Gå tilbake   NybaktMamma - Møteplassen > Diskusjoner > Klær og utstyr > Barnevogner

Svar

LinkBack Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 29-10-2009, 12:09   #1
Medlem

Høna sin avatar

Medlem siden: Apr 2009
Meldinger: 96
MP Rating: 0% (0)
Høna har mye å være stolt av.Høna har mye å være stolt av.Høna har mye å være stolt av.Høna har mye å være stolt av.Høna har mye å være stolt av.Høna har mye å være stolt av.Høna har mye å være stolt av.Høna har mye å være stolt av.Høna har mye å være stolt av.Høna har mye å være stolt av.Høna har mye å være stolt av.
Sv: Kalesjen på Emmaljunga Mondial...

Sitat:
Opprinnelig postet av Annba Vis post
Nå måtte jeg ta en titt på min egen smart duo, men jeg skjønner ikke helt hva du mener jeg?
Jeg finner riktignok heller ingen glidelåslomme med ekstra stoff, men jeg synes den er mer enn stor nok likevel?
Både når ryggen på sittedelen er helt nedfelt og i oppreist stilling.
Når barnet sitter kan du jo dra kalesja langt frem, for da er det jo så mye å gå på bak.
Det er nok stoff ja, så det dekker vognen, men synes ikke det blir så tett, det blir noen små åpninger her og der jeg ser for meg det kan komme trekk inn? Mulig det fungerer bra altså, bruker baggen enda så har ikke fått testa, men kalesjen mangler på en måte det ekstra stoffet som er på de fleste sportsvogner.

Høna er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 29-10-2009, 08:48   #2
Æresmedlem

Niobe sin avatar

Medlem siden: Jan 2005
Sted: Rogaland
Meldinger: 21,671
MP Rating: 100% (4)
Niobe har et ubeskrivelig bra rykte.Niobe har et ubeskrivelig bra rykte.Niobe har et ubeskrivelig bra rykte.Niobe har et ubeskrivelig bra rykte.Niobe har et ubeskrivelig bra rykte.Niobe har et ubeskrivelig bra rykte.Niobe har et ubeskrivelig bra rykte.Niobe har et ubeskrivelig bra rykte.Niobe har et ubeskrivelig bra rykte.Niobe har et ubeskrivelig bra rykte.Niobe har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: Kalesjen på Emmaljunga Mondial...

Det er ekstra stoff, ja. Men uansett så dekker kalesjen dårlig. Vi hadde Edge Duo, og jeg synes den var ubrukelig som sportsvogn, blant annet pga kalesjen. Som er så langt bak og så liten at barnet sjelden var inn under den.
Reinhold Niebuhr

Niobe er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Svar

Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are
Pingbacks are
Refbacks are

Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 00:08.