Gå tilbake   NybaktMamma - Møteplassen > Diskusjoner > Familieliv > Barnepass
Registrér deg nå, så kan du straks bli med i vårt nettsamfunn!
Alle registrerte brukere får:
  • Egen identitet i forumet/nettsamfunnet
  • Starte nye diskusjoner
  • Svare i andres diskusjoner
  • Skrive egen blogg, og svare i andres
  • Redigere egne meldinger
  • Sette opp egne epostvarslinger
  • Selge eller kjøpe via våre rubrikkannonser
  • Søke gjennom millioner av meldinger
  • Sende private eller offentlige meldinger
  • Opprette ett eller flere fotoalbum
  • Kommentere andres bilder
  • Endre utseende på sin offentlige profil
  • Bestemme egen grad av anonymitet
  • Bruke personlig kontakt- og venneliste
  • Opprette eller delta i sosiale nettverk
  • Finne mange nye og hyggelige venner
  Og mye, mye mer... Helt gratis!
Registrer deg nå!
 





Svar
 
LinkBack Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 12-05-2008, 23:58   #1
Supermedlem
 
Sommerfugl25 sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Sted: skien
Meldinger: 1,329
MP Rating: 0% (0)
Sommerfugl25 har en strålende fremtid.Sommerfugl25 har en strålende fremtid.Sommerfugl25 har en strålende fremtid.Sommerfugl25 har en strålende fremtid.Sommerfugl25 har en strålende fremtid.Sommerfugl25 har en strålende fremtid.Sommerfugl25 har en strålende fremtid.Sommerfugl25 har en strålende fremtid.Sommerfugl25 har en strålende fremtid.Sommerfugl25 har en strålende fremtid.Sommerfugl25 har en strålende fremtid.
Dere dagmammaer

Hva tar dere for å ha barnet en dag? er 200 en ok pris? altså 4000 pr mnd? kanskje litt dyrt?

Mulighet for å være dagmamma nå frem til høsten nemlig og hvordan gjør man det når barnet er sykt eller evt vi er syke her hjemme med tanke på betaling?

Skal man holde bleier som dagmamma? hva er vanlig?
__________________


Sommerfugl25 er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 13-05-2008, 02:11   #2
Medlem
 
Nurket sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Sted: Hordaland
Meldinger: 340
MP Rating: 0% (0)
Nurket har mye å være stolt av.Nurket har mye å være stolt av.Nurket har mye å være stolt av.Nurket har mye å være stolt av.Nurket har mye å være stolt av.Nurket har mye å være stolt av.Nurket har mye å være stolt av.Nurket har mye å være stolt av.Nurket har mye å være stolt av.Nurket har mye å være stolt av.Nurket har mye å være stolt av.
Sv: Dere dagmammaer

Eg er ikkje dagmamma, men har dagmamma til guten min.

Me betalar 280.- pr dag (trur me rekna på kontantstøtte + kva barnehageplass kostar pr mnd og delte på veker/dagar). Me kom fram til prisen sjølv, pga vår dagmamma i utgangspunktet ikkje er dagmamma (hjelper oss ut av magnelpåbarnehageplass-krisa).

Me held bleier, graut og middagsglas (pga han ikkje allltid har tid å vente til deira middag er ferdig )
__________________

Go'guten kom til verda 15.02.07

Nurket er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 18-05-2008, 10:35   #3
Medlem
 
Medlem siden: Oct 2007
Meldinger: 246
MP Rating: 0% (0)
97/ 07 har mye å være stolt av.97/ 07 har mye å være stolt av.97/ 07 har mye å være stolt av.97/ 07 har mye å være stolt av.97/ 07 har mye å være stolt av.97/ 07 har mye å være stolt av.97/ 07 har mye å være stolt av.97/ 07 har mye å være stolt av.97/ 07 har mye å være stolt av.97/ 07 har mye å være stolt av.97/ 07 har mye å være stolt av.
Sv: Dere dagmammaer

Vi betalte dagmammaen vår kr. 30,- pr time (svart). Hun fikk for 8,5 time hver dag (han var aldri der så lenge). Vi holdt grøt, middagsglass, NAN, Yoghurt og fruktbeger + bleier.
Hun fikk betalt de dagene han var syk og de dagene/ timene vi lot han ha fri.
Hun fikk ikke betalt de dagene hun/ hennes barn var syke.

Dessuten rundet jeg alltid av oppover når jeg betalte henne, fordi jeg var veldig godt fornøyd
97/ 07 er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 18-05-2008, 11:23   #4
Seniormedlem
 
Hege-Mor sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2004
Sted: Revetal
Meldinger: 1,872
MP Rating: 100% (1)
Hege-Mor har et ubeskrivelig bra rykte.Hege-Mor har et ubeskrivelig bra rykte.Hege-Mor har et ubeskrivelig bra rykte.Hege-Mor har et ubeskrivelig bra rykte.Hege-Mor har et ubeskrivelig bra rykte.Hege-Mor har et ubeskrivelig bra rykte.Hege-Mor har et ubeskrivelig bra rykte.Hege-Mor har et ubeskrivelig bra rykte.Hege-Mor har et ubeskrivelig bra rykte.Hege-Mor har et ubeskrivelig bra rykte.Hege-Mor har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: Dere dagmammaer

Har 250,- per dag!
Hu har med seg bleier og middagsglass.
Jeg får betalt hvis hun er syk,eller ikke kan komme sånn plutselig.
Men hvis noen her er syke eller sånt,så har jeg ikke betalt.
__________________
Ulrikke 95 Mats Fredrik 02 Matilde 06
Min Blogg

Hege-Mor er pålogget nå   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 18-05-2008, 12:59   #5
Veteranmedlem
 
Mamablue sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2004
Sted: Enebakk
Meldinger: 4,060
MP Rating: 0% (0)
Mamablue har et ubeskrivelig bra rykte.Mamablue har et ubeskrivelig bra rykte.Mamablue har et ubeskrivelig bra rykte.Mamablue har et ubeskrivelig bra rykte.Mamablue har et ubeskrivelig bra rykte.Mamablue har et ubeskrivelig bra rykte.Mamablue har et ubeskrivelig bra rykte.Mamablue har et ubeskrivelig bra rykte.Mamablue har et ubeskrivelig bra rykte.Mamablue har et ubeskrivelig bra rykte.Mamablue har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: Dere dagmammaer

Hmmm. tror jeg tar litt lite jeg da.. tar 225 pr dag. Jeg holder med mat/middag, de med bleier/grøt.
__________________
Mamablue -lykkelig 4 barns mor
Marion-96,Adrian-01,Nicolai-04,Kira Emilie-06
-4 barn? Det er som å løpe maraton, uten å varme opp først!
Mamablue er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Svar



Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are
Pingbacks are
Refbacks are


Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 09:09.




Powered by vBulletin® Version 3.7.3
Copyright ©2000 - 2008, Jelsoft Enterprises Ltd.
Search Engine Friendly URLs by vBSEO 3.2.0
Alt innhold ©2001-2008 NybaktMamma.com