Gå tilbake   NybaktMamma - Møteplassen > Diskusjoner > Klær og utstyr > Barnevogner
Registrér deg nå, så kan du straks bli med i vårt nettsamfunn!
Alle registrerte brukere får:
  • Egen identitet i forumet/nettsamfunnet
  • Starte nye diskusjoner
  • Svare i andres diskusjoner
  • Skrive egen blogg, og svare i andres
  • Redigere egne meldinger
  • Sette opp egne epostvarslinger
  • Selge eller kjøpe via våre rubrikkannonser
  • Søke gjennom millioner av meldinger
  • Sende private eller offentlige meldinger
  • Opprette ett eller flere fotoalbum
  • Kommentere andres bilder
  • Endre utseende på sin offentlige profil
  • Bestemme egen grad av anonymitet
  • Bruke personlig kontakt- og venneliste
  • Opprette eller delta i sosiale nettverk
  • Finne mange nye og hyggelige venner
  Og mye, mye mer... Helt gratis!
Registrer deg nå!

Svar

LinkBack Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 25-08-2009, 20:40   #11
Medlem

Medlem siden: Jan 2009
Meldinger: 68
MP Rating: 0% (0)
sissi er bare skikkelig grei.sissi er bare skikkelig grei.sissi er bare skikkelig grei.sissi er bare skikkelig grei.sissi er bare skikkelig grei.sissi er bare skikkelig grei.sissi er bare skikkelig grei.sissi er bare skikkelig grei.sissi er bare skikkelig grei.sissi er bare skikkelig grei.sissi er bare skikkelig grei.
Sv: bugaboo......

Takk for svar alle sammen.... nå må jeg bare anskaffe meg en god vinterpose.noen forslag,jenter? har sand base og rosa canvastrekk. men føler det er litt sommer... hvilke farge på vogn trekk og pose skal jeg gå for? blir glad for alle forslag liker jo rosa da..... men er åpen for alt

kanskje noen har trekk, pose til salgs?
sissi er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 25-08-2009, 20:51   #12
VIP-Medlem

lucifine sin avatar

Medlem siden: Jul 2007
Sted: Sørlandet
Meldinger: 5,703
MP Rating: 100% (1)
lucifine har et ubeskrivelig bra rykte.lucifine har et ubeskrivelig bra rykte.lucifine har et ubeskrivelig bra rykte.lucifine har et ubeskrivelig bra rykte.lucifine har et ubeskrivelig bra rykte.lucifine har et ubeskrivelig bra rykte.lucifine har et ubeskrivelig bra rykte.lucifine har et ubeskrivelig bra rykte.lucifine har et ubeskrivelig bra rykte.lucifine har et ubeskrivelig bra rykte.lucifine har et ubeskrivelig bra rykte.

Jeg hadde brun fleece, svart fleece, rosa fleece og rød fleece. Jeg følte at fleece av lunere enn canvas, men kan bare være innbildning. Min absolutt favoritt var dongri trekket!

Poser jeg ahr hatt:beige oddenwaller babynest (den var fin oppi),rosa ticket to heaven pose (fin høst/vårposen, men vi måtte ha dress på barnet på de kaldeste dagene), voksi urban (passet ikke helt i vognen syntes jeg). Svart going pose (også fin høst/vår pose).
Gammel 26-08-2009, 09:41   #13
Supermedlem

wims sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Meldinger: 1,214
Blogginnlegg: 2
wims har en strålende fremtid.wims har en strålende fremtid.wims har en strålende fremtid.wims har en strålende fremtid.wims har en strålende fremtid.wims har en strålende fremtid.wims har en strålende fremtid.wims har en strålende fremtid.wims har en strålende fremtid.wims har en strålende fremtid.wims har en strålende fremtid.

og jeg misjonerer for kaiser sin formsydde skinnpose. den er uovertruffen. og den tåler en hel del vær (den er vann og vindtett - for de av oss som ikke liker regntrekket...

Klikk på bildet for å se det i full størrelse.

det er helt uten tvil den beste posen jeg har hatt (brukt i bug og oth).

jeg har hatt både canvas og fleece, på den vogna jeg har nå har jeg foreløpig kun fleece. må si jeg syns canvas er en hel del penere enn fleecen, men jeg ser nå (bruker sportsdelen til han på drøye 2) at fleecen har en skikkelig behagelig side ved seg som canvasen ikke har.

'98 og '07 supleres med 13. des '09

wims er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 26-08-2009, 09:53   #14
Supermedlem

London sin avatar

Medlem siden: Aug 2008
Sted: Stavanger
Meldinger: 670
London har et ubeskrivelig bra rykte.London har et ubeskrivelig bra rykte.London har et ubeskrivelig bra rykte.London har et ubeskrivelig bra rykte.London har et ubeskrivelig bra rykte.London har et ubeskrivelig bra rykte.London har et ubeskrivelig bra rykte.London har et ubeskrivelig bra rykte.London har et ubeskrivelig bra rykte.London har et ubeskrivelig bra rykte.London har et ubeskrivelig bra rykte.

Så fin pose Wims! Jeg hadde egentlig planer om å kjøpe 7.am, men nå ble jeg litt i tvil. Hva er lengden på, og ca hvor lenge kan man ha Kaiserposen?
Gammel 26-08-2009, 10:10   #15
Supermedlem

wims sin avatar

wims har en strålende fremtid.wims har en strålende fremtid.wims har en strålende fremtid.wims har en strålende fremtid.wims har en strålende fremtid.wims har en strålende fremtid.wims har en strålende fremtid.wims har en strålende fremtid.wims har en strålende fremtid.wims har en strålende fremtid.wims har en strålende fremtid.

altså min foreløpig yngste er to år og tre mnd og normal sized (93 cm) og går inn i sin siste sesong med vogn nå, vil jeg tro. jeg regner med at han helt uten problemer kan bruke den i hele vinter. jeg får ikke målt den nå, for den er i bhg (han sover på den der - lokket er avtagbart), men den paser perfekt i (er sydd til) bugaboo cameleon, og går hele veien ned på oth'en også.

jeg er så happy med at den ikke "henger og slenger" nedenfor fotbrettet, sånn som f.eks. TTH-posen gjør. og jeg elsker at det er en skinnpose (det skal vel nevnes at jeg nok er over gjennomstnittet begeistret for ull og skinn).

wims er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 26-08-2009, 10:21   #16
Supermedlem

Elanesse sin avatar

Sted: Vestfold
Meldinger: 880
Elanesse har et ubeskrivelig bra rykte.Elanesse har et ubeskrivelig bra rykte.Elanesse har et ubeskrivelig bra rykte.Elanesse har et ubeskrivelig bra rykte.Elanesse har et ubeskrivelig bra rykte.Elanesse har et ubeskrivelig bra rykte.Elanesse har et ubeskrivelig bra rykte.Elanesse har et ubeskrivelig bra rykte.Elanesse har et ubeskrivelig bra rykte.Elanesse har et ubeskrivelig bra rykte.Elanesse har et ubeskrivelig bra rykte.

Bag'en til Bugaboo er fantastisk. Resten av vogna, samt kjøreegenskaper:

Jeg brukte Odenwalder i vinter - mer enn varmt nok
Gammel 26-08-2009, 13:14   #17
Supermedlem

London sin avatar

Sted: Stavanger
Meldinger: 670
London har et ubeskrivelig bra rykte.London har et ubeskrivelig bra rykte.London har et ubeskrivelig bra rykte.London har et ubeskrivelig bra rykte.London har et ubeskrivelig bra rykte.London har et ubeskrivelig bra rykte.London har et ubeskrivelig bra rykte.London har et ubeskrivelig bra rykte.London har et ubeskrivelig bra rykte.London har et ubeskrivelig bra rykte.London har et ubeskrivelig bra rykte.

Hvor får jeg kjøpt denne Kaiserposen, og har den et spesielt navn eller nummer (slik at jeg ikke kjøper feil)?
Gammel 26-08-2009, 23:31   #18
Supermedlem

wims sin avatar

jeg kjøpte min fra england, men de tok den faktisk inn på fru Lyng da buggis-interessen eksploderte for et par år siden. siden da har jo fru lyng blitt barnas hus så jeg vet faktisk ikke om de har den. ta en telefon til city passagen, snakk med dansken (er det peter han heter, da? nå ble jeg usikker) han tror jeg vet hvilken pose det er snakk om.

barnas hus har jo flere kaiserposer, men om de har denne vet jeg ikke. ringe litt rundt er nok det lureste.

google kaiser bugaboo footmuff, eller noe - så får du den sikkert opp med navn og nummer

Gammel 24-11-2009, 12:09   #19
Supermedlem

Medlem siden: Feb 2006
Sted: I et rødt hus
Meldinger: 831
MP Rating: 100% (2)
angel82 har en strålende fremtid.angel82 har en strålende fremtid.angel82 har en strålende fremtid.angel82 har en strålende fremtid.angel82 har en strålende fremtid.angel82 har en strålende fremtid.angel82 har en strålende fremtid.angel82 har en strålende fremtid.angel82 har en strålende fremtid.angel82 har en strålende fremtid.angel82 har en strålende fremtid.

Sitat:
Opprinnelig postet av Strikkis Vis post
Bugaboo er jo kjempe lun.. sportdelen også. kallesjen er jo vannavstøtende og vindtett og når man tar den opp dekker den jo vel så bra som f.eks en emmaljunga kallesje..
skjønner ikke hvordan du kan si at sportsdelen er lun...er ikke noe stomtrekk over fotene,så lun er den nå ikke...for oss ble dette et bomkjøp, ønsker oss stormtrekk ja...
Gammel 24-11-2009, 14:25   #20
Gus
Veteranmedlem

Gus sin avatar

Medlem siden: Jan 2004
Meldinger: 3,430
Gus har et ubeskrivelig bra rykte.Gus har et ubeskrivelig bra rykte.Gus har et ubeskrivelig bra rykte.Gus har et ubeskrivelig bra rykte.Gus har et ubeskrivelig bra rykte.Gus har et ubeskrivelig bra rykte.Gus har et ubeskrivelig bra rykte.Gus har et ubeskrivelig bra rykte.Gus har et ubeskrivelig bra rykte.Gus har et ubeskrivelig bra rykte.Gus har et ubeskrivelig bra rykte.

Sitat:
Opprinnelig postet av angel82 Vis post
skjønner ikke hvordan du kan si at sportsdelen er lun...er ikke noe stomtrekk over fotene,så lun er den nå ikke...for oss ble dette et bomkjøp, ønsker oss stormtrekk ja...
Da kjøper du bugaboo posen eller ett annet stormtrekk.

er vel ikke så mange vogner som det hører stormtrekk til når en kjøper vognen lengre?

Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are
Pingbacks are
Refbacks are

Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 10:18.