Gå tilbake   NybaktMamma - Møteplassen > Diskusjoner > Klær og utstyr > Barnevogner

Svar

Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 21-08-2009, 14:09   #1
Seniormedlem

Emmeline81 sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Sted: Akershus
Meldinger: 1,646
MP Rating: 0% (0)
Emmeline81 har en strålende fremtid.Emmeline81 har en strålende fremtid.Emmeline81 har en strålende fremtid.Emmeline81 har en strålende fremtid.Emmeline81 har en strålende fremtid.Emmeline81 har en strålende fremtid.Emmeline81 har en strålende fremtid.Emmeline81 har en strålende fremtid.Emmeline81 har en strålende fremtid.Emmeline81 har en strålende fremtid.Emmeline81 har en strålende fremtid.
hyper I dag har jeg fått min Brio GO

Og er så fornøyd

L&K la jo ut en tråd her om at de hadde gjort noen forbedringer på vognen, bla sittestillingen og faste seler og når jeg kikket på toppen av ryggen nå så har de jaggu sydd på sånne hemper som Dolly lagde på sin for å feste poser osv Da slapp jeg det selv gitt, utrolig bra av Brio og forbedre produktene sine så kjapt.
Gammel 21-08-2009, 14:22   #2
Supermedlem

mamzen sin avatar

Medlem siden: Oct 2008
Meldinger: 531
mamzen har en strålende fremtid.mamzen har en strålende fremtid.mamzen har en strålende fremtid.mamzen har en strålende fremtid.mamzen har en strålende fremtid.mamzen har en strålende fremtid.mamzen har en strålende fremtid.mamzen har en strålende fremtid.mamzen har en strålende fremtid.mamzen har en strålende fremtid.mamzen har en strålende fremtid.
Sv: I dag har jeg fått min Brio GO

Gratulerer med ny GO! Er kjempe fornøyd med min etter 2 mnd.
Gammel 21-08-2009, 20:52   #3
Seniormedlem

Tommeline81 sin avatar

Medlem siden: Sep 2005
Sted: Vestfold
Meldinger: 2,178
Tommeline81 har en strålende fremtid.Tommeline81 har en strålende fremtid.Tommeline81 har en strålende fremtid.Tommeline81 har en strålende fremtid.Tommeline81 har en strålende fremtid.Tommeline81 har en strålende fremtid.Tommeline81 har en strålende fremtid.Tommeline81 har en strålende fremtid.Tommeline81 har en strålende fremtid.Tommeline81 har en strålende fremtid.Tommeline81 har en strålende fremtid.

Grattis med ny vogn, og så gøy at de har forbedret den, kanskje de har sneket her inne
Gammel 21-08-2009, 21:30   #4
Seniormedlem

Emmeline81 sin avatar

Emmeline81 har en strålende fremtid.Emmeline81 har en strålende fremtid.Emmeline81 har en strålende fremtid.Emmeline81 har en strålende fremtid.Emmeline81 har en strålende fremtid.Emmeline81 har en strålende fremtid.Emmeline81 har en strålende fremtid.Emmeline81 har en strålende fremtid.Emmeline81 har en strålende fremtid.Emmeline81 har en strålende fremtid.Emmeline81 har en strålende fremtid.

Ja eller så har noen tipset om det kanskje, aner ikke. Hempene er der iallefall =)
Gammel 21-08-2009, 21:38   #5
Medlem

seff sin avatar

Medlem siden: Nov 2008
Sted: Østfold
Meldinger: 251
seff har en strålende fremtid.seff har en strålende fremtid.seff har en strålende fremtid.seff har en strålende fremtid.seff har en strålende fremtid.seff har en strålende fremtid.seff har en strålende fremtid.seff har en strålende fremtid.seff har en strålende fremtid.seff har en strålende fremtid.seff har en strålende fremtid.

Hoho, grattis! Så kjekt med ferdige hemper, da! Kunne gjerne tenkt meg vanlige seler jeg også!
Gammel 21-08-2009, 21:43   #6
L&K
Seniormedlem

L&K sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Meldinger: 2,447
MP Rating: 100% (1)
L&K har et ubeskrivelig bra rykte.L&K har et ubeskrivelig bra rykte.L&K har et ubeskrivelig bra rykte.L&K har et ubeskrivelig bra rykte.L&K har et ubeskrivelig bra rykte.L&K har et ubeskrivelig bra rykte.L&K har et ubeskrivelig bra rykte.L&K har et ubeskrivelig bra rykte.L&K har et ubeskrivelig bra rykte.L&K har et ubeskrivelig bra rykte.L&K har et ubeskrivelig bra rykte.

Grattis !!!!!! Jeg så hempene i kveld når jeg kom hjem fra jobb. Genialt ! Så den røde hadde det også. Ser ut til at det er nok en forbedring ja

L&K er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 22-08-2009, 09:16   #7
Medlem

Medlem siden: Jun 2006
Sted: Oslo
Meldinger: 188
milva76 er et navn alle kjenner.milva76 er et navn alle kjenner.milva76 er et navn alle kjenner.milva76 er et navn alle kjenner.milva76 er et navn alle kjenner.milva76 er et navn alle kjenner.milva76 er et navn alle kjenner.milva76 er et navn alle kjenner.milva76 er et navn alle kjenner.milva76 er et navn alle kjenner.milva76 er et navn alle kjenner.

Heldiggris! Er skikkelig bitter for at min helt nye ubrukte Go ha r de løse selene. Syns det er håpløst å få festet vinterpose og de virker ikke like trygge som "faste" seler.
Kunne ønske det var mulig å bytte....
milva76 er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 22-08-2009, 10:15   #8
Seniormedlem

Emmeline81 sin avatar

Ja jeg er veldig fornøyd med faste seler, seat insertet sitter som støpt iallefall.

Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are Av
Pingbacks are Av
Refbacks are Av

Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 09:36.