Gå tilbake   NybaktMamma - Møteplassen > Klubber > Foreldreklubber > Barn med spesielle behov

Svar

LinkBack Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 26-05-2005, 22:02   #11
Medlem

Hope sin avatar

Medlem siden: Dec 2002
Meldinger: 486
MP Rating: 0% (0)
Hope er bare skikkelig grei.Hope er bare skikkelig grei.Hope er bare skikkelig grei.Hope er bare skikkelig grei.Hope er bare skikkelig grei.Hope er bare skikkelig grei.Hope er bare skikkelig grei.Hope er bare skikkelig grei.Hope er bare skikkelig grei.Hope er bare skikkelig grei.Hope er bare skikkelig grei.
Sv: Nå igjen. Hjelpestønad til revurdering.

Vi søkte om og fikk hjelpestønad etter at storesøster kom hjem. Trygdekontoret skrev at vi måtte gi beskjed dersom noe forandret seg - det var vår plikt å holde dem oppdatert. Så fikk vi et par nye diagnoser, ganske store saker egentlig - så jeg ringte til kontaktpersonen der oppe. Bare for å gi beskjed ...

Tror dere han takket meg for informasjonen? Nei - han svarte; "... men du får ikke mer penger for det!"

Frekt!
Gammel 27-05-2005, 08:16   #12
Veteranmedlem

Marian sin avatar

Medlem siden: Oct 2002
Meldinger: 3,446
Marian har en strålende fremtid.Marian har en strålende fremtid.Marian har en strålende fremtid.Marian har en strålende fremtid.Marian har en strålende fremtid.Marian har en strålende fremtid.Marian har en strålende fremtid.Marian har en strålende fremtid.Marian har en strålende fremtid.Marian har en strålende fremtid.Marian har en strålende fremtid.

Sitat:
Opprinnelig postet av *-neanine-*
Kontakt sosionom tjenesten ved BSS.Der har vi vært i dag, tok kun 2 dager å få en time.
Lykke til
Jeg har time om en uke hos sosionom hos habtemaet, det var det raskeste de kunne få til. Det er greit det, trrygdekontyoret må lære seg at folk trenger lenger frister.
Marian er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 27-05-2005, 08:18   #13
Veteranmedlem

Marian sin avatar

Medlem siden: Oct 2002
Meldinger: 3,446
Marian har en strålende fremtid.Marian har en strålende fremtid.Marian har en strålende fremtid.Marian har en strålende fremtid.Marian har en strålende fremtid.Marian har en strålende fremtid.Marian har en strålende fremtid.Marian har en strålende fremtid.Marian har en strålende fremtid.Marian har en strålende fremtid.Marian har en strålende fremtid.

Sitat:
Opprinnelig postet av m^3
Har forresten Marie noen diagnose, eller er det flere "ting" for å si det sånn? Saksbehandleren vår var kjempegrei mot oss, men fortalte at i mange kommuner har de en diagnoseliste, og passer man ikke inn i lista, får man nærmest automatisk avslag eller lav støtte. Lillegutt har jo ingen helhetlig diagnose, så jeg priser meg lykkelig over at saksbehandleren er av den greie typen...
Nei hadde vi hatt en diagnose som hadde passet inn i deres lister haddde livert vært såre enkelt.
Marian er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Svar

Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are
Pingbacks are
Refbacks are

Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 03:11.