Gå tilbake   NybaktMamma - Møteplassen > Diskusjoner > Helse og velvære > Barnestell
Registrér deg nå, så kan du straks bli med i vårt nettsamfunn!
Alle registrerte brukere får:
  • Egen identitet i forumet/nettsamfunnet
  • Starte nye diskusjoner
  • Svare i andres diskusjoner
  • Skrive egen blogg, og svare i andres
  • Redigere egne meldinger
  • Sette opp egne epostvarslinger
  • Selge eller kjøpe via våre rubrikkannonser
  • Søke gjennom millioner av meldinger
  • Sende private eller offentlige meldinger
  • Opprette ett eller flere fotoalbum
  • Kommentere andres bilder
  • Endre utseende på sin offentlige profil
  • Bestemme egen grad av anonymitet
  • Bruke personlig kontakt- og venneliste
  • Opprette eller delta i sosiale nettverk
  • Finne mange nye og hyggelige venner
  Og mye, mye mer... Helt gratis!
Registrer deg nå!
 





Svar
 
LinkBack Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 26-11-2007, 23:26   #1
Supermedlem
 
Medlem siden: Apr 2007
Sted: Ålesund
Meldinger: 726
MP Rating: 0% (0)
toneiren84 har en strålende fremtid.toneiren84 har en strålende fremtid.toneiren84 har en strålende fremtid.toneiren84 har en strålende fremtid.toneiren84 har en strålende fremtid.toneiren84 har en strålende fremtid.toneiren84 har en strålende fremtid.toneiren84 har en strålende fremtid.toneiren84 har en strålende fremtid.toneiren84 har en strålende fremtid.toneiren84 har en strålende fremtid.
Er det sopp?

Jenta vår har den siste uken hatt ett belegg på nederste leppen sin (har sett ved ett par andledninger opp også), og det ser ut som om hun bare er tørr, bortsett fra at hun ikke er det, liksom.... Det går ikke vekk heller om jeg gnir på. Det virker som om det plager henne, at det er ubehagelig. For hun kniper skikkelig igjen om jeg prøver å ta på, og snur seg bare vekk.
De siste tre dagene har det også være fryktelig vanskelig å gi henne mat. Både grøt og middag. Eneste hun ikke protesterer på er melkeflaska.
Jeg ringte helsestasjonen og der sa de at det er godt mulig det er sopp, ja.
Hun sa jeg kan prøve å smøre på Farris, og om det ikke virker så kan jeg prøve corsodyl. Virker ikke det så må vi ha noe på resept.

Men en annen ting er tennene. Tror det også er noe som holder å komme. Som sagt så får jeg IKKE komme inn i munnen hennes. Og de siste to dagene har hun vært veldig urolig, mistilpass og sover dårlig (klynker og smågriner).
Hun har også hatt to avføringer som har vært sennepsgul, sånn som da hun var nyfødt, og den har vært tynn og litt flytende (masse detaljer her hehe...). Det er jo et faktum at når tennene kommer frem kan det påvirke magen.

Hva tror dere da? Ble litt langt dette
__________________

toneiren84 er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Svar



Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are
Pingbacks are
Refbacks are


Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 11:17.




Powered by vBulletin® Version 3.7.3
Copyright ©2000 - 2008, Jelsoft Enterprises Ltd.
Search Engine Friendly URLs by vBSEO 3.2.0
Alt innhold ©2001-2008 NybaktMamma.com