Gå tilbake   NybaktMamma - Møteplassen > Diskusjoner > Lek, stimulering og oppdragelse > Barnesanger
Registrér deg nå, så kan du straks bli med i vårt nettsamfunn!
Alle registrerte brukere får:
  • Egen identitet i forumet/nettsamfunnet
  • Starte nye diskusjoner
  • Svare i andres diskusjoner
  • Skrive egen blogg, og svare i andres
  • Redigere egne meldinger
  • Sette opp egne epostvarslinger
  • Selge eller kjøpe via våre rubrikkannonser
  • Søke gjennom millioner av meldinger
  • Sende private eller offentlige meldinger
  • Opprette ett eller flere fotoalbum
  • Kommentere andres bilder
  • Endre utseende på sin offentlige profil
  • Bestemme egen grad av anonymitet
  • Bruke personlig kontakt- og venneliste
  • Opprette eller delta i sosiale nettverk
  • Finne mange nye og hyggelige venner
  Og mye, mye mer... Helt gratis!
Registrer deg nå!
 





Svar
 
LinkBack Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 08-08-2008, 19:23   #1
VIP-Medlem
 
Morild sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2005
Sted: The sun
Meldinger: 7,664
MP Rating: 0% (0)
Morild har et ubeskrivelig bra rykte.Morild har et ubeskrivelig bra rykte.Morild har et ubeskrivelig bra rykte.Morild har et ubeskrivelig bra rykte.Morild har et ubeskrivelig bra rykte.Morild har et ubeskrivelig bra rykte.Morild har et ubeskrivelig bra rykte.Morild har et ubeskrivelig bra rykte.Morild har et ubeskrivelig bra rykte.Morild har et ubeskrivelig bra rykte.Morild har et ubeskrivelig bra rykte.
Vuggesanger/barnesanger på engelsk

Sønnen min på 3 år vil at jeg skal synge på engelsk for ham når han skal legge seg
Noen som har noen fine vuggesanger eller barnesanger på engelsk?

Jeg ble sittende å synge Big big girl og Nothing else matters for ham Men, han likte det Lillesøster på 1,5 år likte godt Somewhere over the rainbow.
__________________



Verden er et merkelig sted for tiden

Sist endret av Morild; 08-08-2008 kl 19:27.
Morild er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 08-08-2008, 23:57   #2
VIP-Medlem
 
silkepels sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2006
Sted: Nøtterøy
Meldinger: 6,241
MP Rating: 100% (1)
silkepels har et ubeskrivelig bra rykte.silkepels har et ubeskrivelig bra rykte.silkepels har et ubeskrivelig bra rykte.silkepels har et ubeskrivelig bra rykte.silkepels har et ubeskrivelig bra rykte.silkepels har et ubeskrivelig bra rykte.silkepels har et ubeskrivelig bra rykte.silkepels har et ubeskrivelig bra rykte.silkepels har et ubeskrivelig bra rykte.silkepels har et ubeskrivelig bra rykte.silkepels har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: Vuggesanger/barnesanger på engelsk

Hva med Twinkle twinkle little star? Father Jacob? Who can sail without the wind? Hush little baby?

Her er også mange

http://evamari.piczo.com/?g=16977399&cr=5
__________________
silkepels - mamma til 04.12.06 og 28.03.08 .en gang i 2009

.........................

Sist endret av silkepels; 09-08-2008 kl 00:09.
silkepels er pålogget nå   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 09-08-2008, 00:06   #3
Seniormedlem
 
minerva sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2002
Sted: Trondhjem
Meldinger: 2,002
MP Rating: 0% (0)
minerva har et ubeskrivelig bra rykte.minerva har et ubeskrivelig bra rykte.minerva har et ubeskrivelig bra rykte.minerva har et ubeskrivelig bra rykte.minerva har et ubeskrivelig bra rykte.minerva har et ubeskrivelig bra rykte.minerva har et ubeskrivelig bra rykte.minerva har et ubeskrivelig bra rykte.minerva har et ubeskrivelig bra rykte.minerva har et ubeskrivelig bra rykte.minerva har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: Vuggesanger/barnesanger på engelsk

Hush, little baby, don't say a word.
Mama's gonna buy you a mockingbird

And if that mockingbird won't sing,
Mama's gonna buy you a diamond ring

And if that diamond ring turns brass,
Mama's gonna buy you a looking glass

And if that looking glass gets broke,
Mama's gonna buy you a billy goat

And if that billy goat won't pull,
Mama's gonna buy you a cart and bull

And if that cart and bull turn over,
Mama's going to buy you a dog named Rover.

And if that dog named Rover won't bark,
Mama's going to buy you a horse and cart.

And if that horse and cart fall down,
You'll still be the sweetest little baby in town.

Jeg fant denne på nett, og ser nå at jeg synger den helt annerledes enn den egentlig skal være

Sånn er min:

Hush little baby, don't say a word
mummy's gonna buy you a mockingbird

and if that mocking bird won't sing
mummy's gonna buy you a diamond ring

and if that diamond ring won't shine
mummy's gonna buy you a porcupine

and if that porcupine won't prickle
mummy's gonna give you a real big tickle

...åsså kiler jeg masse selvsagt Veldig populær den
__________________
minerva er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 09-08-2008, 00:12   #4
Seniormedlem
 
minerva sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2002
Sted: Trondhjem
Meldinger: 2,002
MP Rating: 0% (0)
minerva har et ubeskrivelig bra rykte.minerva har et ubeskrivelig bra rykte.minerva har et ubeskrivelig bra rykte.minerva har et ubeskrivelig bra rykte.minerva har et ubeskrivelig bra rykte.minerva har et ubeskrivelig bra rykte.minerva har et ubeskrivelig bra rykte.minerva har et ubeskrivelig bra rykte.minerva har et ubeskrivelig bra rykte.minerva har et ubeskrivelig bra rykte.minerva har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: Vuggesanger/barnesanger på engelsk

Sitat:
Opprinnelig postet av silkepels Vis post
Hva med Twinkle twinkle little star? Father Jacob? Who can sail without the wind? Hush little baby?

Her er også mange

http://evamari.piczo.com/?g=16977399&cr=5
Må bare kommentere at det var fryktelig mange søte babyer på den siden du linket til altså Og det har ingenting å gjøre med at det er min mors hjemmeside
__________________
minerva er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 09-08-2008, 00:18   #5
Moderator
 
frk.X. sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2004
Sted: Oppland
Meldinger: 3,592
MP Rating: 100% (1)
frk.X. har et ubeskrivelig bra rykte.frk.X. har et ubeskrivelig bra rykte.frk.X. har et ubeskrivelig bra rykte.frk.X. har et ubeskrivelig bra rykte.frk.X. har et ubeskrivelig bra rykte.frk.X. har et ubeskrivelig bra rykte.frk.X. har et ubeskrivelig bra rykte.frk.X. har et ubeskrivelig bra rykte.frk.X. har et ubeskrivelig bra rykte.frk.X. har et ubeskrivelig bra rykte.frk.X. har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: Vuggesanger/barnesanger på engelsk

Sitat:
Opprinnelig postet av minerva Vis post
Må bare kommentere at det var fryktelig mange søte babyer på den siden du linket til altså Og det har ingenting å gjøre med at det er min mors hjemmeside
Ja der var det kjempe kjempe mange pene og kjempe søte babyer
Din mor? Hvor gammel er du da? eller din mor?
Sorry, nå blei eg himla nyskjerrig
__________________
Frk.x. med tripptrapp sept 01 feb 04 og feb 07
frk.X. er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 09-08-2008, 00:56   #6
Seniormedlem
 
minerva sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2002
Sted: Trondhjem
Meldinger: 2,002
MP Rating: 0% (0)
minerva har et ubeskrivelig bra rykte.minerva har et ubeskrivelig bra rykte.minerva har et ubeskrivelig bra rykte.minerva har et ubeskrivelig bra rykte.minerva har et ubeskrivelig bra rykte.minerva har et ubeskrivelig bra rykte.minerva har et ubeskrivelig bra rykte.minerva har et ubeskrivelig bra rykte.minerva har et ubeskrivelig bra rykte.minerva har et ubeskrivelig bra rykte.minerva har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: Vuggesanger/barnesanger på engelsk

Sitat:
Opprinnelig postet av frk.X. Vis post
Ja der var det kjempe kjempe mange pene og kjempe søte babyer
Din mor? Hvor gammel er du da? eller din mor?
Sorry, nå blei eg himla nyskjerrig
Det er hennes barnebarn det er bilder av, og tre av dem er mine Og den fjerde er niesen min. Kjempeskjønne alle sammen Og jeg er jo ikke partisk

Men sorry HI, var ikke mening å kuppe tråd
__________________
minerva er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 09-08-2008, 11:16   #7
VIP-Medlem
 
Morild sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2005
Sted: The sun
Meldinger: 7,664
MP Rating: 0% (0)
Morild har et ubeskrivelig bra rykte.Morild har et ubeskrivelig bra rykte.Morild har et ubeskrivelig bra rykte.Morild har et ubeskrivelig bra rykte.Morild har et ubeskrivelig bra rykte.Morild har et ubeskrivelig bra rykte.Morild har et ubeskrivelig bra rykte.Morild har et ubeskrivelig bra rykte.Morild har et ubeskrivelig bra rykte.Morild har et ubeskrivelig bra rykte.Morild har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: Vuggesanger/barnesanger på engelsk

Sitat:
Opprinnelig postet av minerva Vis post
Det er hennes barnebarn det er bilder av, og tre av dem er mine Og den fjerde er niesen min. Kjempeskjønne alle sammen Og jeg er jo ikke partisk

Men sorry HI, var ikke mening å kuppe tråd
Det gjør ikke noe? Du holder jo liv i tråden min slik at jeg får flere sanger

Babyene VAR jo søte
__________________



Verden er et merkelig sted for tiden
Morild er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 09-08-2008, 11:18   #8
VIP-Medlem
 
meowouch88 sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2006
Sted: Tønsberg
Meldinger: 5,972
Blogginnlegg: 3
MP Rating: 0% (0)
meowouch88 har et ubeskrivelig bra rykte.meowouch88 har et ubeskrivelig bra rykte.meowouch88 har et ubeskrivelig bra rykte.meowouch88 har et ubeskrivelig bra rykte.meowouch88 har et ubeskrivelig bra rykte.meowouch88 har et ubeskrivelig bra rykte.meowouch88 har et ubeskrivelig bra rykte.meowouch88 har et ubeskrivelig bra rykte.meowouch88 har et ubeskrivelig bra rykte.meowouch88 har et ubeskrivelig bra rykte.meowouch88 har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: Vuggesanger/barnesanger på engelsk

Heeerlig Minerva

Og Moril, jeg pleier å synge Eternal flame
__________________
Alene med Thea født 09.01.06
Thea sitt fotoalbum (oppdatert 29/10) Meo`s verden (Oppdatert 07/11)
Habituell abort (1 sa + 3 ma)
Det ordner seg!
meowouch88 er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 09-08-2008, 12:12   #9
Veteranmedlem
 
lucifine sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Sted: Sørlandet
Meldinger: 3,434
MP Rating: 100% (1)
lucifine har et ubeskrivelig bra rykte.lucifine har et ubeskrivelig bra rykte.lucifine har et ubeskrivelig bra rykte.lucifine har et ubeskrivelig bra rykte.lucifine har et ubeskrivelig bra rykte.lucifine har et ubeskrivelig bra rykte.lucifine har et ubeskrivelig bra rykte.lucifine har et ubeskrivelig bra rykte.lucifine har et ubeskrivelig bra rykte.lucifine har et ubeskrivelig bra rykte.lucifine har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: Vuggesanger/barnesanger på engelsk

Nå er jo ikke jenta mi så stor enda, men ettersom hun skal bli tospråkelig så synger jeg en del Engelsk til henne. Det går litt om hverandre her (både i sjanger og med teksten): Litt "The wheels on the bus" (the wheels on the bus go round and round, the wipers on the buss go swoosh swoosh swoosh, the people on the buss go blablabla, the babies on the bus go wæh wæh wæh, the mommys on the bus sat I love you, the daddys on the bus say I love you). og Mercedes Benz (janis joplin). Av og til synger vi noe bonjovi (som virker til å være omtrent det eneste jeg kan huske teksten på i disse dager), litt indianere (one and two and three little indians....). Det kommer litt ann på dagsformen.. Amazing grace er også en slager..
__________________

Jeg hra nå lræt meg tuohc metdone og kan skriev 300 ord i mintutet.
lucifine er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 09-08-2008, 18:44   #10
VIP-Medlem
 
Morild sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2005
Sted: The sun
Meldinger: 7,664
MP Rating: 0% (0)
Morild har et ubeskrivelig bra rykte.Morild har et ubeskrivelig bra rykte.Morild har et ubeskrivelig bra rykte.Morild har et ubeskrivelig bra rykte.Morild har et ubeskrivelig bra rykte.Morild har et ubeskrivelig bra rykte.Morild har et ubeskrivelig bra rykte.Morild har et ubeskrivelig bra rykte.Morild har et ubeskrivelig bra rykte.Morild har et ubeskrivelig bra rykte.Morild har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: Vuggesanger/barnesanger på engelsk

Sitat:
Opprinnelig postet av meowouch88 Vis post
Heeerlig Minerva

Og Moril, jeg pleier å synge Eternal flame
Den er jo fin
__________________



Verden er et merkelig sted for tiden
Morild er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Svar



Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are
Pingbacks are
Refbacks are


Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 15:04.




Powered by vBulletin® Version 3.7.3
Copyright ©2000 - 2008, Jelsoft Enterprises Ltd.
Search Engine Friendly URLs by vBSEO 3.2.0
Alt innhold ©2001-2008 NybaktMamma.com