Gå tilbake   NybaktMamma - Møteplassen > Diskusjoner > Familieliv > Barnepass
Registrér deg nå, så kan du straks bli med i vårt nettsamfunn!
Alle registrerte brukere får:
  • Egen identitet i forumet/nettsamfunnet
  • Starte nye diskusjoner
  • Svare i andres diskusjoner
  • Skrive egen blogg, og svare i andres
  • Redigere egne meldinger
  • Sette opp egne epostvarslinger
  • Selge eller kjøpe via våre rubrikkannonser
  • Søke gjennom millioner av meldinger
  • Sende private eller offentlige meldinger
  • Opprette ett eller flere fotoalbum
  • Kommentere andres bilder
  • Endre utseende på sin offentlige profil
  • Bestemme egen grad av anonymitet
  • Bruke personlig kontakt- og venneliste
  • Opprette eller delta i sosiale nettverk
  • Finne mange nye og hyggelige venner
  Og mye, mye mer... Helt gratis!
Registrer deg nå!
 





Svar
 
LinkBack Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 17-11-2008, 11:04   #1
tes
Supermedlem
 
tes sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2005
Sted: Vestlandet
Meldinger: 518
MP Rating: 0% (0)
tes har en strålende fremtid.tes har en strålende fremtid.tes har en strålende fremtid.tes har en strålende fremtid.tes har en strålende fremtid.tes har en strålende fremtid.tes har en strålende fremtid.tes har en strålende fremtid.tes har en strålende fremtid.tes har en strålende fremtid.tes har en strålende fremtid.
Har dere barna i bhg i romjulen ?

Det nærmer seg jul og til dere som er hjemme i julen , kommer dere til å ha barna i bhg i romjulen eller har de ferie da.

Mine barn trives veldig godt og kjeder seg fort hjemme. Lurte på om jeg skulle ha de noen timer i bhg i romjulen dersom det er muligheter for det

Hva med dere ?
__________________
Storesøster april 05
Lillebror okt 06
Lillesøster født 070708
tes er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 17-11-2008, 11:06   #2
Æresmedlem
 
Berta sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2002
Meldinger: 15,577
MP Rating: 100% (23)
Berta har et ubeskrivelig bra rykte.Berta har et ubeskrivelig bra rykte.Berta har et ubeskrivelig bra rykte.Berta har et ubeskrivelig bra rykte.Berta har et ubeskrivelig bra rykte.Berta har et ubeskrivelig bra rykte.Berta har et ubeskrivelig bra rykte.Berta har et ubeskrivelig bra rykte.Berta har et ubeskrivelig bra rykte.Berta har et ubeskrivelig bra rykte.Berta har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: Har dere barna i bhg i romjulen ?

Det varierer litt hvert år, kommer an på om jeg har fri fra jobben, om mannen har fri fra jobben og lignende. Det er slettes ikke alle som har fri i romjula og å ha med ungene på jobb er ingen god løsning her i huset. Heller barnehagen da.

Denne romjula er jeg hjemme, jeg jobber altså ikke. Håper også at mannen kan ta seg fri i alle fall en dag. Dermed håper og satser jeg på at ungene skal være hjemme fra og med 23. desember. Mulig de skal i barnehagen en dag bare rundt nyttår.
__________________
Berta er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 17-11-2008, 11:08   #3
Seniormedlem
 
gullli sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Sted: Bergen
Meldinger: 1,673
MP Rating: 0% (0)
gullli har et ubeskrivelig bra rykte.gullli har et ubeskrivelig bra rykte.gullli har et ubeskrivelig bra rykte.gullli har et ubeskrivelig bra rykte.gullli har et ubeskrivelig bra rykte.gullli har et ubeskrivelig bra rykte.gullli har et ubeskrivelig bra rykte.gullli har et ubeskrivelig bra rykte.gullli har et ubeskrivelig bra rykte.gullli har et ubeskrivelig bra rykte.gullli har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: Har dere barna i bhg i romjulen ?

Jenta mi skal ikke i barnehagen i romjula. Jeg bor ikke sammen med faren så vi trenger alle dagene vi får for å rekke over alle Vi skal feire jul sammen alle tre og så skal hun være med faren på diverse familieselskap de første dagene før jeg skal ha henne med til mine foreldre og diverse selskap der Hun elsker heldigvis å være på besøk og å være festens midtpunkt så hun kommer nok ikke til å kjede seg.
__________________

Member of AF's jaktlag
gullli er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 17-11-2008, 11:09   #4
Seniormedlem
 
jeanett sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2004
Sted: Lindeberg, Oslo
Meldinger: 2,019
MP Rating: 0% (0)
jeanett har et ubeskrivelig bra rykte.jeanett har et ubeskrivelig bra rykte.jeanett har et ubeskrivelig bra rykte.jeanett har et ubeskrivelig bra rykte.jeanett har et ubeskrivelig bra rykte.jeanett har et ubeskrivelig bra rykte.jeanett har et ubeskrivelig bra rykte.jeanett har et ubeskrivelig bra rykte.jeanett har et ubeskrivelig bra rykte.jeanett har et ubeskrivelig bra rykte.jeanett har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: Har dere barna i bhg i romjulen ?

Jeg er student så jeg har tidlig juleferie - så her skal ungene være hjemme hele julen
__________________
Mamma til verdens nydeligste snuppe okt 04
og verdens nydeligste lillegutt okt 07



08.08.09 Bryllupstråden min
jeanett er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 17-11-2008, 11:09   #5
Seniormedlem
 
Rhiina sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2005
Sted: Trondheim
Meldinger: 2,511
MP Rating: 100% (1)
Rhiina har en strålende fremtid.Rhiina har en strålende fremtid.Rhiina har en strålende fremtid.Rhiina har en strålende fremtid.Rhiina har en strålende fremtid.Rhiina har en strålende fremtid.Rhiina har en strålende fremtid.Rhiina har en strålende fremtid.Rhiina har en strålende fremtid.Rhiina har en strålende fremtid.Rhiina har en strålende fremtid.
Sv: Har dere barna i bhg i romjulen ?

Her har ungene fra i fra 20 des og i romjula. Er hjemme da, går på skola. Håper mannen tar seg noen dager fri også.
__________________
Lucas René 05 ~ Benjamin Cornel 07
Rhiina er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 17-11-2008, 11:11   #6
Veteranmedlem
 
cakegirl_82 sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2005
Sted: Hommersåk
Meldinger: 4,863
MP Rating: 100% (2)
cakegirl_82 har et ubeskrivelig bra rykte.cakegirl_82 har et ubeskrivelig bra rykte.cakegirl_82 har et ubeskrivelig bra rykte.cakegirl_82 har et ubeskrivelig bra rykte.cakegirl_82 har et ubeskrivelig bra rykte.cakegirl_82 har et ubeskrivelig bra rykte.cakegirl_82 har et ubeskrivelig bra rykte.cakegirl_82 har et ubeskrivelig bra rykte.cakegirl_82 har et ubeskrivelig bra rykte.cakegirl_82 har et ubeskrivelig bra rykte.cakegirl_82 har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: Har dere barna i bhg i romjulen ?

Visst en av oss har fri fra jobben i romjulen, så er me hjemme med henne dette året har eg jo permisjon, så då er Yuna hjemme
__________________
Stolt mamma til Yuna og Filip
12.01.06 25.02.08


cakegirl_82 er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 17-11-2008, 11:14   #7
Medlem
 
onlymine sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Sted: Nordland
Meldinger: 243
MP Rating: 0% (0)
onlymine er som en lysfontene.onlymine er som en lysfontene.onlymine er som en lysfontene.onlymine er som en lysfontene.onlymine er som en lysfontene.onlymine er som en lysfontene.onlymine er som en lysfontene.onlymine er som en lysfontene.onlymine er som en lysfontene.onlymine er som en lysfontene.onlymine er som en lysfontene.
Sv: Har dere barna i bhg i romjulen ?

Her kjeder storebror seg også fort hjemme.
Vi er mye å farter i romjulen, men i år blir det nok noen timer i bhg tror jeg
__________________
Storebror juli 05 Lillebror sept 08


onlymine er pålogget nå   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 17-11-2008, 11:19   #8
Supermedlem
 
sissy sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2003
Sted: Akershus
Meldinger: 1,285
MP Rating: 0% (0)
sissy er fantastisk mot andre.sissy er fantastisk mot andre.sissy er fantastisk mot andre.sissy er fantastisk mot andre.sissy er fantastisk mot andre.sissy er fantastisk mot andre.sissy er fantastisk mot andre.sissy er fantastisk mot andre.sissy er fantastisk mot andre.sissy er fantastisk mot andre.sissy er fantastisk mot andre.
Sv: Har dere barna i bhg i romjulen ?

Her er barnehagen stengt i romjula, så det er ikke et alternativ. Men uansett så hadde de kommet til å være hjemme .
__________________
Sissy & Emilie 01.02.03 & Nathalie født 12.03.05


sissy er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 17-11-2008, 11:23   #9
Seniormedlem
 
mimmi80 sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2006
Sted: I eget hus!
Meldinger: 2,589
MP Rating: 0% (0)
mimmi80 har et ubeskrivelig bra rykte.mimmi80 har et ubeskrivelig bra rykte.mimmi80 har et ubeskrivelig bra rykte.mimmi80 har et ubeskrivelig bra rykte.mimmi80 har et ubeskrivelig bra rykte.mimmi80 har et ubeskrivelig bra rykte.mimmi80 har et ubeskrivelig bra rykte.mimmi80 har et ubeskrivelig bra rykte.mimmi80 har et ubeskrivelig bra rykte.mimmi80 har et ubeskrivelig bra rykte.mimmi80 har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: Har dere barna i bhg i romjulen ?

Barnehagen vår er stengt i romjulen så vi har nok ikke noe valg Men om den var åpen så hadde vi nok hatt de hjemme uansett, siden vi har mulighet til det.
__________________
mammaen til sept-05 og des-06
mimmi80 er pålogget nå   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 17-11-2008, 11:23   #10
Seniormedlem
 
Blånn sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2003
Sted: Oslo
Meldinger: 1,781
MP Rating: 0% (0)
Blånn har en strålende fremtid.Blånn har en strålende fremtid.Blånn har en strålende fremtid.Blånn har en strålende fremtid.Blånn har en strålende fremtid.Blånn har en strålende fremtid.Blånn har en strålende fremtid.Blånn har en strålende fremtid.Blånn har en strålende fremtid.Blånn har en strålende fremtid.Blånn har en strålende fremtid.
Sv: Har dere barna i bhg i romjulen ?

Guttene får fri fra barnehagen!
__________________
Blånn er pålogget nå   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Svar



Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are
Pingbacks are
Refbacks are


Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 21:27.




Powered by vBulletin® Version 3.7.3
Copyright ©2000 - 2009, Jelsoft Enterprises Ltd.
Search Engine Friendly URLs by vBSEO 3.2.0
Alt innhold ©2001-2008 NybaktMamma.com