Gå tilbake   NybaktMamma - Møteplassen > Diskusjoner > Lek, stimulering og oppdragelse > Barnesanger




Svar
 
LinkBack Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 25-03-2007, 21:51   #1
Seniormedlem
 
Medlem siden: Oct 2004
Sted: Bergen, sånn ca ;)
Meldinger: 1,721
MP Rating: 0% (0)
Siljemamsen har en strålende fremtid.Siljemamsen har en strålende fremtid.Siljemamsen har en strålende fremtid.Siljemamsen har en strålende fremtid.Siljemamsen har en strålende fremtid.Siljemamsen har en strålende fremtid.Siljemamsen har en strålende fremtid.Siljemamsen har en strålende fremtid.Siljemamsen har en strålende fremtid.Siljemamsen har en strålende fremtid.Siljemamsen har en strålende fremtid.
Mikkes Klubbhus sang..

Noen som kan hjelpe meg å finne ut hvordan jeg får lastet den sangen ned?? Storebror DIGGER den, og jeg må innrømme at jeg går og nynner på den jeg også

Har prøvd alt mulig - men ikke kul om jeg finner den..
__________________
Februar 04, April 06 02.07.08
Siljemamsen er logget av   Svar med sitat
Gammel 25-03-2007, 22:15   #2
Seniormedlem
 
Lenemor sin avatar
 
Medlem siden: May 2004
Sted: Helgeland
Meldinger: 2,015
MP Rating: 100% (9)
Lenemor har et ubeskrivelig bra rykte.Lenemor har et ubeskrivelig bra rykte.Lenemor har et ubeskrivelig bra rykte.Lenemor har et ubeskrivelig bra rykte.Lenemor har et ubeskrivelig bra rykte.Lenemor har et ubeskrivelig bra rykte.Lenemor har et ubeskrivelig bra rykte.Lenemor har et ubeskrivelig bra rykte.Lenemor har et ubeskrivelig bra rykte.Lenemor har et ubeskrivelig bra rykte.Lenemor har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: Mikkes Klubbhus sang..

Kanskje du finner noe her: http://www.disney.no/DisneyChannel/p...ouseclubhouse/
__________________
Mamma til tre gutter:
okt-98, nov-01 og april-07
Lenemor er logget av   Svar med sitat
Gammel 26-03-2007, 19:44   #3
Seniormedlem
 
Medlem siden: Oct 2004
Sted: Bergen, sånn ca ;)
Meldinger: 1,721
MP Rating: 0% (0)
Siljemamsen har en strålende fremtid.Siljemamsen har en strålende fremtid.Siljemamsen har en strålende fremtid.Siljemamsen har en strålende fremtid.Siljemamsen har en strålende fremtid.Siljemamsen har en strålende fremtid.Siljemamsen har en strålende fremtid.Siljemamsen har en strålende fremtid.Siljemamsen har en strålende fremtid.Siljemamsen har en strålende fremtid.Siljemamsen har en strålende fremtid.
Sv: Mikkes Klubbhus sang..

Sitat:
Opprinnelig postet av Lilletulla
Hører sangen - men det går ikke an å laste den ned der..
__________________
Februar 04, April 06 02.07.08
Siljemamsen er logget av   Svar med sitat
Gammel 27-03-2007, 18:14   #4
Seniormedlem
 
minerva sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2002
Sted: Trondhjem
Meldinger: 1,993
MP Rating: 0% (0)
minerva har en strålende fremtid.minerva har en strålende fremtid.minerva har en strålende fremtid.minerva har en strålende fremtid.minerva har en strålende fremtid.minerva har en strålende fremtid.minerva har en strålende fremtid.minerva har en strålende fremtid.minerva har en strålende fremtid.minerva har en strålende fremtid.minerva har en strålende fremtid.
Sv: Mikkes Klubbhus sang..

Den sangen er faktisk ganske rå Ingen her som klarer å la være å danse litt når den kommer på.

Si fra om noen finner den da
__________________
minerva er logget av   Svar med sitat
Gammel 27-03-2007, 18:25   #5
Seniormedlem
 
minerva sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2002
Sted: Trondhjem
Meldinger: 1,993
MP Rating: 0% (0)
minerva har en strålende fremtid.minerva har en strålende fremtid.minerva har en strålende fremtid.minerva har en strålende fremtid.minerva har en strålende fremtid.minerva har en strålende fremtid.minerva har en strålende fremtid.minerva har en strålende fremtid.minerva har en strålende fremtid.minerva har en strålende fremtid.minerva har en strålende fremtid.
Sv: Mikkes Klubbhus sang..

Jeg fant nettopp ut at den er lett å finne med et hvilket som helst fildelingsprogram. Søk på Mickey Mouse Clubhouse


__________________
minerva er logget av   Svar med sitat
Gammel 27-03-2007, 19:28   #6
Seniormedlem
 
Medlem siden: Oct 2004
Sted: Bergen, sånn ca ;)
Meldinger: 1,721
MP Rating: 0% (0)
Siljemamsen har en strålende fremtid.Siljemamsen har en strålende fremtid.Siljemamsen har en strålende fremtid.Siljemamsen har en strålende fremtid.Siljemamsen har en strålende fremtid.Siljemamsen har en strålende fremtid.Siljemamsen har en strålende fremtid.Siljemamsen har en strålende fremtid.Siljemamsen har en strålende fremtid.Siljemamsen har en strålende fremtid.Siljemamsen har en strålende fremtid.
Sv: Mikkes Klubbhus sang..

Sitat:
Opprinnelig postet av minerva
Jeg fant nettopp ut at den er lett å finne med et hvilket som helst fildelingsprogram. Søk på Mickey Mouse Clubhouse


Jeg finner ikke den sangen jeg er ute etter..Har funnet massevis av den "clubhouse" sangen, men det er ikke den..

Det er den hvor de synger "tip top tip top" osv..Den dansen de har
__________________
Februar 04, April 06 02.07.08
Siljemamsen er logget av   Svar med sitat
Gammel 26-03-2007, 09:15   #7
Veteranmedlem
 
mammmamia sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2006
Sted: Østlandet
Meldinger: 3,241
MP Rating: 0% (0)
mammmamia har et ubeskrivelig bra rykte.mammmamia har et ubeskrivelig bra rykte.mammmamia har et ubeskrivelig bra rykte.mammmamia har et ubeskrivelig bra rykte.mammmamia har et ubeskrivelig bra rykte.mammmamia har et ubeskrivelig bra rykte.mammmamia har et ubeskrivelig bra rykte.mammmamia har et ubeskrivelig bra rykte.mammmamia har et ubeskrivelig bra rykte.mammmamia har et ubeskrivelig bra rykte.mammmamia har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: Mikkes Klubbhus sang..

Sitat:
Opprinnelig postet av Siljemamsen
Noen som kan hjelpe meg å finne ut hvordan jeg får lastet den sangen ned?? Storebror DIGGER den, og jeg må innrømme at jeg går og nynner på den jeg også

Har prøvd alt mulig - men ikke kul om jeg finner den..


Har du prøvd å laste ned på Limewire, WinMX e.l. ? Du får kanskje ikke den norske versjonen da, men av erfaring er det like populært med engelsk

Men - prøv å sjekke på iTunes, der kan du hvertfall kjøpe den om ikke annet..!
__________________
Storebror 2003
Lillesøster 2006
mammmamia er logget av   Svar med sitat
Gammel 26-03-2007, 09:24   #8
Veteranmedlem
 
*Ariel* sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2004
Sted: Ski
Meldinger: 4,444
MP Rating: 0% (0)
*Ariel* har et ubeskrivelig bra rykte.*Ariel* har et ubeskrivelig bra rykte.*Ariel* har et ubeskrivelig bra rykte.*Ariel* har et ubeskrivelig bra rykte.*Ariel* har et ubeskrivelig bra rykte.*Ariel* har et ubeskrivelig bra rykte.*Ariel* har et ubeskrivelig bra rykte.*Ariel* har et ubeskrivelig bra rykte.*Ariel* har et ubeskrivelig bra rykte.*Ariel* har et ubeskrivelig bra rykte.*Ariel* har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: Mikkes Klubbhus sang..

Aner ikke...men vi har nettopp vært i DisneyWorld og der borte gikk den på tv heeeeeeele tida...riktignok på engelsk - men den sitter jammen godt i hodet.....

__________________
Erlend 20.10.99
Emma Helene 30.03.05
*Ariel* er logget av   Svar med sitat
Gammel 14-04-2007, 08:14   #9
Supermedlem
 
unnihg sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Sted: søvik
Meldinger: 559
MP Rating: 100% (1)
unnihg har en strålende fremtid.unnihg har en strålende fremtid.unnihg har en strålende fremtid.unnihg har en strålende fremtid.unnihg har en strålende fremtid.unnihg har en strålende fremtid.unnihg har en strålende fremtid.unnihg har en strålende fremtid.unnihg har en strålende fremtid.unnihg har en strålende fremtid.unnihg har en strålende fremtid.
Sv: Mikkes Klubbhus sang..

kan ett vers: tipp topp, tipp topp, tipp tippetitopp en fin fortelling ble fortalt. tipp topp, tipp topp, tipp tippetitooooooop. tipp topp, tipp topp, tipp tippetitopp.
__________________
André 2002 MA uke 8,okt- 2007
unnihg er logget av   Svar med sitat
Gammel 14-04-2007, 14:18   #10
Seniormedlem
 
Medlem siden: Oct 2004
Sted: Bergen, sånn ca ;)
Meldinger: 1,721
MP Rating: 0% (0)
Siljemamsen har en strålende fremtid.Siljemamsen har en strålende fremtid.Siljemamsen har en strålende fremtid.Siljemamsen har en strålende fremtid.Siljemamsen har en strålende fremtid.Siljemamsen har en strålende fremtid.Siljemamsen har en strålende fremtid.Siljemamsen har en strålende fremtid.Siljemamsen har en strålende fremtid.Siljemamsen har en strålende fremtid.Siljemamsen har en strålende fremtid.
Sv: Mikkes Klubbhus sang..

Sitat:
Opprinnelig postet av unnihg
kan ett vers: tipp topp, tipp topp, tipp tippetitopp en fin fortelling ble fortalt. tipp topp, tipp topp, tipp tippetitooooooop. tipp topp, tipp topp, tipp tippetitopp.
Teksten kan jeg også, men jeg leter etter hele sangen med melodi jeg da
__________________
Februar 04, April 06 02.07.08
Siljemamsen er logget av   Svar med sitat
Svar



Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are
Pingbacks are
Refbacks are


Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 01:57.




Powered by vBulletin® Version 3.7.3
Copyright ©2000 - 2008, Jelsoft Enterprises Ltd.
Search Engine Friendly URLs by vBSEO 3.2.0
Alt innhold ©2001-2008 NybaktMamma.com