Gå tilbake   NybaktMamma - Møteplassen > Diskusjoner > Klær og utstyr > Barnevogner

Svar

LinkBack Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 30-04-2009, 20:42   #1
Supermedlem

Ull-mor sin avatar

Medlem siden: Aug 2005
Sted: Saga-øya Giske
Meldinger: 1,492
MP Rating: 100% (4)
Ull-mor har et ubeskrivelig bra rykte.Ull-mor har et ubeskrivelig bra rykte.Ull-mor har et ubeskrivelig bra rykte.Ull-mor har et ubeskrivelig bra rykte.Ull-mor har et ubeskrivelig bra rykte.Ull-mor har et ubeskrivelig bra rykte.Ull-mor har et ubeskrivelig bra rykte.Ull-mor har et ubeskrivelig bra rykte.Ull-mor har et ubeskrivelig bra rykte.Ull-mor har et ubeskrivelig bra rykte.Ull-mor har et ubeskrivelig bra rykte.
Bugaboo Cameleon, Frog eller Brio Go?

Vurderer...

Stolt mamma til fire go'jenter
Lillesøster Sunnvia født 22.2.09
Ull-mor er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 30-04-2009, 21:07   #2
Veteranmedlem

guttem@mm@ sin avatar

Medlem siden: Nov 2003
Meldinger: 3,973
MP Rating: 100% (1)
guttem@mm@ har et ubeskrivelig bra rykte.guttem@mm@ har et ubeskrivelig bra rykte.guttem@mm@ har et ubeskrivelig bra rykte.guttem@mm@ har et ubeskrivelig bra rykte.guttem@mm@ har et ubeskrivelig bra rykte.guttem@mm@ har et ubeskrivelig bra rykte.guttem@mm@ har et ubeskrivelig bra rykte.guttem@mm@ har et ubeskrivelig bra rykte.guttem@mm@ har et ubeskrivelig bra rykte.guttem@mm@ har et ubeskrivelig bra rykte.guttem@mm@ har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: Bugaboo Cameleon, Frog eller Brio Go?

Jeg får altså ikke fullrost min Brio GO
Gammel 30-04-2009, 22:08   #3
Gus
Seniormedlem

Gus sin avatar

Medlem siden: Jan 2004
Sted: hovedstaden
Meldinger: 2,918
MP Rating: 0% (0)
Gus har et ubeskrivelig bra rykte.Gus har et ubeskrivelig bra rykte.Gus har et ubeskrivelig bra rykte.Gus har et ubeskrivelig bra rykte.Gus har et ubeskrivelig bra rykte.Gus har et ubeskrivelig bra rykte.Gus har et ubeskrivelig bra rykte.Gus har et ubeskrivelig bra rykte.Gus har et ubeskrivelig bra rykte.Gus har et ubeskrivelig bra rykte.Gus har et ubeskrivelig bra rykte.

men

du må jo prøve deg på en bugaboo cameleon
Gammel 01-05-2009, 06:40   #4
VIP-Medlem

Strikkis sin avatar

Medlem siden: Nov 2007
Meldinger: 5,366
Strikkis har et ubeskrivelig bra rykte.Strikkis har et ubeskrivelig bra rykte.Strikkis har et ubeskrivelig bra rykte.Strikkis har et ubeskrivelig bra rykte.Strikkis har et ubeskrivelig bra rykte.Strikkis har et ubeskrivelig bra rykte.Strikkis har et ubeskrivelig bra rykte.Strikkis har et ubeskrivelig bra rykte.Strikkis har et ubeskrivelig bra rykte.Strikkis har et ubeskrivelig bra rykte.Strikkis har et ubeskrivelig bra rykte.

Sitat:
Opprinnelig postet av Gus Vis post
men

du må jo prøve deg på en bugaboo cameleon

2003 og 2008
Strikkis er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 01-05-2009, 07:10   #5
Supermedlem

Sina sin avatar

Medlem siden: Nov 2004
Meldinger: 1,169
Sina har en strålende fremtid.Sina har en strålende fremtid.Sina har en strålende fremtid.Sina har en strålende fremtid.Sina har en strålende fremtid.Sina har en strålende fremtid.Sina har en strålende fremtid.Sina har en strålende fremtid.Sina har en strålende fremtid.Sina har en strålende fremtid.Sina har en strålende fremtid.

Sitat:
Opprinnelig postet av guttem@mm@ Vis post
Jeg får altså ikke fullrost min Brio GO
Og du kan kjøpe min, og selge for det samme du ga om du ikke liker den. Kjempesmart!
Gammel 01-05-2009, 07:32   #6
VIP-Medlem

snuppa sin avatar

Medlem siden: May 2002
Sted: Hjemme
Meldinger: 9,006
snuppa har et ubeskrivelig bra rykte.snuppa har et ubeskrivelig bra rykte.snuppa har et ubeskrivelig bra rykte.snuppa har et ubeskrivelig bra rykte.snuppa har et ubeskrivelig bra rykte.snuppa har et ubeskrivelig bra rykte.snuppa har et ubeskrivelig bra rykte.snuppa har et ubeskrivelig bra rykte.snuppa har et ubeskrivelig bra rykte.snuppa har et ubeskrivelig bra rykte.snuppa har et ubeskrivelig bra rykte.

Cameleon har du jo prøvd tidligere så jeg stemmer Brio Go. Den skal jeg teste ut når jeg bare får røven i gir.
Jeg er visst ferdig som babylager

snuppa er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 01-05-2009, 14:32   #7
Supermedlem

Ull-mor sin avatar

Ull-mor har et ubeskrivelig bra rykte.Ull-mor har et ubeskrivelig bra rykte.Ull-mor har et ubeskrivelig bra rykte.Ull-mor har et ubeskrivelig bra rykte.Ull-mor har et ubeskrivelig bra rykte.Ull-mor har et ubeskrivelig bra rykte.Ull-mor har et ubeskrivelig bra rykte.Ull-mor har et ubeskrivelig bra rykte.Ull-mor har et ubeskrivelig bra rykte.Ull-mor har et ubeskrivelig bra rykte.Ull-mor har et ubeskrivelig bra rykte.

Sitat:
Opprinnelig postet av snuppa Vis post
Cameleon har du jo prøvd tidligere så jeg stemmer Brio Go. Den skal jeg teste ut når jeg bare får røven i gir.
Prøvde den bare på stua et par ganger så vet ikke egentlig helt hvordan den er i bruk

Har ikke sett hvrdan bagen til Go ser ut live men som sportsvogn virket den helt super.

Trenger en vogn som tar minst mulig plass i bilen men som samtidig føles som en vogn og ikke en trille. Vet dere hvilken som blir minst sammenslått av Brio Go og Buggis?

Ull-mor er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 01-05-2009, 14:33   #8
Supermedlem

Ull-mor sin avatar

Sitat:
Opprinnelig postet av Sina Vis post
Og du kan kjøpe min, og selge for det samme du ga om du ikke liker den. Kjempesmart!
Farge, pris osv

Gammel 01-05-2009, 18:15   #9
VIP-Medlem

Dolly sin avatar

Medlem siden: Jul 2004
Sted: Verdalen i rogaland
Meldinger: 5,512
Dolly har et ubeskrivelig bra rykte.Dolly har et ubeskrivelig bra rykte.Dolly har et ubeskrivelig bra rykte.Dolly har et ubeskrivelig bra rykte.Dolly har et ubeskrivelig bra rykte.Dolly har et ubeskrivelig bra rykte.Dolly har et ubeskrivelig bra rykte.Dolly har et ubeskrivelig bra rykte.Dolly har et ubeskrivelig bra rykte.Dolly har et ubeskrivelig bra rykte.Dolly har et ubeskrivelig bra rykte.

go er helt fantastisk!!!

...siden 19. januar 2009

Dolly er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 01-05-2009, 20:40   #10
VIP-Medlem

snuppa sin avatar

Medlem siden: May 2002
Sted: Hjemme
Meldinger: 9,006
snuppa har et ubeskrivelig bra rykte.snuppa har et ubeskrivelig bra rykte.snuppa har et ubeskrivelig bra rykte.snuppa har et ubeskrivelig bra rykte.snuppa har et ubeskrivelig bra rykte.snuppa har et ubeskrivelig bra rykte.snuppa har et ubeskrivelig bra rykte.snuppa har et ubeskrivelig bra rykte.snuppa har et ubeskrivelig bra rykte.snuppa har et ubeskrivelig bra rykte.snuppa har et ubeskrivelig bra rykte.

Som sportsvogn tar go mindre plass. Den slåes lett sammen i en del i motsetning til buggis som må deles. Go har bedre demping også. Baggen er ikke så ulik OTH i str. Synes buggis ser penere ut, men go er mer comfy. Go kan også brukes mye lenger enn buggis, ikke at det er noe tema for deg, du bytter nok ut igjen før det blir tema alikevel

Tror nok jeg hadde kvittet meg med simoen og heller hatt buggis (for utseende) Go for dagligbruk her og der og OTH for gode lange turer. + + +
Jeg er visst ferdig som babylager

snuppa er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Svar

Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are
Pingbacks are
Refbacks are

Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 13:05.