Gå tilbake   NybaktMamma - Møteplassen > Diskusjoner > Lek, stimulering og oppdragelse > Barnesanger

Svar

Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 04-02-2006, 08:56   #1
Veteranmedlem

TinkyWinky sin avatar

Medlem siden: Jan 2004
Sted: Midt-Norge
Meldinger: 4,009
MP Rating: 0% (0)
TinkyWinky har en strålende fremtid.TinkyWinky har en strålende fremtid.TinkyWinky har en strålende fremtid.TinkyWinky har en strålende fremtid.TinkyWinky har en strålende fremtid.TinkyWinky har en strålende fremtid.TinkyWinky har en strålende fremtid.TinkyWinky har en strålende fremtid.TinkyWinky har en strålende fremtid.TinkyWinky har en strålende fremtid.TinkyWinky har en strålende fremtid.
"Kua mi jeg takker deg...."

Noen som kan teksten på denne? Storeprinsen min går å synger på den, men jegfår ikke til å hjelpe han å synge, for jeg kan den ikke!
Gammel 04-02-2006, 09:18   #2
Supermedlem

Annfyk sin avatar

Medlem siden: Jan 2005
Sted: hardanger
Meldinger: 1,064
Annfyk har mye å være stolt av.Annfyk har mye å være stolt av.Annfyk har mye å være stolt av.Annfyk har mye å være stolt av.Annfyk har mye å være stolt av.Annfyk har mye å være stolt av.Annfyk har mye å være stolt av.Annfyk har mye å være stolt av.Annfyk har mye å være stolt av.Annfyk har mye å være stolt av.Annfyk har mye å være stolt av.
Sv: "Kua mi jeg takker deg...."

Kua mi jeg takker deg
deilig melk du gir til meg
hver en dag jeg til mitt brød
drikker melka di så søt
Gammel 18-02-2006, 09:07   #3
Supermedlem

Marsboer sin avatar

Medlem siden: Mar 2005
Sted: bergen
Meldinger: 1,102
Marsboer har en strålende fremtid.Marsboer har en strålende fremtid.Marsboer har en strålende fremtid.Marsboer har en strålende fremtid.Marsboer har en strålende fremtid.Marsboer har en strålende fremtid.Marsboer har en strålende fremtid.Marsboer har en strålende fremtid.Marsboer har en strålende fremtid.Marsboer har en strålende fremtid.Marsboer har en strålende fremtid.

kua mi jeg takker deg
Deilig melk du gir til meg
hver en dag jeg til mitt brød
drikker melka di så søt

Ikke ta det visne strå
saftig gress du ete må
da blir melken god og søt
vær dere engene er bløt
Gammel 29-04-2006, 20:12   #4
Medlem

Renate27 sin avatar

Medlem siden: Jul 2004
Meldinger: 126
Renate27 har en aura rundt seg.Renate27 har en aura rundt seg.Renate27 har en aura rundt seg.Renate27 har en aura rundt seg.Renate27 har en aura rundt seg.Renate27 har en aura rundt seg.Renate27 har en aura rundt seg.Renate27 har en aura rundt seg.Renate27 har en aura rundt seg.Renate27 har en aura rundt seg.Renate27 har en aura rundt seg.

3 verset går sånn, tror jeg:

Her de vakre blomster står,
her den vesle bekken går,
her er mat, ved kratt og sti,
et nå godt du kua mi!

Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are Av
Pingbacks are Av
Refbacks are Av

Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 20:02.