Gå tilbake   NybaktMamma - Møteplassen > Diskusjoner > Helse og velvære > Barnestell
Registrér deg nå, så kan du straks bli med i vårt nettsamfunn!
Alle registrerte brukere får:
  • Egen identitet i forumet/nettsamfunnet
  • Starte nye diskusjoner
  • Svare i andres diskusjoner
  • Skrive egen blogg, og svare i andres
  • Redigere egne meldinger
  • Sette opp egne epostvarslinger
  • Selge eller kjøpe via våre rubrikkannonser
  • Søke gjennom millioner av meldinger
  • Sende private eller offentlige meldinger
  • Opprette ett eller flere fotoalbum
  • Kommentere andres bilder
  • Endre utseende på sin offentlige profil
  • Bestemme egen grad av anonymitet
  • Bruke personlig kontakt- og venneliste
  • Opprette eller delta i sosiale nettverk
  • Finne mange nye og hyggelige venner
  Og mye, mye mer... Helt gratis!
Registrer deg nå!

Svar

LinkBack Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 13-02-2008, 09:35   #1
Supermedlem

Mamacita sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Sted: Drammen
Meldinger: 589
MP Rating: 0% (0)
Mamacita har en strålende fremtid.Mamacita har en strålende fremtid.Mamacita har en strålende fremtid.Mamacita har en strålende fremtid.Mamacita har en strålende fremtid.Mamacita har en strålende fremtid.Mamacita har en strålende fremtid.Mamacita har en strålende fremtid.Mamacita har en strålende fremtid.Mamacita har en strålende fremtid.Mamacita har en strålende fremtid.
Trenger tips ang hårklipp!

Poden har en hårvekst av en annen verden, og ved 8 måneders alder, trenger han nå sin fjerde hårklipp . Jeg synes det blir for dyrt og for dumt å løpe til frisøren til han etter 6 uker, så jeg tenkte kjøpe en klippemaskin og klippe han selv. Det kan da ikke være så vanskelig?

Så, dere som klipper (gutt)ungene deres selv, hvilken maskin har dere?

Hvilken innstilling har dere den på? (i mm)

Har dere lenger på toppen enn rundt ørene og bak?

Hvordan klipper dere? På toppen først, og så "rundt? Bakfra og fremover, eller forfra og bakover?

Jeg er en skikkelig blank på dette og trenger hjelp så ikke ungen min ser ut som om han har hatt skabb etterpå!

Sist endret av Mamacita; 13-02-2008 kl 09:39.
Mamacita er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 13-02-2008, 11:11   #2
Supermedlem

Medlem siden: Oct 2006
Meldinger: 889
Pinki har et ubeskrivelig bra rykte.Pinki har et ubeskrivelig bra rykte.Pinki har et ubeskrivelig bra rykte.Pinki har et ubeskrivelig bra rykte.Pinki har et ubeskrivelig bra rykte.Pinki har et ubeskrivelig bra rykte.Pinki har et ubeskrivelig bra rykte.Pinki har et ubeskrivelig bra rykte.Pinki har et ubeskrivelig bra rykte.Pinki har et ubeskrivelig bra rykte.Pinki har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: Trenger tips ang hårklipp!

Kan han ikke ha langt hår da?
Jeg syns det er veldig fint med langt hår på gutter!
Har man hår, så har man hår, hehe.
Pinki er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 13-02-2008, 11:25   #3
Supermedlem

Mamacita sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Sted: Drammen
Meldinger: 589
Mamacita har en strålende fremtid.Mamacita har en strålende fremtid.Mamacita har en strålende fremtid.Mamacita har en strålende fremtid.Mamacita har en strålende fremtid.Mamacita har en strålende fremtid.Mamacita har en strålende fremtid.Mamacita har en strålende fremtid.Mamacita har en strålende fremtid.Mamacita har en strålende fremtid.Mamacita har en strålende fremtid.

Nei, han kan ikke ha langt hår. Jeg synes ikke det er noe fint med langt hår på gutter, uavhengig av alder. Jeg ser ikke noe søtt i lange kjaser som henger ned i øynene på han....
Gammel 13-02-2008, 13:06   #4
Supermedlem

Medlem siden: Oct 2006
Meldinger: 889
Pinki har et ubeskrivelig bra rykte.Pinki har et ubeskrivelig bra rykte.Pinki har et ubeskrivelig bra rykte.Pinki har et ubeskrivelig bra rykte.Pinki har et ubeskrivelig bra rykte.Pinki har et ubeskrivelig bra rykte.Pinki har et ubeskrivelig bra rykte.Pinki har et ubeskrivelig bra rykte.Pinki har et ubeskrivelig bra rykte.Pinki har et ubeskrivelig bra rykte.Pinki har et ubeskrivelig bra rykte.

Okei da
Jeg har ikke erfaring med maskin på barn, men har klippet sambo nå og da. Det er ikke så lett, men jeg er ikke fingernem heller da
Vi har gått masse til frisøren med datteren vår, og det blir veldig mye billigere hvis du får tid hos en lærling. Men klart, ikke fullt så billig som med maskin i lengden.

Lykke til
Pinki er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 13-02-2008, 13:22   #5
Supermedlem

bubba sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Meldinger: 528
bubba har en strålende fremtid.bubba har en strålende fremtid.bubba har en strålende fremtid.bubba har en strålende fremtid.bubba har en strålende fremtid.bubba har en strålende fremtid.bubba har en strålende fremtid.bubba har en strålende fremtid.bubba har en strålende fremtid.bubba har en strålende fremtid.bubba har en strålende fremtid.

Jøss det var litt av en hårvekst Ikke så mye erfaring med maskin, men lettere å klippe når han sitter i stamp/badekar med vått hår. Det funker greit her....
Gammel 14-02-2008, 18:03   #6
Seniormedlem

LilleTrille sin avatar

Medlem siden: Nov 2005
Meldinger: 2,663
MP Rating: 100% (2)
LilleTrille har et ubeskrivelig bra rykte.LilleTrille har et ubeskrivelig bra rykte.LilleTrille har et ubeskrivelig bra rykte.LilleTrille har et ubeskrivelig bra rykte.LilleTrille har et ubeskrivelig bra rykte.LilleTrille har et ubeskrivelig bra rykte.LilleTrille har et ubeskrivelig bra rykte.LilleTrille har et ubeskrivelig bra rykte.LilleTrille har et ubeskrivelig bra rykte.LilleTrille har et ubeskrivelig bra rykte.LilleTrille har et ubeskrivelig bra rykte.

Jeg klipper håret til Jonas selv, og bruker hårklipper. Jeg stiller den inn på max, dvs 21 mm, og klipper ivei. Håret bør være håndkletørt Nå har jeg klippa han 3-4 ganger siden august, så jeg begynner å få dreisen! (God hårvekst her også, ja)

Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are
Pingbacks are
Refbacks are

Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 16:30.