Gå tilbake   NybaktMamma - Møteplassen > Diskusjoner > Familieliv > Barnepass

Svar

Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 17-11-2007, 13:33   #1
Urt
Seniormedlem

Urt sin avatar

Medlem siden: Apr 2004
Sted: På toppen
Meldinger: 2,643
MP Rating: 0% (0)
Urt har et ubeskrivelig bra rykte.Urt har et ubeskrivelig bra rykte.Urt har et ubeskrivelig bra rykte.Urt har et ubeskrivelig bra rykte.Urt har et ubeskrivelig bra rykte.Urt har et ubeskrivelig bra rykte.Urt har et ubeskrivelig bra rykte.Urt har et ubeskrivelig bra rykte.Urt har et ubeskrivelig bra rykte.Urt har et ubeskrivelig bra rykte.Urt har et ubeskrivelig bra rykte.
Vurderer å bli dagmamma

Som overskrifta seier så er eg litt i tenke boksen.

Før eg bestemmer meg heilt så skulle eg gjerne vist litt meir. Eg vil vera kvit dagmamma, berre så det er sagt. Eg håper i hovedsak å få ein eller to unger på alder med mine. Er igrunn på jakt etter leike kammerater til ungane mine.

Men kva kan eg håper/forvente at foreldre er villig til å betale ? Så lenge ikkje foreldra har noko i mot det så vil eg holda mat og slikt. Eg må uansett ordne mat og bleier til mine eigne unger.

Og er det nokon som har eit eksempel på arbeids avtale ?

Kva bør eg tenka på sånn ellers ?

Fotorier, min lille fotoblogg
Urt er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 20-11-2007, 15:19   #2
Urt
Seniormedlem

Urt sin avatar

Urt har et ubeskrivelig bra rykte.Urt har et ubeskrivelig bra rykte.Urt har et ubeskrivelig bra rykte.Urt har et ubeskrivelig bra rykte.Urt har et ubeskrivelig bra rykte.Urt har et ubeskrivelig bra rykte.Urt har et ubeskrivelig bra rykte.Urt har et ubeskrivelig bra rykte.Urt har et ubeskrivelig bra rykte.Urt har et ubeskrivelig bra rykte.Urt har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: Vurderer å bli dagmamma

Ingen ?

Urt er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 20-11-2007, 15:28   #3
Supermedlem

FrøkenS sin avatar

Medlem siden: May 2005
Meldinger: 780
FrøkenS har mye å være stolt av.FrøkenS har mye å være stolt av.FrøkenS har mye å være stolt av.FrøkenS har mye å være stolt av.FrøkenS har mye å være stolt av.FrøkenS har mye å være stolt av.FrøkenS har mye å være stolt av.FrøkenS har mye å være stolt av.FrøkenS har mye å være stolt av.FrøkenS har mye å være stolt av.FrøkenS har mye å være stolt av.

Vi betalte 5000,- hvitt i mnd i begynnelsen av 2006. Da holdt vi kun bleier selv.

Har avtalen her et eller annet sted i Word format. Skal lete litt jeg!
FrøkenS er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 20-11-2007, 15:36   #4
Supermedlem

FrøkenS sin avatar

Medlem siden: May 2005
Meldinger: 780
FrøkenS har mye å være stolt av.FrøkenS har mye å være stolt av.FrøkenS har mye å være stolt av.FrøkenS har mye å være stolt av.FrøkenS har mye å være stolt av.FrøkenS har mye å være stolt av.FrøkenS har mye å være stolt av.FrøkenS har mye å være stolt av.FrøkenS har mye å være stolt av.FrøkenS har mye å være stolt av.FrøkenS har mye å være stolt av.

Fant den! Kan sende deg den på e-post hvis du vil ?
FrøkenS er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 20-11-2007, 15:47   #5
Urt
Seniormedlem

Urt sin avatar

Tusen takk FrøkenS. Sjekk prikk du

Gammel 20-11-2007, 16:11   #6
Medlem

Medlem siden: May 2007
Meldinger: 498
konn75 har en strålende fremtid.konn75 har en strålende fremtid.konn75 har en strålende fremtid.konn75 har en strålende fremtid.konn75 har en strålende fremtid.konn75 har en strålende fremtid.konn75 har en strålende fremtid.konn75 har en strålende fremtid.konn75 har en strålende fremtid.konn75 har en strålende fremtid.konn75 har en strålende fremtid.

Bare lurer på om det er enkelt å få tak i dagbarn mer?? Ettersom de nesten har full barnehagedekning, ønsker gjerne å bli dette selv skjønner du...

-95 -99 -07
Jeg er verdens heldigste mamma...
konn75 er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 20-11-2007, 16:20   #7
Urt
Seniormedlem

Urt sin avatar

Sidan eg veit at det ikkje er full dekning i min kommune og eg veit ca kor mangen unger som står i kø, så trur eg ikkje det skal bli så vanskeligt no. Til høsten åpner det ein ny bhg her i kommunen. Den skal ha 130 plasser meiner eg. Men når ein då søker inn unger under 3 så tar vel de to plasser.

Ta ein tlf til kommunen din og forhør deg. Ta ting med ei lita klype salt sidan dei ofte legger på litt ( min eigen erfaring )

Gammel 20-11-2007, 16:27   #8
Veteranmedlem

Bergensis sin avatar

Medlem siden: Jul 2002
Sted: Ikkje i Bergen
Meldinger: 4,722
MP Rating: 100% (4)
Bergensis har et ubeskrivelig bra rykte.Bergensis har et ubeskrivelig bra rykte.Bergensis har et ubeskrivelig bra rykte.Bergensis har et ubeskrivelig bra rykte.Bergensis har et ubeskrivelig bra rykte.Bergensis har et ubeskrivelig bra rykte.Bergensis har et ubeskrivelig bra rykte.Bergensis har et ubeskrivelig bra rykte.Bergensis har et ubeskrivelig bra rykte.Bergensis har et ubeskrivelig bra rykte.Bergensis har et ubeskrivelig bra rykte.

Eg har spurt litt rundt, og det ser ut til at det er vanleg med rundt 200.- per dag. Om mat og bleier kjem med i dette er eg usikker på.

Dette er forøvrig såkalla svart dagmamma.
Bergensis er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 20-11-2007, 17:11   #9
Seniormedlem

Hege-Mor sin avatar

Medlem siden: Jul 2004
Sted: Revetal
Meldinger: 2,087
MP Rating: 100% (1)
Hege-Mor har et ubeskrivelig bra rykte.Hege-Mor har et ubeskrivelig bra rykte.Hege-Mor har et ubeskrivelig bra rykte.Hege-Mor har et ubeskrivelig bra rykte.Hege-Mor har et ubeskrivelig bra rykte.Hege-Mor har et ubeskrivelig bra rykte.Hege-Mor har et ubeskrivelig bra rykte.Hege-Mor har et ubeskrivelig bra rykte.Hege-Mor har et ubeskrivelig bra rykte.Hege-Mor har et ubeskrivelig bra rykte.Hege-Mor har et ubeskrivelig bra rykte.

Jeg er dagmamma,og har 250,- per dag.

Da har de med bleier og evt ett middagsglass. Resten holder jeg!

Hege-Mor er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 20-11-2007, 17:14   #10
Veteranmedlem

Bergensis sin avatar

Medlem siden: Jul 2002
Sted: Ikkje i Bergen
Meldinger: 4,722
MP Rating: 100% (4)
Bergensis har et ubeskrivelig bra rykte.Bergensis har et ubeskrivelig bra rykte.Bergensis har et ubeskrivelig bra rykte.Bergensis har et ubeskrivelig bra rykte.Bergensis har et ubeskrivelig bra rykte.Bergensis har et ubeskrivelig bra rykte.Bergensis har et ubeskrivelig bra rykte.Bergensis har et ubeskrivelig bra rykte.Bergensis har et ubeskrivelig bra rykte.Bergensis har et ubeskrivelig bra rykte.Bergensis har et ubeskrivelig bra rykte.

Er du kvit dagmamma, Hegemor?
Bergensis er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Svar

Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are Av
Pingbacks are Av
Refbacks are Av

Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 01:13.