Gå tilbake   NybaktMamma - Møteplassen > Diskusjoner > Klær og utstyr > Barnevogner

Svar

LinkBack Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 01-05-2009, 20:45   #11
VIP-Medlem

Medlem siden: Jan 2005
Sted: Vestlandet
Meldinger: 6,872
MP Rating: 100% (1)
millact har et ubeskrivelig bra rykte.millact har et ubeskrivelig bra rykte.millact har et ubeskrivelig bra rykte.millact har et ubeskrivelig bra rykte.millact har et ubeskrivelig bra rykte.millact har et ubeskrivelig bra rykte.millact har et ubeskrivelig bra rykte.millact har et ubeskrivelig bra rykte.millact har et ubeskrivelig bra rykte.millact har et ubeskrivelig bra rykte.millact har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: Bugaboo Cameleon, Frog eller Brio Go?

Jeg ville valgt GO! Synes den virker mye bedre. Bugaboo falt ikke i smak hos meg, fikk sånn billig "trillefølelse".
Gammel 02-05-2009, 22:42   #12
Supermedlem

Ull-mor sin avatar

Medlem siden: Aug 2005
Sted: Saga-øya Giske
Meldinger: 1,492
MP Rating: 100% (4)
Ull-mor har et ubeskrivelig bra rykte.Ull-mor har et ubeskrivelig bra rykte.Ull-mor har et ubeskrivelig bra rykte.Ull-mor har et ubeskrivelig bra rykte.Ull-mor har et ubeskrivelig bra rykte.Ull-mor har et ubeskrivelig bra rykte.Ull-mor har et ubeskrivelig bra rykte.Ull-mor har et ubeskrivelig bra rykte.Ull-mor har et ubeskrivelig bra rykte.Ull-mor har et ubeskrivelig bra rykte.Ull-mor har et ubeskrivelig bra rykte.

Eller kanskje heller en turkis Stokke Xplory?

Og så prøve Brio Go en annen gang...

Stolt mamma til fire go'jenter
Lillesøster Sunnvia født 22.2.09
Ull-mor er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel I går, 09:51   #13
VIP-Medlem

snuppa sin avatar

Medlem siden: May 2002
Sted: Hjemme
Meldinger: 9,006
MP Rating: 100% (1)
snuppa har et ubeskrivelig bra rykte.snuppa har et ubeskrivelig bra rykte.snuppa har et ubeskrivelig bra rykte.snuppa har et ubeskrivelig bra rykte.snuppa har et ubeskrivelig bra rykte.snuppa har et ubeskrivelig bra rykte.snuppa har et ubeskrivelig bra rykte.snuppa har et ubeskrivelig bra rykte.snuppa har et ubeskrivelig bra rykte.snuppa har et ubeskrivelig bra rykte.snuppa har et ubeskrivelig bra rykte.

Sitat:
Opprinnelig postet av Ull-mor Vis post
Eller kanskje heller en turkis Stokke Xplory?

Og så prøve Brio Go en annen gang...
Den har vært i tankene mine siden i fjor sommer, vurderte den til E som ferievogn, men ble til at jeg beholdt buggisen gjennom sommeren og plutselig trengte hun egentlig ikke vogn mer.
Jeg er visst ferdig som babylager

snuppa er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel I går, 20:58   #14
Juniormedlem

Medlem siden: Sep 2008
Meldinger: 33
MP Rating: 0% (0)
prinse mamman er en ukjent størrelse akkurat nå.

Elsker min xplory!!! bruker fortsatt baggen til lillebror på 7 mnd.
prinse mamman er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel I går, 21:37   #15
Supermedlem

Ull-mor sin avatar

Medlem siden: Aug 2005
Sted: Saga-øya Giske
Meldinger: 1,492
MP Rating: 100% (4)
Ull-mor har et ubeskrivelig bra rykte.Ull-mor har et ubeskrivelig bra rykte.Ull-mor har et ubeskrivelig bra rykte.Ull-mor har et ubeskrivelig bra rykte.Ull-mor har et ubeskrivelig bra rykte.Ull-mor har et ubeskrivelig bra rykte.Ull-mor har et ubeskrivelig bra rykte.Ull-mor har et ubeskrivelig bra rykte.Ull-mor har et ubeskrivelig bra rykte.Ull-mor har et ubeskrivelig bra rykte.Ull-mor har et ubeskrivelig bra rykte.

Sitat:
Opprinnelig postet av prinse mamman Vis post
Elsker min xplory!!! bruker fortsatt baggen til lillebror på 7 mnd.
Kan den brukes så lenge altså? Kan du legge ut bilder?

Stolt mamma til fire go'jenter
Lillesøster Sunnvia født 22.2.09
Ull-mor er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Svar

Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are
Pingbacks are
Refbacks are

Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 12:16.