Gå tilbake   NybaktMamma - Møteplassen > Diskusjoner > Lek, stimulering og oppdragelse > Barnesanger

Svar

LinkBack Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 30-04-2006, 00:45   #11
Veteranmedlem

Tjorven75 sin avatar

Medlem siden: Dec 2004
Sted: Oslo
Meldinger: 4,597
MP Rating: 0% (0)
Tjorven75 har et ubeskrivelig bra rykte.Tjorven75 har et ubeskrivelig bra rykte.Tjorven75 har et ubeskrivelig bra rykte.Tjorven75 har et ubeskrivelig bra rykte.Tjorven75 har et ubeskrivelig bra rykte.Tjorven75 har et ubeskrivelig bra rykte.Tjorven75 har et ubeskrivelig bra rykte.Tjorven75 har et ubeskrivelig bra rykte.Tjorven75 har et ubeskrivelig bra rykte.Tjorven75 har et ubeskrivelig bra rykte.Tjorven75 har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: Bæ bæ lille lam gikk på restaurant

Det ble stor ståhei i barnehagen da jeg ved en feiltakelse sang:

Bæ bæ lille lam gikk på restaurant
kunne ikke spise
bare sitte og fise

Det var visst ikke HELT det de sang i den barnehagen, men der tror jeg jammen at jeg startet en ny trend. (Sånn går det når nybakte mødre blir litt overivrige på barnehagetilpasning.)
Gammel 30-04-2006, 09:31   #12
Supermedlem

Lavidamor sin avatar

Medlem siden: Sep 2005
Sted: Østlandet
Meldinger: 1,355
Lavidamor har en strålende fremtid.Lavidamor har en strålende fremtid.Lavidamor har en strålende fremtid.Lavidamor har en strålende fremtid.Lavidamor har en strålende fremtid.Lavidamor har en strålende fremtid.Lavidamor har en strålende fremtid.Lavidamor har en strålende fremtid.Lavidamor har en strålende fremtid.Lavidamor har en strålende fremtid.Lavidamor har en strålende fremtid.

Ååååå, disse hadde jeg glemt! Dem sang vi mye da jeg var liten!

Lavidamor er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 30-04-2006, 09:54   #13
Veteranmedlem

Heohappy sin avatar

Medlem siden: Jan 2004
Meldinger: 4,521
Heohappy har et ubeskrivelig bra rykte.Heohappy har et ubeskrivelig bra rykte.Heohappy har et ubeskrivelig bra rykte.Heohappy har et ubeskrivelig bra rykte.Heohappy har et ubeskrivelig bra rykte.Heohappy har et ubeskrivelig bra rykte.Heohappy har et ubeskrivelig bra rykte.Heohappy har et ubeskrivelig bra rykte.Heohappy har et ubeskrivelig bra rykte.Heohappy har et ubeskrivelig bra rykte.Heohappy har et ubeskrivelig bra rykte.

Sitat:
Opprinnelig postet av Tjorven75
Det ble stor ståhei i barnehagen da jeg ved en feiltakelse sang:

Bæ bæ lille lam gikk på restaurant
kunne ikke spise
bare sitte og fise

Det var visst ikke HELT det de sang i den barnehagen, men der tror jeg jammen at jeg startet en ny trend. (Sånn går det når nybakte mødre blir litt overivrige på barnehagetilpasning.)
Den har vi sunget siden vi var små her iallefall
Gammel 14-05-2006, 18:27   #14
Juniormedlem

Medlem siden: Mar 2006
Sted: Vestfold
Meldinger: 5
3 søte småbarn vil raskt nok bli berømt.3 søte småbarn vil raskt nok bli berømt.3 søte småbarn vil raskt nok bli berømt.3 søte småbarn vil raskt nok bli berømt.3 søte småbarn vil raskt nok bli berømt.3 søte småbarn vil raskt nok bli berømt.3 søte småbarn vil raskt nok bli berømt.3 søte småbarn vil raskt nok bli berømt.3 søte småbarn vil raskt nok bli berømt.3 søte småbarn vil raskt nok bli berømt.3 søte småbarn vil raskt nok bli berømt.
;) Sv: Bæ bæ lille lam gikk på restaurant

Føyer til noen vers:

Bæ,bæ, lille lam
har du noe ull
nei, nei, kjære barn
det er bare tull
bonden kom igår
og klippet mine hår
Så nå står jeg naken helt til neste år

Bæ, bæ lille lam gikk på bibloteket
Møtte onkel skrue, banka han i hue......

Bæ, bæ lille lam kjøpte seg et hus
Kunne ikke bo der, for det va`kke do der.....

Bæ, bæ lille lam gikk på resturang
Spurte hva de hadde, kubæsj og en padde.....

Bæ, bæ lille lam kjørte akebrett
Akebrettet kræsja, lille lammet bæsja....

Hm...dette er morsomt for barn i værste promp- og bæsjhumor alderen Klikk på bildet for å se det i full størrelse.
Gammel 18-05-2006, 09:34   #15
Veteranmedlem

Ritamor sin avatar

Medlem siden: Nov 2002
Sted: Finnmark
Meldinger: 4,537
Ritamor har et ubeskrivelig bra rykte.Ritamor har et ubeskrivelig bra rykte.Ritamor har et ubeskrivelig bra rykte.Ritamor har et ubeskrivelig bra rykte.Ritamor har et ubeskrivelig bra rykte.Ritamor har et ubeskrivelig bra rykte.Ritamor har et ubeskrivelig bra rykte.Ritamor har et ubeskrivelig bra rykte.Ritamor har et ubeskrivelig bra rykte.Ritamor har et ubeskrivelig bra rykte.Ritamor har et ubeskrivelig bra rykte.

Vi synger noen ganger:

Bæ, bæ lille lam gikk på resturang
Kunne ikke spise, bare sitt å grise...
Svar

Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are
Pingbacks are
Refbacks are

Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 20:55.