedlem
 
Bea81 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2005
Sted: Bergen
Meldinger: 1,338
MP Rating: 0% (0)
Bea81 har en strålende fremtid.Bea81 har en strålende fremtid.Bea81 har en strålende fremtid.Bea81 har en strålende fremtid.Bea81 har en strålende fremtid.Bea81 har en strålende fremtid.Bea81 har en strålende fremtid.Bea81 har en strålende fremtid.Bea81 har en strålende fremtid.Bea81 har en strålende fremtid.Bea81 har en strålende fremtid.
Sv: Vondt i brystene - hva kan det være?

Ja, det viste seg å være brystbetennelse. Har vært på legevakten i kveld og fått ab. Takk for svar!
__________________
Poden-05 Snuppa-08
Bea81 er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Svar



Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are
Pingbacks are
Refbacks are


Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 05:43.




Powered by vBulletin® Version 3.7.3
Copyright ©2000 - 2008, Jelsoft Enterprises Ltd.
Search Engine Friendly URLs by vBSEO 3.2.0
Alt innhold ©2001-2008 NybaktMamma.com