Gå tilbake   NybaktMamma - Møteplassen > Diskusjoner > Familieliv > Barnepass
Registrér deg nå, så kan du straks bli med i vårt nettsamfunn!
Alle registrerte brukere får:
  • Egen identitet i forumet/nettsamfunnet
  • Starte nye diskusjoner
  • Svare i andres diskusjoner
  • Skrive egen blogg, og svare i andres
  • Redigere egne meldinger
  • Sette opp egne epostvarslinger
  • Selge eller kjøpe via våre rubrikkannonser
  • Søke gjennom millioner av meldinger
  • Sende private eller offentlige meldinger
  • Opprette ett eller flere fotoalbum
  • Kommentere andres bilder
  • Endre utseende på sin offentlige profil
  • Bestemme egen grad av anonymitet
  • Bruke personlig kontakt- og venneliste
  • Opprette eller delta i sosiale nettverk
  • Finne mange nye og hyggelige venner
  Og mye, mye mer... Helt gratis!
Registrer deg nå!
 





Svar
 
LinkBack Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 21-08-2008, 21:51   #1
Medlem
 
Mamma til go'guttene sin avatar
 
Medlem siden: May 2006
Sted: Oslo
Meldinger: 491
MP Rating: 100% (1)
Mamma til go'guttene er fantastisk mot andre.Mamma til go'guttene er fantastisk mot andre.Mamma til go'guttene er fantastisk mot andre.Mamma til go'guttene er fantastisk mot andre.Mamma til go'guttene er fantastisk mot andre.Mamma til go'guttene er fantastisk mot andre.Mamma til go'guttene er fantastisk mot andre.Mamma til go'guttene er fantastisk mot andre.Mamma til go'guttene er fantastisk mot andre.Mamma til go'guttene er fantastisk mot andre.Mamma til go'guttene er fantastisk mot andre.
Question Planleggingsdager i bhg

Det siste året har jeg vært irritert og sagt ifra til fungenrende styrer at det er uakseptabelt å få beskjed om planleggingsdager 1-2 uker i forveien. Det er altfor kort tid til at mann kan planlegge og få ferie/fri fra jobben.

De har visst tatt det til etterretning for på tirsdag fikk vi brev om hvilken dager de har tenkt å holde planleggingsdager frem til neste sommer.

Jeg reagerte på at de har tenkt å holde pl. dag mandag den 05.01.2009. Snakket med ped leder og spurte hvorfor de ikke holdt planleggingsdag fredag den 02.01.09 og om det i det hele tatt var en vanlig dag i bhg eller ikke.

Ped leder skjønte heller ikke meningen med det men lovet meg om å sjekke det med styrer.

Møtte styrer her om dagen og hun sa at det var pålagt fra kommunen (Oslo) Stemmer det?

Vi blir nødt til å holde ferie/fri fra den 22.12.08 t.o.m 04.01.09 pga av juleferie på skole og bhg og syntes det er urmelig at de setter opp planleggingsdag mandag den 05 januar istedenfor 02 januar som er vanlig dag i bhg.

Tidligere fikk jeg en gang beskjed om at de setter alltid opp en pl. dag som samkjører med pl. dager på skolen i nærmiljøet.

Syntes dere jeg er urimelig?????

Hvordan er det i bhg hos dere????
__________________
Mamma til go'guttene født november 2002 og juni
2006 . En englejente født mai 2005.

Sist endret av Mamma til go'guttene; 21-08-2008 kl 21:53. Begrunnelse: skrivefeil
Mamma til go'guttene er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 21-08-2008, 21:59   #2
VIP-Medlem
 
Medlem siden: Jan 2005
Sted: Vestlandet
Meldinger: 5,078
MP Rating: 100% (1)
millact har et ubeskrivelig bra rykte.millact har et ubeskrivelig bra rykte.millact har et ubeskrivelig bra rykte.millact har et ubeskrivelig bra rykte.millact har et ubeskrivelig bra rykte.millact har et ubeskrivelig bra rykte.millact har et ubeskrivelig bra rykte.millact har et ubeskrivelig bra rykte.millact har et ubeskrivelig bra rykte.millact har et ubeskrivelig bra rykte.millact har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: Planleggingsdager i bhg

Vår bhg har stengt 2. januar. Vi har privat bhg, men det er ikke alltid de samkjører med skolen, nei.
__________________
Jente 20 feb 05
Gutt 23 sep 08
(UCF på SM)
millact er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 21-08-2008, 22:03   #3
Medlem
 
Mamma til go'guttene sin avatar
 
Medlem siden: May 2006
Sted: Oslo
Meldinger: 491
MP Rating: 100% (1)
Mamma til go'guttene er fantastisk mot andre.Mamma til go'guttene er fantastisk mot andre.Mamma til go'guttene er fantastisk mot andre.Mamma til go'guttene er fantastisk mot andre.Mamma til go'guttene er fantastisk mot andre.Mamma til go'guttene er fantastisk mot andre.Mamma til go'guttene er fantastisk mot andre.Mamma til go'guttene er fantastisk mot andre.Mamma til go'guttene er fantastisk mot andre.Mamma til go'guttene er fantastisk mot andre.Mamma til go'guttene er fantastisk mot andre.
Sv: Planleggingsdager i bhg

Sitat:
Opprinnelig postet av millact Vis post
Vår bhg har stengt 2. januar. Vi har privat bhg, men det er ikke alltid de samkjører med skolen, nei.
Det høres for så vidt greit ut. Hvorfor ikke holde planleggingsdag fredag den 2 som er en inneklemt dag fremfor en mandag?

Har en sterkt mistanke om at det er fordi veldig mange av de ansatte holder ferie den 2 januar
__________________
Mamma til go'guttene født november 2002 og juni
2006 . En englejente født mai 2005.
Mamma til go'guttene er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 21-08-2008, 22:10   #4
VIP-Medlem
 
Lykketrollet_ sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2005
Meldinger: 5,426
MP Rating: 0% (0)
Lykketrollet_ har et ubeskrivelig bra rykte.Lykketrollet_ har et ubeskrivelig bra rykte.Lykketrollet_ har et ubeskrivelig bra rykte.Lykketrollet_ har et ubeskrivelig bra rykte.Lykketrollet_ har et ubeskrivelig bra rykte.Lykketrollet_ har et ubeskrivelig bra rykte.Lykketrollet_ har et ubeskrivelig bra rykte.Lykketrollet_ har et ubeskrivelig bra rykte.Lykketrollet_ har et ubeskrivelig bra rykte.Lykketrollet_ har et ubeskrivelig bra rykte.Lykketrollet_ har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: Planleggingsdager i bhg

Vår barnehage har planleggingsdager i helgene, så vi slipper slike problemer.
__________________
Storesøster 05 - Lillesøster 07
Min kamp mot kreften Jeg er blitt frisk!
Lykketrollet_ er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 21-08-2008, 22:11   #5
Supermedlem
 
Aischa sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2004
Meldinger: 1,457
MP Rating: 100% (2)
Aischa har en strålende fremtid.Aischa har en strålende fremtid.Aischa har en strålende fremtid.Aischa har en strålende fremtid.Aischa har en strålende fremtid.Aischa har en strålende fremtid.Aischa har en strålende fremtid.Aischa har en strålende fremtid.Aischa har en strålende fremtid.Aischa har en strålende fremtid.Aischa har en strålende fremtid.
Sv: Planleggingsdager i bhg

Barnehagen jeg jobber i har planleggingsdag 2.januar, det gjør barnehagen til barna mine også.
Synes 5.januar var en litt "rar" dag å ha planleggingsdag på ja....
__________________
Aischa
A-00 I-f/d-04 L-05 A-06

Aischa er pålogget nå   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 21-08-2008, 22:16   #6
Seniormedlem
 
E-78 sin avatar
 
Medlem siden: May 2005
Sted: Bergen
Meldinger: 2,682
MP Rating: 0% (0)
E-78 har et ubeskrivelig bra rykte.E-78 har et ubeskrivelig bra rykte.E-78 har et ubeskrivelig bra rykte.E-78 har et ubeskrivelig bra rykte.E-78 har et ubeskrivelig bra rykte.E-78 har et ubeskrivelig bra rykte.E-78 har et ubeskrivelig bra rykte.E-78 har et ubeskrivelig bra rykte.E-78 har et ubeskrivelig bra rykte.E-78 har et ubeskrivelig bra rykte.E-78 har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: Planleggingsdager i bhg

Her er det 6 februar.

Har 3 barn hvor en går på spesialskole, en på nærskolen og 1 i bhg og de har forskjellige planleggingsdager
__________________
f.01 f.02 f.05

Min form for husarbeid er å feie over rommet med blikket.
E-78 er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 21-08-2008, 22:26   #7
VIP-Medlem
 
emin sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2001
Sted: Harstad
Meldinger: 9,377
MP Rating: 100% (5)
emin har et ubeskrivelig bra rykte.emin har et ubeskrivelig bra rykte.emin har et ubeskrivelig bra rykte.emin har et ubeskrivelig bra rykte.emin har et ubeskrivelig bra rykte.emin har et ubeskrivelig bra rykte.emin har et ubeskrivelig bra rykte.emin har et ubeskrivelig bra rykte.emin har et ubeskrivelig bra rykte.emin har et ubeskrivelig bra rykte.emin har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: Planleggingsdager i bhg

Her begynner skolen 5.januar, vet ikke hva barnehagen planlegger enda.
__________________
Hilsen emin, Storesøster (20.11.01)
og Lillebror (11.07.07) og bærebarn

sitter bakovervendt i Britax Secura
Hobbyblogg
emin er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 21-08-2008, 22:48   #8
Veteranmedlem
 
julibe sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2004
Sted: Ullensaker
Meldinger: 4,882
MP Rating: 0% (0)
julibe har et ubeskrivelig bra rykte.julibe har et ubeskrivelig bra rykte.julibe har et ubeskrivelig bra rykte.julibe har et ubeskrivelig bra rykte.julibe har et ubeskrivelig bra rykte.julibe har et ubeskrivelig bra rykte.julibe har et ubeskrivelig bra rykte.julibe har et ubeskrivelig bra rykte.julibe har et ubeskrivelig bra rykte.julibe har et ubeskrivelig bra rykte.julibe har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: Planleggingsdager i bhg

Her blir planlegginsdager planlagt i god tid før nytt barnehageår.
Det er 5 planleggingsdager i løpet av et barnehageår, og vi har dato for alle fram til neste sommer.
__________________





julibe er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 21-08-2008, 22:51   #9
Supermedlem
 
Strwberri sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Sted: Tromsø
Meldinger: 1,025
Blogginnlegg: 32
MP Rating: 0% (0)
Strwberri har et ubeskrivelig bra rykte.Strwberri har et ubeskrivelig bra rykte.Strwberri har et ubeskrivelig bra rykte.Strwberri har et ubeskrivelig bra rykte.Strwberri har et ubeskrivelig bra rykte.Strwberri har et ubeskrivelig bra rykte.Strwberri har et ubeskrivelig bra rykte.Strwberri har et ubeskrivelig bra rykte.Strwberri har et ubeskrivelig bra rykte.Strwberri har et ubeskrivelig bra rykte.Strwberri har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: Planleggingsdager i bhg

Vi har ingen planleggingsdager i Januar her..

Midt uti Februar først av.. Og her setter de opp planleggingsdagene barnehageår for barnehageår. Så vi har fått vite alle planleggingsdagene frem til neste sommer.
__________________
Bæra er alene!

Aurora Linnea f. 8.oktober.2007



Strwberri er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 21-08-2008, 22:59   #10
Veteranmedlem
 
Bimbeline sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Sted: Den blaude kyststribe
Meldinger: 3,005
MP Rating: 0% (0)
Bimbeline har et ubeskrivelig bra rykte.Bimbeline har et ubeskrivelig bra rykte.Bimbeline har et ubeskrivelig bra rykte.Bimbeline har et ubeskrivelig bra rykte.Bimbeline har et ubeskrivelig bra rykte.Bimbeline har et ubeskrivelig bra rykte.Bimbeline har et ubeskrivelig bra rykte.Bimbeline har et ubeskrivelig bra rykte.Bimbeline har et ubeskrivelig bra rykte.Bimbeline har et ubeskrivelig bra rykte.Bimbeline har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: Planleggingsdager i bhg

Nå måtte jeg jammen sjekke her. Vår bhg har planleggingsdag 2. januar. Det er 5 planleggingsdager i løpet av hele året og det er ikke så ille, synes jeg.

Vi er heldige og har en bhg som er åpen alle dager unntatt hellidager, også i romjulen osv. Jeg har heldigvis en jobb som er ganske fleksibel og de få dagene jeg ikke kan ha henne i bhg, får jeg greit ordnet meg på annen måte.
__________________
Stolt ikkesånybaktmamma til frk. Fryd f. 04 Sitter fremovervendt, må gå selv, får både godteri og brus og går i barnehagen selv om mamma er hjemme.
Member of: AF's jaktlag og Nei til utlogging (når det ikke er ekte pinlig)
Bimbeline er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Svar



Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are
Pingbacks are
Refbacks are


Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 11:19.




Powered by vBulletin® Version 3.7.3
Copyright ©2000 - 2008, Jelsoft Enterprises Ltd.
Search Engine Friendly URLs by vBSEO 3.2.0
Alt innhold ©2001-2008 NybaktMamma.com