Gå tilbake   NybaktMamma - Møteplassen > Diskusjoner > Klær og utstyr > Barnevogner

Svar

LinkBack Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 11-09-2009, 09:19   #11
Seniormedlem

Boya sin avatar

Medlem siden: Dec 2002
Meldinger: 2,458
MP Rating: 0% (0)
Boya har et ubeskrivelig bra rykte.Boya har et ubeskrivelig bra rykte.Boya har et ubeskrivelig bra rykte.Boya har et ubeskrivelig bra rykte.Boya har et ubeskrivelig bra rykte.Boya har et ubeskrivelig bra rykte.Boya har et ubeskrivelig bra rykte.Boya har et ubeskrivelig bra rykte.Boya har et ubeskrivelig bra rykte.Boya har et ubeskrivelig bra rykte.Boya har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: Dere som har kvittet dere med Bugaboo cam. og kjøpt Brio go...

Jeg har også kjøpt meg GO og iforhold til buggisen er den MYYYYYE bedre
Bedre trillecomf og ikke minst så er det MYE bedre fjæring i Go. Buggisen finnes jo ikke fjæring i det hele tatt og jeg synes den var veldig stiv og trille.

Samt på grus...da opplevde jeg hele tiden at buggis hjulene grevde seg ned i grusen, mens på go så går det kjempe bra på både grus og landeveier

Jeg har ikke bag til mini og han er 5 1/2 mnd, men han ligger knall godt i brio go vogna alså...han stortrives.
Gammel 11-09-2009, 09:34   #12
Medlem

Musipusi sin avatar

Medlem siden: Mar 2008
Sted: Akershus
Meldinger: 310
Musipusi har mye å være stolt av.Musipusi har mye å være stolt av.Musipusi har mye å være stolt av.Musipusi har mye å være stolt av.Musipusi har mye å være stolt av.Musipusi har mye å være stolt av.Musipusi har mye å være stolt av.Musipusi har mye å være stolt av.Musipusi har mye å være stolt av.Musipusi har mye å være stolt av.Musipusi har mye å være stolt av.

Det blir nok Go på oss når lillejenta er godt klar for sportsvogndelen Men tror bare ikke jeg tør bytte ut buggisen før jeg har prøvd Go

Hvilke farger på Go er det som har fått forbedringer (på selene mv.)?

Jeg har et stort ønske til dere Kan ikke det lages et Brio Go galleri her inne, hvor det legges inn bilder av vogna med ulike farger, tilbehør osv.? Da kan man bli enda mer fristet Har nemlig blitt fristet før av galleriene her inne
Musipusi er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 11-09-2009, 22:38   #13
Medlem

Medlem siden: Oct 2007
Meldinger: 326
maggivalle har en strålende fremtid.maggivalle har en strålende fremtid.maggivalle har en strålende fremtid.maggivalle har en strålende fremtid.maggivalle har en strålende fremtid.maggivalle har en strålende fremtid.maggivalle har en strålende fremtid.maggivalle har en strålende fremtid.maggivalle har en strålende fremtid.maggivalle har en strålende fremtid.maggivalle har en strålende fremtid.

et sp.mål... hva med vinterføre og de veeldig små hjulene??
Gammel 11-09-2009, 22:59   #14
Æresmedlem

snuppa sin avatar

Medlem siden: May 2002
Sted: Hjemme
Meldinger: 10,110
MP Rating: 100% (1)
snuppa har et ubeskrivelig bra rykte.snuppa har et ubeskrivelig bra rykte.snuppa har et ubeskrivelig bra rykte.snuppa har et ubeskrivelig bra rykte.snuppa har et ubeskrivelig bra rykte.snuppa har et ubeskrivelig bra rykte.snuppa har et ubeskrivelig bra rykte.snuppa har et ubeskrivelig bra rykte.snuppa har et ubeskrivelig bra rykte.snuppa har et ubeskrivelig bra rykte.snuppa har et ubeskrivelig bra rykte.

hjulene er ikke veldig små. Større enn buggis og triller bra i gjørme.
Jeg er visst ferdig som babylager

snuppa er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 12-09-2009, 11:34   #15
VIP-Medlem

Pearly sin avatar

Medlem siden: Nov 2004
Sted: Kristiansund
Meldinger: 6,486
Pearly har et ubeskrivelig bra rykte.Pearly har et ubeskrivelig bra rykte.Pearly har et ubeskrivelig bra rykte.Pearly har et ubeskrivelig bra rykte.Pearly har et ubeskrivelig bra rykte.Pearly har et ubeskrivelig bra rykte.Pearly har et ubeskrivelig bra rykte.Pearly har et ubeskrivelig bra rykte.Pearly har et ubeskrivelig bra rykte.Pearly har et ubeskrivelig bra rykte.Pearly har et ubeskrivelig bra rykte.

Sitat:
Opprinnelig postet av snuppa Vis post
Vet du... GO er så utrolig mye bedre enn cameleon... Baggene tåler like mange kg. Skifte trekk... Tja, det var jo morro det, men vogna får også nytt utseende bare ved å bytte poser
Jeg hadde aldri trodd jeg skulle parkere MB min etter trofast tjeneste i 5 år. Nå er det nesten bare Go som brukes.
Synes du virkelig Go er bedre enn OTH`n? Synes de hjula ødela mye jeg, men den va god å trille. Meeen, ikke bedre enn OTH`n Nestemann skal få seg bagg til OTH`n vertfall.....men kjenner jeg meg selv rett så blir det vel at jeg finner noe annet til den tid også
Gammel 12-09-2009, 11:41   #16
Æresmedlem

snuppa sin avatar

Medlem siden: May 2002
Sted: Hjemme
Meldinger: 10,110
snuppa har et ubeskrivelig bra rykte.snuppa har et ubeskrivelig bra rykte.snuppa har et ubeskrivelig bra rykte.snuppa har et ubeskrivelig bra rykte.snuppa har et ubeskrivelig bra rykte.snuppa har et ubeskrivelig bra rykte.snuppa har et ubeskrivelig bra rykte.snuppa har et ubeskrivelig bra rykte.snuppa har et ubeskrivelig bra rykte.snuppa har et ubeskrivelig bra rykte.snuppa har et ubeskrivelig bra rykte.

Nei Pearly, den er ikke bedre, men den stiller veldig likt. Det er derfor MB er parkert, ikke solgt. Jeg vil tro jeg bruker MB mer når lillen er klar for det. Liker baggen til Go mye bedre enn OTH så derfor er den mer i bruk nå.
Jeg er visst ferdig som babylager

snuppa er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 12-09-2009, 12:11   #17
VIP-Medlem

Pearly sin avatar

Medlem siden: Nov 2004
Sted: Kristiansund
Meldinger: 6,486
Pearly har et ubeskrivelig bra rykte.Pearly har et ubeskrivelig bra rykte.Pearly har et ubeskrivelig bra rykte.Pearly har et ubeskrivelig bra rykte.Pearly har et ubeskrivelig bra rykte.Pearly har et ubeskrivelig bra rykte.Pearly har et ubeskrivelig bra rykte.Pearly har et ubeskrivelig bra rykte.Pearly har et ubeskrivelig bra rykte.Pearly har et ubeskrivelig bra rykte.Pearly har et ubeskrivelig bra rykte.

Sitat:
Nei Pearly, den er ikke bedre, men den stiller veldig likt. Det er derfor MB er parkert, ikke solgt. Jeg vil tro jeg bruker MB mer når lillen er klar for det. Liker baggen til Go mye bedre enn OTH så derfor er den mer i bruk nå.
Ok Det var det jeg kom frem til også, søstra mi kjøpte den for en stund siden å jeg synes de begge er like gode, eller liker bedre OTH pga av at det ikke er lufthjul. Men er jo god demping på Go da....og stilig var den også Den er vertfall tusen ganger bedre enn Buggisen, skal aldri mer ha noe buggisen igjen vertfall.....
Gammel 12-09-2009, 22:23   #18
Medlem

Medlem siden: Oct 2007
Meldinger: 326
maggivalle har en strålende fremtid.maggivalle har en strålende fremtid.maggivalle har en strålende fremtid.maggivalle har en strålende fremtid.maggivalle har en strålende fremtid.maggivalle har en strålende fremtid.maggivalle har en strålende fremtid.maggivalle har en strålende fremtid.maggivalle har en strålende fremtid.maggivalle har en strålende fremtid.maggivalle har en strålende fremtid.

Sitat:
hjulene er ikke veldig små. Større enn buggis og triller bra i gjørme.
men på buggisen kan man sette på vinterhjul.. var det jeg tenkte på
vogna er kjempeflott,men kunne aldri hatt den her jeg bor med de små hjula...
Gammel 13-09-2009, 11:57   #19
Medlem

Medlem siden: Mar 2007
Meldinger: 334
lillegull_okt06 har mye å være stolt av.lillegull_okt06 har mye å være stolt av.lillegull_okt06 har mye å være stolt av.lillegull_okt06 har mye å være stolt av.lillegull_okt06 har mye å være stolt av.lillegull_okt06 har mye å være stolt av.lillegull_okt06 har mye å være stolt av.lillegull_okt06 har mye å være stolt av.lillegull_okt06 har mye å være stolt av.lillegull_okt06 har mye å være stolt av.lillegull_okt06 har mye å være stolt av.

Var kjempefornøyd med Buggisen min, og det var så trist når jeg solgte den... Meeen, Go'en er rett og slett mye bedre!! Har aldri angret!! Bedre og trille, lettere å legge sammen, større sittedel, er vel de tingene jeg syntes var bedre m Go'en!
Syntes Bugaboo er litt mer snasen, liker designet bedre også skulle det vært vinterhjul til Go..håper det kommer etterhvert!

Skal jeg ha en liten igjen, er jeg temmelig sikker på at det blir en Go ja!!
Gammel 14-09-2009, 22:33   #20
Medlem

Medlem siden: Jun 2006
Sted: Oslo
Meldinger: 188
milva76 er et navn alle kjenner.milva76 er et navn alle kjenner.milva76 er et navn alle kjenner.milva76 er et navn alle kjenner.milva76 er et navn alle kjenner.milva76 er et navn alle kjenner.milva76 er et navn alle kjenner.milva76 er et navn alle kjenner.milva76 er et navn alle kjenner.milva76 er et navn alle kjenner.milva76 er et navn alle kjenner.

Sitat:
Opprinnelig postet av Musipusi Vis post
Takk for svr Huff, nei jeg tror ikke jeg klarer å kvitte meg med Bugaboo ....kommer til å savne det å kunne bytte trekk, og den romslige bagen. Hvis jeg skal ha Go, må jeg nok kjøpe den i tillegg til buggis og MB
Jeg angrer!!!

Har brukt GO med bag til nyfødt i en uke, og er ikke fornøyd. Har allerede reklamert på et knirkete, tikkende understell som ikke virker solid og som lager så mange lyder at jeg holder på å bli gal! Får ny og håper det nye er bedre. Er også skuffet over fjæringen. Den er super på rett vei og når vogna står stille. Da gynger den supert. Men, på dumpete vei syns jeg bagen er for stivt festet til understellet i forhold til på Bugaboo og min knøttlille nyfødte ligger og hopper og rister i vogna. Det er jeg veldig skuffet over. Dessuten syns jeg vogna er stor. Bugaboo er mye nettere til bybruk, trikk og trange butikker.
milva76 er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Svar

Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are
Pingbacks are
Refbacks are

Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 06:26.