Gå tilbake   NybaktMamma - Møteplassen > Diskusjoner > Familieliv > Barnepass
Registrér deg nå, så kan du straks bli med i vårt nettsamfunn!
Alle registrerte brukere får:
  • Egen identitet i forumet/nettsamfunnet
  • Starte nye diskusjoner
  • Svare i andres diskusjoner
  • Skrive egen blogg, og svare i andres
  • Redigere egne meldinger
  • Sette opp egne epostvarslinger
  • Selge eller kjøpe via våre rubrikkannonser
  • Søke gjennom millioner av meldinger
  • Sende private eller offentlige meldinger
  • Opprette ett eller flere fotoalbum
  • Kommentere andres bilder
  • Endre utseende på sin offentlige profil
  • Bestemme egen grad av anonymitet
  • Bruke personlig kontakt- og venneliste
  • Opprette eller delta i sosiale nettverk
  • Finne mange nye og hyggelige venner
  Og mye, mye mer... Helt gratis!
Registrer deg nå!
 





Svar
 
LinkBack Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 26-08-2008, 12:02   #1
Supermedlem
 
Hedvig sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2006
Sted: Rogaland
Meldinger: 523
MP Rating: 100% (2)
Hedvig har en strålende fremtid.Hedvig har en strålende fremtid.Hedvig har en strålende fremtid.Hedvig har en strålende fremtid.Hedvig har en strålende fremtid.Hedvig har en strålende fremtid.Hedvig har en strålende fremtid.Hedvig har en strålende fremtid.Hedvig har en strålende fremtid.Hedvig har en strålende fremtid.Hedvig har en strålende fremtid.
Hvordan får man tak i en pålitelig barnevakt?

Jeg har virkelig lyst på en ansvarlig ung jente som kan sitte barnevakt her noen ganger i måneden. Problemet er at vi ikke kjenner noen i passende alder. Med passende alder mener jeg aller helst fra 18 år og oppover.


Hvordan har dere skaffet barnevakt?
__________________
november 2006
Hedvig er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 26-08-2008, 12:57   #2
Æresmedlem
 
Niobe sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2005
Sted: Rogaland
Meldinger: 18,742
MP Rating: 100% (4)
Niobe har et ubeskrivelig bra rykte.Niobe har et ubeskrivelig bra rykte.Niobe har et ubeskrivelig bra rykte.Niobe har et ubeskrivelig bra rykte.Niobe har et ubeskrivelig bra rykte.Niobe har et ubeskrivelig bra rykte.Niobe har et ubeskrivelig bra rykte.Niobe har et ubeskrivelig bra rykte.Niobe har et ubeskrivelig bra rykte.Niobe har et ubeskrivelig bra rykte.Niobe har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: Hvordan får man tak i en pålitelig barnevakt?

Med mindre du kjenner noen aktuelle så tror jeg du skal slite med å finne noen over 18 år...
__________________
“God, grant me the serenity to accept the things I cannot change,
the courage to change the things I can,
and the wisdom to know the difference.”
Reinhold Niebuhr

Hjertemamma med hjertebarnet'05 Støtt LHL!

Niobe er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 26-08-2008, 13:20   #3
Æresmedlem - Moderator
 
LindaSD sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2004
Sted: Trondheim
Meldinger: 15,120
MP Rating: 100% (6)
LindaSD har et ubeskrivelig bra rykte.LindaSD har et ubeskrivelig bra rykte.LindaSD har et ubeskrivelig bra rykte.LindaSD har et ubeskrivelig bra rykte.LindaSD har et ubeskrivelig bra rykte.LindaSD har et ubeskrivelig bra rykte.LindaSD har et ubeskrivelig bra rykte.LindaSD har et ubeskrivelig bra rykte.LindaSD har et ubeskrivelig bra rykte.LindaSD har et ubeskrivelig bra rykte.LindaSD har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: Hvordan får man tak i en pålitelig barnevakt?

Sitat:
Opprinnelig postet av Niobe Vis post
Med mindre du kjenner noen aktuelle så tror jeg du skal slite med å finne noen over 18 år...
Vi hang opp lapp på butikken i sommer og ønsket noen over 16 år. Vi fikk tre svar. Ei dame på 24, ei på 26 og et besteforeldrepar faktisk Hadde ikke forventet det helt nei...

til H.I, vi har som sagt bare hengt opp lapp på butikken når vi har trengt barnevakt. Så etter litt tlf/mail-kontakt så har vi møtt aktuelle kandidater og tatt det derifra. Såklart man vil ha en ansvarlig barnevakt, og det er jo ikke så lett å være 100% sikker på nye barnevakter man får. Så sånnsett kanskje et "sjansespill". Men føler meg likevel såpass som en menneskekjenner at jeg ville nå uansett aldri gått fra barnet mitt før jeg stolte på at barnevakten var pålitelig.

Så når det er sagt kan jeg si at den beste barnevakten vi har hatt og har, er Isa som jeg har funnet her inne
__________________
LindaSD og Victoria Emilie -04

Mens vi prøver å lære barna våre alt om livet, lærer barna oss om hvorfor det er verd å leve
(Scrappingen min)
LindaSD er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 01-09-2008, 13:42   #4
VIP-Medlem
 
Medlem siden: Jan 2005
Sted: Vestlandet
Meldinger: 5,083
MP Rating: 100% (1)
millact har et ubeskrivelig bra rykte.millact har et ubeskrivelig bra rykte.millact har et ubeskrivelig bra rykte.millact har et ubeskrivelig bra rykte.millact har et ubeskrivelig bra rykte.millact har et ubeskrivelig bra rykte.millact har et ubeskrivelig bra rykte.millact har et ubeskrivelig bra rykte.millact har et ubeskrivelig bra rykte.millact har et ubeskrivelig bra rykte.millact har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: Hvordan får man tak i en pålitelig barnevakt?

Vi spurte hun ene assistenten i den gamle bhg, vi. Hun er 20-21 år og trenger sikkert litt ekstra penger, så det er en vinn-vinn situasjon for begge parter. Vi er trygge på henne, og hun er jo vant til å legge barnet i bhg, gi det mat osv og kjenner henne godt! Betaler henne godt sånn at vi kan beholde henne selv om vi nå har byttet bhg.
__________________
Jente 20 feb 05
Gutt 23 sep 08
(UCF på SM)
millact er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 08-09-2008, 13:36   #5
Juniormedlem
 
Medlem siden: Sep 2008
Sted: Sandvika, Bærum
Meldinger: 1
MP Rating: 0% (0)
stella er en ukjent størrelse akkurat nå.
Sv: Hvordan får man tak i en pålitelig barnevakt?

Jeg er en pålitelig barnevakt

Jeg er en jente på 19 år som gjerne vil hjelpe til med å passe barn på ettermiddagene fra klokken 15 og utover, og i helgene.

Ta gjerne kontakt!

[email protected]
stella er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 08-09-2008, 18:44   #6
Isa
VIP-Medlem
 
Isa sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2005
Sted: Tr.heim
Meldinger: 6,563
Blogginnlegg: 36
MP Rating: 0% (0)
Isa har et ubeskrivelig bra rykte.Isa har et ubeskrivelig bra rykte.Isa har et ubeskrivelig bra rykte.Isa har et ubeskrivelig bra rykte.Isa har et ubeskrivelig bra rykte.Isa har et ubeskrivelig bra rykte.Isa har et ubeskrivelig bra rykte.Isa har et ubeskrivelig bra rykte.Isa har et ubeskrivelig bra rykte.Isa har et ubeskrivelig bra rykte.Isa har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: Hvordan får man tak i en pålitelig barnevakt?

Sitat:
Opprinnelig postet av LindaSD Vis post
Så når det er sagt kan jeg si at den beste barnevakten vi har hatt og har, er Isa som jeg har funnet her inne
__________________
Datascrapping - Min blogg - Bakovervendt er best! Min datascrapping-vise-frem-og-skryte-tråd Isa´s sangbok

Om man begår en feil, trenger ikke den ene feilen å bety noe. Det er hva du gjør med feilen som er viktig

-- Leif Askeland --
Isa er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 05-10-2008, 23:57   #7
Seniormedlem
 
lijander sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Sted: Sørlandet
Meldinger: 2,433
Blogginnlegg: 1
MP Rating: 0% (0)
lijander har et ubeskrivelig bra rykte.lijander har et ubeskrivelig bra rykte.lijander har et ubeskrivelig bra rykte.lijander har et ubeskrivelig bra rykte.lijander har et ubeskrivelig bra rykte.lijander har et ubeskrivelig bra rykte.lijander har et ubeskrivelig bra rykte.lijander har et ubeskrivelig bra rykte.lijander har et ubeskrivelig bra rykte.lijander har et ubeskrivelig bra rykte.lijander har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: Hvordan får man tak i en pålitelig barnevakt?

Sitat:
Opprinnelig postet av LindaSD Vis post
Så når det er sagt kan jeg si at den beste barnevakten vi har hatt og har, er Isa som jeg har funnet her inne

det tror jeg så gjerne på, men nå er det ikke alle som er så priviligert å ha hanne i nærheten da
__________________

En januardag 07 kom ett mirakel, aug 08 fikk vi oppleve det mirakelet igjen. Nå vet vi hva kjærlighet er

Lille R rørte noe ved oss alle, hvil i fred
lijander er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 06-10-2008, 10:07   #8
Supermedlem
 
Simba 1 sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2002
Sted: ved fjord og fjell
Meldinger: 1,154
MP Rating: 0% (0)
Simba 1 har en strålende fremtid.Simba 1 har en strålende fremtid.Simba 1 har en strålende fremtid.Simba 1 har en strålende fremtid.Simba 1 har en strålende fremtid.Simba 1 har en strålende fremtid.Simba 1 har en strålende fremtid.Simba 1 har en strålende fremtid.Simba 1 har en strålende fremtid.Simba 1 har en strålende fremtid.Simba 1 har en strålende fremtid.
Sv: Hvordan får man tak i en pålitelig barnevakt?

Vi gjorde som andre her inne, hang opp lapp på butikken i nærområdet vårt. Først ringte to gutter på 15 år, (kompiser), de hadde begge småsøsken og var vant til barn. Men - jeg var ikke overbevist.

Så ringte en jente på 16 år, som kunne komme hjem til oss en kveld mens ungene var oppe, så vi fikk hilse på henne. I det øyeblikk jeg så henne i døra, visste jeg at dette ble bra. Jeg mener det! Det har med kjemi, modenhet, og sunne interesser å gjøre. Etter hvert som vi pratet med henne, og hun ble kjent med barna, var jeg skråsikker.

Hun har nå rukket å bli 18 år, og vi bruker henne fortsatt når det trengs. Hun er svært opptatt med skole (vgs), ekstrajobb i butikk, og hest. Så det er ikke alltid vi ikan få henne når vi ønsker. Men ungene ELSKER henne. Det er veldig stas.
__________________
Hilsen Simba 1 og ungene (2002 og 2005)
Simba 1 er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 06-10-2008, 11:06   #9
Medlem
 
Medlem siden: Sep 2007
Meldinger: 328
MP Rating: 100% (1)
lol75 har en strålende fremtid.lol75 har en strålende fremtid.lol75 har en strålende fremtid.lol75 har en strålende fremtid.lol75 har en strålende fremtid.lol75 har en strålende fremtid.lol75 har en strålende fremtid.lol75 har en strålende fremtid.lol75 har en strålende fremtid.lol75 har en strålende fremtid.lol75 har en strålende fremtid.
Sv: Hvordan får man tak i en pålitelig barnevakt?

Vi bruker datteren til hun som driver barnehagen ungene går i. Hun ble konfirmert i vår, men har brukt henne til barnepass siden hun var rundt 13 år. Hun er utrolig moden for alderen og kjenner begge ungene. I tillegg bor de 200 meter unna oss, så skulle det skje noe så kan mamman hennes være der på 1 minutt.
__________________
Denne signatur har blitt slettet, fordi den er for stor i forhold til Signaturreglene
Har du spørsmål vedrørende dette vennligst ta kontakt med:
frk.X. - Moderator
lol75 er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 06-10-2008, 11:50   #10
Seniormedlem
 
Ariadne sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Sted: Fredrikstad
Meldinger: 2,783
MP Rating: 0% (0)
Ariadne har et ubeskrivelig bra rykte.Ariadne har et ubeskrivelig bra rykte.Ariadne har et ubeskrivelig bra rykte.Ariadne har et ubeskrivelig bra rykte.Ariadne har et ubeskrivelig bra rykte.Ariadne har et ubeskrivelig bra rykte.Ariadne har et ubeskrivelig bra rykte.Ariadne har et ubeskrivelig bra rykte.Ariadne har et ubeskrivelig bra rykte.Ariadne har et ubeskrivelig bra rykte.Ariadne har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: Hvordan får man tak i en pålitelig barnevakt?

Jeg har satt opp lapper på de tre nærmeste butikkene men dessverre ikke fått noen aktuelle Ser at det er tatt ned mobilnummeret. Var ei som var 15 som ringte men hun kunne ikke den ene dagen jeg søkte etter i uka, og ei på 22 som synes 75 kr timen var for lite. (hva betaler dere? Så lenge det er snakk om fire timer så har ikke jeg råd til mer enn 300 kr nå, er på dagpenger) Så om noen vet om noen i Fredrikstad som vil sitte barnevakt en onsdag ettermiddag/kveld i uka? Kan hente og kjøre.
__________________
Mammaen til lille M, sept. o6
http://minhobbykrok.blogspot.com/
Ariadne er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Svar

Stikkord
barnevakt


Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are
Pingbacks are
Refbacks are


Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 13:20.




Powered by vBulletin® Version 3.7.3
Copyright ©2000 - 2008, Jelsoft Enterprises Ltd.
Search Engine Friendly URLs by vBSEO 3.2.0
Alt innhold ©2001-2008 NybaktMamma.com