At vi begynte i juli er jeg ganske sikker på at var det beste vi kunne gjort, både ift at han fikk begynne før lillesøster kom sånn at han ikke føler han måtte dit fordi hun har kommet. Og fordi det var veldig lite barn der på sommeren og han fikk bli kjent med alle de voksne også på de andre avdelingene og de hadde god tid og kapsitet til å ta seg av han, nå som de har flere innkjøringer ser jeg at de har mindre tid til han, men han er jo litt bedre nå enn han var, så nå går det greit at de ikke har så mye tid til han. Og fordi han kjenner de andre voksne har han også fått være litt med den ene storebarnsgruppa når det har blitt voldsomt på småbarn. Han liker de større barna bedre, og de har vært kjempeflinke til å passe på han.
Skjønner tanken med det å begyne tidligere, vi prøvde det, med det funka dårlig. Det resulterte i enda mer hyling, frilek er det skumleste! Pluss at han etter det her har sovet veldig dårlig, det har sikkert sammenheng med at lillesøster har blitt født også. Det er trangt med 4 stk i senga
Sånn at han er stuptrøtt om morgenen, og alt er fælt! Så han må få sove så mye som mulig! Ellers er jeg veldig glad for at dere kommer med forslag og synspunkter!
Denne uken skal vi prøve å ha han fra 10-15 og fri på onsdag, litt lengre og fri en dag midt i uka!