Gå tilbake   NybaktMamma - Møteplassen > Diskusjoner > Klær og utstyr > Barnevogner

Svar

LinkBack (2) Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 10-01-2008, 12:29   #1
Veteranmedlem

Little my sin avatar

Medlem siden: Jun 2004
Meldinger: 3,487
MP Rating: 100% (2)
Little my har et ubeskrivelig bra rykte.Little my har et ubeskrivelig bra rykte.Little my har et ubeskrivelig bra rykte.Little my har et ubeskrivelig bra rykte.Little my har et ubeskrivelig bra rykte.Little my har et ubeskrivelig bra rykte.Little my har et ubeskrivelig bra rykte.Little my har et ubeskrivelig bra rykte.Little my har et ubeskrivelig bra rykte.Little my har et ubeskrivelig bra rykte.Little my har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: Et ryddig Buggisgalleri!

Sitat:
Opprinnelig postet av Tigra Vis post
Nå ligger det bilder av en i innlegg 24.
Tusen takk for nye bilder Tigra!

forresten, er du fornøyd med din Buggis?
Gammel 10-01-2008, 12:38   #2
Seniormedlem

Tigra sin avatar

Medlem siden: Feb 2004
Sted: Trondheim
Meldinger: 1,650
Tigra har en strålende fremtid.Tigra har en strålende fremtid.Tigra har en strålende fremtid.Tigra har en strålende fremtid.Tigra har en strålende fremtid.Tigra har en strålende fremtid.Tigra har en strålende fremtid.Tigra har en strålende fremtid.Tigra har en strålende fremtid.Tigra har en strålende fremtid.Tigra har en strålende fremtid.

Sitat:
Opprinnelig postet av Little my Vis post
Tusen takk for nye bilder Tigra!

forresten, er du fornøyd med din Buggis?
Har bare prøvd den på stua. Men guttene mine på 3 1/2 og 5 år digget den. De sloss om å sitte i den og eldstemann rigget seg til foran TV og brukte vogna som lenestol.

Om 5-6 uker skal den den tas i bruk med baby oppi, gleder meg noe vannvittig!

08, 04, 03
Tigra er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 16-01-2008, 13:28   #3
Veteranmedlem

Little my sin avatar

Little my har et ubeskrivelig bra rykte.Little my har et ubeskrivelig bra rykte.Little my har et ubeskrivelig bra rykte.Little my har et ubeskrivelig bra rykte.Little my har et ubeskrivelig bra rykte.Little my har et ubeskrivelig bra rykte.Little my har et ubeskrivelig bra rykte.Little my har et ubeskrivelig bra rykte.Little my har et ubeskrivelig bra rykte.Little my har et ubeskrivelig bra rykte.Little my har et ubeskrivelig bra rykte.

Blir spennede å ta den i bruk om noen uker da Tigra - ser du har termin litt før meg, er du i form?

Noen som har livebilder av brun/brun Buggis?
Gammel 16-01-2008, 19:45   #4
Medlem

Medlem siden: Mar 2007
Meldinger: 334
MP Rating: 100% (1)
lillegull_okt06 har mye å være stolt av.lillegull_okt06 har mye å være stolt av.lillegull_okt06 har mye å være stolt av.lillegull_okt06 har mye å være stolt av.lillegull_okt06 har mye å være stolt av.lillegull_okt06 har mye å være stolt av.lillegull_okt06 har mye å være stolt av.lillegull_okt06 har mye å være stolt av.lillegull_okt06 har mye å være stolt av.lillegull_okt06 har mye å være stolt av.lillegull_okt06 har mye å være stolt av.

Så utrolig bra!!! Kjempe at du har ordnet opp så det er mye letter å se alle disse nydelige Buggisene!!

Her er min sand/brun med brun Hollypose og Gaiaveske!!
Klikk på bildet for å se det i full størrelse.
Gammel 23-01-2008, 11:56   #5
Seniormedlem

Tigra sin avatar

Tigra har en strålende fremtid.Tigra har en strålende fremtid.Tigra har en strålende fremtid.Tigra har en strålende fremtid.Tigra har en strålende fremtid.Tigra har en strålende fremtid.Tigra har en strålende fremtid.Tigra har en strålende fremtid.Tigra har en strålende fremtid.Tigra har en strålende fremtid.Tigra har en strålende fremtid.

Da har jeg kopiert inn bildene av en brun-brun buggis i innlegg #20. Håper det går bra Little My.

08, 04, 03
Tigra er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 23-01-2008, 12:44   #6
Veteranmedlem

Little my sin avatar

Sitat:
Opprinnelig postet av Tigra Vis post
Da har jeg kopiert inn bildene av en brun-brun buggis i innlegg #20. Håper det går bra Little My.
Selvfølgelig er det greit - syns forøvrig dette galleriet er supert for shopping inspirasjon
Gammel 24-01-2008, 22:39   #7
Seniormedlem

Amèlie sin avatar

Medlem siden: Nov 2004
Meldinger: 2,906
MP Rating: 100% (3)
Amèlie har et ubeskrivelig bra rykte.Amèlie har et ubeskrivelig bra rykte.Amèlie har et ubeskrivelig bra rykte.Amèlie har et ubeskrivelig bra rykte.Amèlie har et ubeskrivelig bra rykte.Amèlie har et ubeskrivelig bra rykte.Amèlie har et ubeskrivelig bra rykte.Amèlie har et ubeskrivelig bra rykte.Amèlie har et ubeskrivelig bra rykte.Amèlie har et ubeskrivelig bra rykte.Amèlie har et ubeskrivelig bra rykte.

Roter jeg veldig til hvis jeg slenger inn bilde av min nye Buggis Brown-Brown?
Isåfall kan jeg bare slette, siden det ligger brun-brun fra før her.

Stellevesken er Fleurville Minitote, men skal bytte ut i Sling Tote når den ankommer neste uke. Minitote er bittelitt for liten, men kjekt å ha på lur.
Gammel 25-01-2008, 09:17   #8
Seniormedlem

Tigra sin avatar

Sitat:
Opprinnelig postet av Amèlie Vis post
Roter jeg veldig til hvis jeg slenger inn bilde av min nye Buggis Brown-Brown?
Nei, jeg blir bare så lykkelig når jeg får nye buggis-bilder Kopierer bildene og flytter de frem der de hører hjemme!

Tusen takk for bilde av en lekker Buggis.

08, 04, 03
Gammel 25-01-2008, 17:01   #9
Seniormedlem

Alena sin avatar

Medlem siden: Mar 2007
Meldinger: 2,744
MP Rating: 0% (0)
Alena har et ubeskrivelig bra rykte.Alena har et ubeskrivelig bra rykte.Alena har et ubeskrivelig bra rykte.Alena har et ubeskrivelig bra rykte.Alena har et ubeskrivelig bra rykte.Alena har et ubeskrivelig bra rykte.Alena har et ubeskrivelig bra rykte.Alena har et ubeskrivelig bra rykte.Alena har et ubeskrivelig bra rykte.Alena har et ubeskrivelig bra rykte.Alena har et ubeskrivelig bra rykte.

Bilde som viser søskensete.
Også har jeg blå/orange.. men det er på en annen pc, så får se om jeg får lagt dei inn i kveld.
Alena er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 13-02-2008, 23:21   #10
Gus
Veteranmedlem

Gus sin avatar

Medlem siden: Jan 2004
Meldinger: 3,424
MP Rating: 0% (0)
Gus har et ubeskrivelig bra rykte.Gus har et ubeskrivelig bra rykte.Gus har et ubeskrivelig bra rykte.Gus har et ubeskrivelig bra rykte.Gus har et ubeskrivelig bra rykte.Gus har et ubeskrivelig bra rykte.Gus har et ubeskrivelig bra rykte.Gus har et ubeskrivelig bra rykte.Gus har et ubeskrivelig bra rykte.Gus har et ubeskrivelig bra rykte.Gus har et ubeskrivelig bra rykte.

dytter og håper noen kan klistre denne

LinkBacks (?)
LinkBack til denne diskusjonen:
Fra Til Type Dato
FrogFriends :: Thema anzeigen - Passt dunkelbraun zur darkgrey Basis? Denne diskusjonen Refback 22-10-2008 20:18
Bugaboo Denne diskusjonen Refback 16-10-2008 22:12

Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are
Pingbacks are
Refbacks are

Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 00:07.