Gå tilbake   NybaktMamma - Møteplassen > Diskusjoner > Helse og velvære > Barnestell


Svar
 
Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 28-12-2006, 00:54   #1
Supermedlem
 
xtina sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2006
Meldinger: 1,469
MP Rating: 100% (1)
xtina har et ubeskrivelig bra rykte.xtina har et ubeskrivelig bra rykte.xtina har et ubeskrivelig bra rykte.xtina har et ubeskrivelig bra rykte.xtina har et ubeskrivelig bra rykte.xtina har et ubeskrivelig bra rykte.xtina har et ubeskrivelig bra rykte.xtina har et ubeskrivelig bra rykte.xtina har et ubeskrivelig bra rykte.xtina har et ubeskrivelig bra rykte.xtina har et ubeskrivelig bra rykte.
forvirring ang babyline produkter

Heisann!
Jeg kjøpte for en tid tilbake inn diverse stellekremer, såpe osv i babylineserien. Da jeg kommer hjem ser jeg at noen av produktene er fra produsent "derma" mens andre igjen er fra "medical". Tenke ikke mere over dette før jeg i dag skulle sjekke nettet om det var noen som solgte dette billig, og kommer over en artikkel som sier at "medical" sine produkter ikke lengre får hete babyline, og er å regne nærmest som piratkopier.... aner ikke om de er like gode heller, de er iallefall ikke svanemerket...Mine produkter er desverre brukt opp, men jeg skal jammen fortelle Nille butikken jeg kjøpte dem i dette.

Vil bare advare andre der ute før dere kjøper babyline sine produkter, det skal altså stå Derma på produktene!
__________________

xtina er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 28-12-2006, 01:20   #2
Hjelpeadmin
 
Helene Harefrøken sin avatar
 
Medlem siden: May 2005
Meldinger: 18,704
Blogginnlegg: 3
MP Rating: 100% (1)
Helene Harefrøken har et ubeskrivelig bra rykte.Helene Harefrøken har et ubeskrivelig bra rykte.Helene Harefrøken har et ubeskrivelig bra rykte.Helene Harefrøken har et ubeskrivelig bra rykte.Helene Harefrøken har et ubeskrivelig bra rykte.Helene Harefrøken har et ubeskrivelig bra rykte.Helene Harefrøken har et ubeskrivelig bra rykte.Helene Harefrøken har et ubeskrivelig bra rykte.Helene Harefrøken har et ubeskrivelig bra rykte.Helene Harefrøken har et ubeskrivelig bra rykte.Helene Harefrøken har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: forvirring ang babyline produkter

Det har vært en diskusjon oppe om det samme før. Quoter Polyannas svar derfra jeg:
Sitat:
Jupp, du har kjøpt et "bløffeprodukt".

Det stod om dette i en avis nylig. Det er en konflikt mellom det firmaet som har brukt merkevaren til nå, har svanemerket produktet og som har fått best-i-test på innhold i forhold til giftstoffer, og et annet firma som har en eldre rettighet til merkevaren og som har bestemt seg for å bruke den. Det blir visst rettsak av det.

Men det viktigste er: Den som ikke er svanemerket inneholder stoffer som ikke er bra, hvorav minst et er direkte skadelig for barn, i følge en eller annen fagperson jeg så sitert i avisen.
Her er tråden forresten : Babyline Bad - Lureri?
Helene Harefrøken er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 28-12-2006, 01:51   #3
VIP-Medlem
 
Dolly sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2004
Sted: Verdalen i rogaland
Meldinger: 5,740
MP Rating: 100% (1)
Dolly har et ubeskrivelig bra rykte.Dolly har et ubeskrivelig bra rykte.Dolly har et ubeskrivelig bra rykte.Dolly har et ubeskrivelig bra rykte.Dolly har et ubeskrivelig bra rykte.Dolly har et ubeskrivelig bra rykte.Dolly har et ubeskrivelig bra rykte.Dolly har et ubeskrivelig bra rykte.Dolly har et ubeskrivelig bra rykte.Dolly har et ubeskrivelig bra rykte.Dolly har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: forvirring ang babyline produkter

..............
__________________
Dolly - stolt mamma til to prinsesser



Sist endret av Dolly; 28-12-2006 kl 02:03.
Dolly er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 28-12-2006, 06:44   #4
Veteranmedlem
 
Marit K sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2005
Sted: Nes i Akershus
Meldinger: 4,779
MP Rating: 0% (0)
Marit K har et ubeskrivelig bra rykte.Marit K har et ubeskrivelig bra rykte.Marit K har et ubeskrivelig bra rykte.Marit K har et ubeskrivelig bra rykte.Marit K har et ubeskrivelig bra rykte.Marit K har et ubeskrivelig bra rykte.Marit K har et ubeskrivelig bra rykte.Marit K har et ubeskrivelig bra rykte.Marit K har et ubeskrivelig bra rykte.Marit K har et ubeskrivelig bra rykte.Marit K har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: forvirring ang babyline produkter

Er det nå klart at medical sine produkter ikke får hete Babyline?
Det hadde vært deilig i så fall, så slapp man at diverse apotek og parfymeri selger feil produkter i den tro at det bare er nytt design på flaska.


Ah, da svarer jeg på mitt eget spørsmål; Ja visst har det blitt orden på sakene.
__________________
Mamma til Elias 25.10.07, og Benedikte 26.01.06
Marit K er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 28-12-2006, 09:45   #5
Hjelpeadmin
 
Helene Harefrøken sin avatar
 
Medlem siden: May 2005
Meldinger: 18,704
Blogginnlegg: 3
MP Rating: 100% (1)
Helene Harefrøken har et ubeskrivelig bra rykte.Helene Harefrøken har et ubeskrivelig bra rykte.Helene Harefrøken har et ubeskrivelig bra rykte.Helene Harefrøken har et ubeskrivelig bra rykte.Helene Harefrøken har et ubeskrivelig bra rykte.Helene Harefrøken har et ubeskrivelig bra rykte.Helene Harefrøken har et ubeskrivelig bra rykte.Helene Harefrøken har et ubeskrivelig bra rykte.Helene Harefrøken har et ubeskrivelig bra rykte.Helene Harefrøken har et ubeskrivelig bra rykte.Helene Harefrøken har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: forvirring ang babyline produkter

Helene Harefrøken er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 28-12-2006, 11:49   #6
Supermedlem
 
xtina sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2006
Meldinger: 1,469
MP Rating: 100% (1)
xtina har et ubeskrivelig bra rykte.xtina har et ubeskrivelig bra rykte.xtina har et ubeskrivelig bra rykte.xtina har et ubeskrivelig bra rykte.xtina har et ubeskrivelig bra rykte.xtina har et ubeskrivelig bra rykte.xtina har et ubeskrivelig bra rykte.xtina har et ubeskrivelig bra rykte.xtina har et ubeskrivelig bra rykte.xtina har et ubeskrivelig bra rykte.xtina har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: forvirring ang babyline produkter

Tusen takk for svar! Var ikke klar over at dette var "gammelt nytt", utrolig sleipt av Vita(ikke nille, jeg skrev feil) å fremdeles selge disse produktene da..... Og snakk om å sko seg på andre da!!!
__________________

xtina er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 28-12-2006, 12:16   #7
Hjelpeadmin
 
Helene Harefrøken sin avatar
 
Medlem siden: May 2005
Meldinger: 18,704
Blogginnlegg: 3
MP Rating: 100% (1)
Helene Harefrøken har et ubeskrivelig bra rykte.Helene Harefrøken har et ubeskrivelig bra rykte.Helene Harefrøken har et ubeskrivelig bra rykte.Helene Harefrøken har et ubeskrivelig bra rykte.Helene Harefrøken har et ubeskrivelig bra rykte.Helene Harefrøken har et ubeskrivelig bra rykte.Helene Harefrøken har et ubeskrivelig bra rykte.Helene Harefrøken har et ubeskrivelig bra rykte.Helene Harefrøken har et ubeskrivelig bra rykte.Helene Harefrøken har et ubeskrivelig bra rykte.Helene Harefrøken har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: forvirring ang babyline produkter

Det er helt sikkert flere som ikke har fått det med seg selv om det har vært oppe før, ville bare tipse deg om diskusjonen som var. Der stod det jo litt om det
Helene Harefrøken er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Svar



Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are Av
Pingbacks are Av
Refbacks are Av


Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 06:31.




Powered by vBulletin® Version 3.7.3
Copyright ©2000 - 2009, Jelsoft Enterprises Ltd.
Search Engine Friendly URLs by vBSEO 3.2.0
Alt innhold ©2001-2008 NybaktMamma.com