Gå tilbake   NybaktMamma - Møteplassen > Diskusjoner > Lek, stimulering og oppdragelse > Barnesanger

Svar

Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 12-11-2005, 15:34   #1
CGJ
VIP-Medlem

CGJ sin avatar

Medlem siden: Dec 2001
Sted: Brandbu
Meldinger: 6,765
Blogginnlegg: 1
MP Rating: 0% (0)
CGJ har et ubeskrivelig bra rykte.CGJ har et ubeskrivelig bra rykte.CGJ har et ubeskrivelig bra rykte.CGJ har et ubeskrivelig bra rykte.CGJ har et ubeskrivelig bra rykte.CGJ har et ubeskrivelig bra rykte.CGJ har et ubeskrivelig bra rykte.CGJ har et ubeskrivelig bra rykte.CGJ har et ubeskrivelig bra rykte.CGJ har et ubeskrivelig bra rykte.CGJ har et ubeskrivelig bra rykte.
Tekst til Jon Blund-sangen???

Husker første vers og litt av 3. vers.... Kan noen hjelpe meg med resten???

"Hvem er denne karen, med sekk og lue på?
Han ligner litt på nissen i grunn...
Det er ikke ham, det er Jon Blund,
han besøker store og små"

Vers 3 begynner med Jeg blir alltid søvnig så snart Jon Blund har dratt...

Min danske nevø har nemlig begynt å lære norske sangtekster av søsteren min, så hun også hadde satt pris på det!!!
CGJ er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 12-11-2005, 15:45   #2
Medlem

Hannahmamma sin avatar

Medlem siden: Jul 2005
Sted: Nå i Telemark
Meldinger: 346
Hannahmamma er som en lysfontene.Hannahmamma er som en lysfontene.Hannahmamma er som en lysfontene.Hannahmamma er som en lysfontene.Hannahmamma er som en lysfontene.Hannahmamma er som en lysfontene.Hannahmamma er som en lysfontene.Hannahmamma er som en lysfontene.Hannahmamma er som en lysfontene.Hannahmamma er som en lysfontene.Hannahmamma er som en lysfontene.
Sv: Tekst til Jon Blund-sangen???

Jon Blund

Klikk på bildet for å se det i full størrelse."Hvem er denne karen med sekk og lue på?
Han ligner litt på nissen i grunn.
Det er ikke han, det er Jon Blund.
Han besøker store og små."

"Ja, Jon Blund har med seg hver kveld til alle små
No' spennende, no'morsomt, no' rart.
"Kveldens rettighet" begynner snart
La oss starte, klar, ferdig, gå!"

"Alle barn har rett til......"

"Jeg blir alltid søvnig så snart Jon Blund har dratt.
Slik har det alltid vært med Jon Blund.
Jeg vil sove om en liten stund.
Tusen takk for nå, ha god natt!"
Gammel 12-11-2005, 17:05   #3
Seniormedlem

Amèlie sin avatar

Medlem siden: Nov 2004
Meldinger: 2,906
MP Rating: 100% (3)
Amèlie har et ubeskrivelig bra rykte.Amèlie har et ubeskrivelig bra rykte.Amèlie har et ubeskrivelig bra rykte.Amèlie har et ubeskrivelig bra rykte.Amèlie har et ubeskrivelig bra rykte.Amèlie har et ubeskrivelig bra rykte.Amèlie har et ubeskrivelig bra rykte.Amèlie har et ubeskrivelig bra rykte.Amèlie har et ubeskrivelig bra rykte.Amèlie har et ubeskrivelig bra rykte.Amèlie har et ubeskrivelig bra rykte.

Jeg kan den utenat! Sang den plutselig for og i sted!
Gammel 12-11-2005, 17:17   #4
Supermedlem

Medlem siden: Oct 2005
Sted: Vestfold
Meldinger: 705
spurs er et navn alle kjenner.spurs er et navn alle kjenner.spurs er et navn alle kjenner.spurs er et navn alle kjenner.spurs er et navn alle kjenner.spurs er et navn alle kjenner.spurs er et navn alle kjenner.spurs er et navn alle kjenner.spurs er et navn alle kjenner.spurs er et navn alle kjenner.spurs er et navn alle kjenner.

ja nå er det snart jul!

Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are Av
Pingbacks are Av
Refbacks are Av

Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 14:24.