Sitat:
Opprinnelig postet av guttem@mm@
Hjulene er plastikk og ikke spesielt gode mønster i dem i fht snø. Min venninne opplevde at den seilet mer på snøen enn den trillet. I tillegg er den litt lav som sportsvogn men det er jo smak og behag...
I tillegg er handlekurven slik at fremre vegg faller inn i handlekurven, noe som gjør at det lett spruter grus og skitt oppi kurven....
Bortsett fra det og at den ikke har svingbare hjul er det en veldig god og lett vogn...
|
Signerer denne - etter å ha trillet med lufthjul og 3 hjuling var det en STOR overgang til hjulene på cc'en. Begynner å venne meg til det nå, men har vært inne på tanken å kjøpe lufthjul i tillegg (hjulene fra smart duo passer).
Ellers - pluss;
- stor, lun og god kalesje som kan dras langt ned for sol og vind
- myggnetting i kalesje (kan taes av-festet m glidelås)
- lett sammenlignet med andre tilsvarende vogner
- vendbar sittedel
- stabil god vogn med 3 justeringsmuligheter i demping
- lang liggedel
- lett justering av ryggdelen (5 stillinger)
Negative ting;
- hjulene, som nevnt over (men det er nok det samme med alle luftkanalhjul altså)
- handlekurven sitter lavt og samler seg litt småstein i kurven på grusveier
- selene; er festet langt oppe på ryggdelen(kun ett feste, kan ikke reguleres i høyden etter barnets størrelse/alder) - irriterende når barnet er lite og jenta mi fikk de over hodet siden hun er en "fikler"/ordner og styrer. Nå derimot, er skulderselene for korte til å brukes når hun skal sove i flat liggestilling.
Nå er jeg veldig kritisk/skeptisk når jeg skriver dette altså (vogngal og er kresen ift vogner
), men det er hva jeg syns om den - de aller fleste er mer enn fornøyd med denne vogna
Jeg har valgt å beholde denne vogna og selge en annen da jeg syns komforten for barnet i cc er veldig god.