Gå tilbake   NybaktMamma - Møteplassen > Diskusjoner > Helse og velvære > Barnestell
Registrér deg nå, så kan du straks bli med i vårt nettsamfunn!
Alle registrerte brukere får:
  • Egen identitet i forumet/nettsamfunnet
  • Starte nye diskusjoner
  • Svare i andres diskusjoner
  • Skrive egen blogg, og svare i andres
  • Redigere egne meldinger
  • Sette opp egne epostvarslinger
  • Selge eller kjøpe via våre rubrikkannonser
  • Søke gjennom millioner av meldinger
  • Sende private eller offentlige meldinger
  • Opprette ett eller flere fotoalbum
  • Kommentere andres bilder
  • Endre utseende på sin offentlige profil
  • Bestemme egen grad av anonymitet
  • Bruke personlig kontakt- og venneliste
  • Opprette eller delta i sosiale nettverk
  • Finne mange nye og hyggelige venner
  Og mye, mye mer... Helt gratis!
Registrer deg nå!
 





Svar
 
LinkBack Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 06-02-2008, 12:53   #1
(-:
Supermedlem
 
Medlem siden: Jan 2006
Meldinger: 752
MP Rating: 0% (0)
(-: har en strålende fremtid.(-: har en strålende fremtid.(-: har en strålende fremtid.(-: har en strålende fremtid.(-: har en strålende fremtid.(-: har en strålende fremtid.(-: har en strålende fremtid.(-: har en strålende fremtid.(-: har en strålende fremtid.(-: har en strålende fremtid.(-: har en strålende fremtid.
Hvordan er mme-bæsj (rispapir i tøybleier?)

Jeg har visst vært småbarnsmamma litt for lenge - og syns dermed at bæsj er en helt naturlig ting å skrive om...

Vi bruker tøybleier, og barna har blitt fullammet frem til ca 6 mndr, så annen mat. Bæsjen har dermed gått rett i vaskemaskinen det første halvåret, og så har vi begynt med rispapir i bleiene når de har fått "klumpebæsj".

Men jeg har lurt mange ganger på hvordan bæsjen til fullflaskede(mme) eller halvflaskede barn er. Er den som mm-bæsj, eller trenger man rispapir i bleiene da? Går vel egentlig ut ifra at den er like flytende, siden mme er like flytende som mm... Men jeg lurer nå litt, da. Lukter den det samme som mm-bæsj, forresten?
__________________
-03
-04
nov. 07
(-: er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 14-02-2008, 20:17   #2
VIP-Medlem
 
Medlem siden: Jan 2005
Sted: Vestlandet
Meldinger: 5,063
MP Rating: 100% (1)
millact har et ubeskrivelig bra rykte.millact har et ubeskrivelig bra rykte.millact har et ubeskrivelig bra rykte.millact har et ubeskrivelig bra rykte.millact har et ubeskrivelig bra rykte.millact har et ubeskrivelig bra rykte.millact har et ubeskrivelig bra rykte.millact har et ubeskrivelig bra rykte.millact har et ubeskrivelig bra rykte.millact har et ubeskrivelig bra rykte.millact har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: Hvordan er mme-bæsj (rispapir i tøybleier?)

Min jente er kun flaskebarn pga at jeg mistet melken etter fødsel, så jeg har kun erfaring med mme bæsj. Den lukter vel mer som eldre barn sin bæsj og er av samme konsistens, langt fra tyntflytende. Har ikke merket noe forskjell på mme bæsj eller annen bæsj for å si det sånn.
__________________
Jente 20 feb 05
Gutt 23 sep 08
(UCF på SM)
millact er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Svar



Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are
Pingbacks are
Refbacks are


Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 12:16.




Powered by vBulletin® Version 3.7.3
Copyright ©2000 - 2008, Jelsoft Enterprises Ltd.
Search Engine Friendly URLs by vBSEO 3.2.0
Alt innhold ©2001-2008 NybaktMamma.com