Gå tilbake   NybaktMamma - Møteplassen > Diskusjoner > Lek, stimulering og oppdragelse > Barnesanger

Svar

Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 10-07-2008, 11:14   #1
Supermedlem

LeneV sin avatar

Medlem siden: Feb 2008
Sted: Nordvestlandet
Meldinger: 722
MP Rating: 0% (0)
LeneV har et ubeskrivelig bra rykte.LeneV har et ubeskrivelig bra rykte.LeneV har et ubeskrivelig bra rykte.LeneV har et ubeskrivelig bra rykte.LeneV har et ubeskrivelig bra rykte.LeneV har et ubeskrivelig bra rykte.LeneV har et ubeskrivelig bra rykte.LeneV har et ubeskrivelig bra rykte.LeneV har et ubeskrivelig bra rykte.LeneV har et ubeskrivelig bra rykte.LeneV har et ubeskrivelig bra rykte.
Teksten til "hysj kan du høre gresset gro"

...fra Portveien 2.

Ja, jeg har fått helt dilla på å synge denne sangen til snuppa mi!
Men problemet er bare at jeg ikke husker mer enn refrenget...

Er det noen som har hele teksten? Så vi kan synge hele sangen?

Da blir både jeg og snuppa kjempetakknemmelige!!!

12.09.2009
LeneV er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 10-07-2008, 11:20   #2
Supermedlem

Puspersille sin avatar

Medlem siden: Apr 2005
Sted: Akershus
Meldinger: 1,117
Puspersille har en strålende fremtid.Puspersille har en strålende fremtid.Puspersille har en strålende fremtid.Puspersille har en strålende fremtid.Puspersille har en strålende fremtid.Puspersille har en strålende fremtid.Puspersille har en strålende fremtid.Puspersille har en strålende fremtid.Puspersille har en strålende fremtid.Puspersille har en strålende fremtid.Puspersille har en strålende fremtid.
Sv: Teksten til "hysj kan du høre gresset gro"

Hysj, kan du høre.

Puspersille er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 10-07-2008, 11:23   #3
Supermedlem

LeneV sin avatar

LeneV har et ubeskrivelig bra rykte.LeneV har et ubeskrivelig bra rykte.LeneV har et ubeskrivelig bra rykte.LeneV har et ubeskrivelig bra rykte.LeneV har et ubeskrivelig bra rykte.LeneV har et ubeskrivelig bra rykte.LeneV har et ubeskrivelig bra rykte.LeneV har et ubeskrivelig bra rykte.LeneV har et ubeskrivelig bra rykte.LeneV har et ubeskrivelig bra rykte.LeneV har et ubeskrivelig bra rykte.

Ååh, der var den jo!!!

Tusen, tusen takk!

12.09.2009
LeneV er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 10-07-2008, 11:34   #4
Æresmedlem

_Kine sin avatar

Medlem siden: Oct 2004
Sted: Rett ved Lillestrøm
Meldinger: 13,334
_Kine har et ubeskrivelig bra rykte._Kine har et ubeskrivelig bra rykte._Kine har et ubeskrivelig bra rykte._Kine har et ubeskrivelig bra rykte._Kine har et ubeskrivelig bra rykte._Kine har et ubeskrivelig bra rykte._Kine har et ubeskrivelig bra rykte._Kine har et ubeskrivelig bra rykte._Kine har et ubeskrivelig bra rykte._Kine har et ubeskrivelig bra rykte._Kine har et ubeskrivelig bra rykte.

Ååå, melodi?

04 & 07

_Kine er pålogget nå   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 10-07-2008, 20:23   #5
Meo
VIP-Medlem

Meo sin avatar

Medlem siden: Apr 2006
Sted: Tønsberg
Meldinger: 5,240
Blogginnlegg: 3
Meo har et ubeskrivelig bra rykte.Meo har et ubeskrivelig bra rykte.Meo har et ubeskrivelig bra rykte.Meo har et ubeskrivelig bra rykte.Meo har et ubeskrivelig bra rykte.Meo har et ubeskrivelig bra rykte.Meo har et ubeskrivelig bra rykte.Meo har et ubeskrivelig bra rykte.Meo har et ubeskrivelig bra rykte.Meo har et ubeskrivelig bra rykte.Meo har et ubeskrivelig bra rykte.

Noen som har link til melodi?

Meo er pålogget nå   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 10-07-2008, 20:52   #6
VIP-Medlem

Strikkis sin avatar

Medlem siden: Nov 2007
Meldinger: 8,154
Strikkis har et ubeskrivelig bra rykte.Strikkis har et ubeskrivelig bra rykte.Strikkis har et ubeskrivelig bra rykte.Strikkis har et ubeskrivelig bra rykte.Strikkis har et ubeskrivelig bra rykte.Strikkis har et ubeskrivelig bra rykte.Strikkis har et ubeskrivelig bra rykte.Strikkis har et ubeskrivelig bra rykte.Strikkis har et ubeskrivelig bra rykte.Strikkis har et ubeskrivelig bra rykte.Strikkis har et ubeskrivelig bra rykte.

Sitat:
Opprinnelig postet av _Kine Vis post
Ååå, melodi?
ja den går liksom sånn:
na na na na na nana naaa
nana na na na nanananana..

den er forresten veldig fin. snuppa mi elsker den.

Strikkis er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 10-07-2008, 20:53   #7
Meo
VIP-Medlem

Meo sin avatar

Medlem siden: Apr 2006
Sted: Tønsberg
Meldinger: 5,240
Blogginnlegg: 3
Meo har et ubeskrivelig bra rykte.Meo har et ubeskrivelig bra rykte.Meo har et ubeskrivelig bra rykte.Meo har et ubeskrivelig bra rykte.Meo har et ubeskrivelig bra rykte.Meo har et ubeskrivelig bra rykte.Meo har et ubeskrivelig bra rykte.Meo har et ubeskrivelig bra rykte.Meo har et ubeskrivelig bra rykte.Meo har et ubeskrivelig bra rykte.Meo har et ubeskrivelig bra rykte.

Aaahh, nå skjønte jeg! Selvfølgelig

Takk, SpetakkelRandi

Meo er pålogget nå   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 10-07-2008, 21:21   #8
Veteranmedlem

Arachnida sin avatar

Medlem siden: Jul 2005
Sted: Østfold
Meldinger: 3,043
MP Rating: 100% (1)
Arachnida har et ubeskrivelig bra rykte.Arachnida har et ubeskrivelig bra rykte.Arachnida har et ubeskrivelig bra rykte.Arachnida har et ubeskrivelig bra rykte.Arachnida har et ubeskrivelig bra rykte.Arachnida har et ubeskrivelig bra rykte.Arachnida har et ubeskrivelig bra rykte.Arachnida har et ubeskrivelig bra rykte.Arachnida har et ubeskrivelig bra rykte.Arachnida har et ubeskrivelig bra rykte.Arachnida har et ubeskrivelig bra rykte.

Sitat:
Opprinnelig postet av SpetakkelRandi Vis post
ja den går liksom sånn:
na na na na na nana naaa

Jeg er også nysgerrig på melodi...

Juli 2006 i Akta Graco Cosmic Comfort og Brio Zento.
Oktober 2008 i Akta Graco Duologic 2.

Gutta mine sitter kun bakovervendt!
Arachnida er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 11-07-2008, 02:01   #9
Seniormedlem

Lottiz sin avatar

Medlem siden: Apr 2004
Meldinger: 2,285
Lottiz har et ubeskrivelig bra rykte.Lottiz har et ubeskrivelig bra rykte.Lottiz har et ubeskrivelig bra rykte.Lottiz har et ubeskrivelig bra rykte.Lottiz har et ubeskrivelig bra rykte.Lottiz har et ubeskrivelig bra rykte.Lottiz har et ubeskrivelig bra rykte.Lottiz har et ubeskrivelig bra rykte.Lottiz har et ubeskrivelig bra rykte.Lottiz har et ubeskrivelig bra rykte.Lottiz har et ubeskrivelig bra rykte.

Denne er alldeles nydelig! Jeg bruker den masse på partiene til de minste danserne mine Men har ingen link til melodien jeg heller da.....
Lottiz er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 11-07-2008, 22:23   #10
Supermedlem

LeneV sin avatar

Sitat:
Opprinnelig postet av SpetakkelRandi Vis post
ja den går liksom sånn:
na na na na na nana naaa

den er forresten veldig fin. snuppa mi elsker den.

Ja, akkurat sånn går den!
Veldig godt beskrevet!

12.09.2009
Svar

Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are Av
Pingbacks are Av
Refbacks are Av

Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 23:53.