Gå tilbake   NybaktMamma - Møteplassen > Diskusjoner > Klær og utstyr > Barnevogner

Svar

LinkBack Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 01-11-2009, 07:35   #1
Supermedlem

lynnette sin avatar

Medlem siden: Jul 2005
Meldinger: 781
MP Rating: 0% (0)
lynnette har mye å være stolt av.lynnette har mye å være stolt av.lynnette har mye å være stolt av.lynnette har mye å være stolt av.lynnette har mye å være stolt av.lynnette har mye å være stolt av.lynnette har mye å være stolt av.lynnette har mye å være stolt av.lynnette har mye å være stolt av.lynnette har mye å være stolt av.lynnette har mye å være stolt av.
*Kremt* BRIO GO???

etter litt søking og titting har jeg begynt å like brio go nå da
hvordan er denne?hvor lenge kan den brukes??er den grei som shopping trille?For skal jeg kunne forsvare et slik kjøp må jeg nok selge maclaren trilla
lynnette er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 01-11-2009, 07:40   #2
Æresmedlem

snuppa sin avatar

Medlem siden: May 2002
Sted: Hjemme
Meldinger: 10,114
MP Rating: 100% (1)
snuppa har et ubeskrivelig bra rykte.snuppa har et ubeskrivelig bra rykte.snuppa har et ubeskrivelig bra rykte.snuppa har et ubeskrivelig bra rykte.snuppa har et ubeskrivelig bra rykte.snuppa har et ubeskrivelig bra rykte.snuppa har et ubeskrivelig bra rykte.snuppa har et ubeskrivelig bra rykte.snuppa har et ubeskrivelig bra rykte.snuppa har et ubeskrivelig bra rykte.snuppa har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: *Kremt* BRIO GO???

Den er knallgod. Stor shoppingkurv, stor sportsdel, kan brukes lenge. Utrolig god demping, ja... i grunnen helt fantastisk.
Jeg er visst ferdig som babylager

snuppa er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 01-11-2009, 08:19   #3
Juniormedlem

Medlem siden: Sep 2009
Meldinger: 20
Maritus er en ukjent størrelse akkurat nå.
kidoki Sv: *Kremt* BRIO GO???

Sitat:
Opprinnelig postet av snuppa Vis post
Den er knallgod. Stor shoppingkurv, stor sportsdel, kan brukes lenge. Utrolig god demping, ja... i grunnen helt fantastisk.
fantastisk! Litt for fantastisk til å bare bli brukt som shoppingtrille egentlig. Jeg har nett kjøpt den som hovedvogn. Kunne ikke blitt mer fornøyd!
Maritus er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 01-11-2009, 08:29   #4
Medlem

nelly73 sin avatar

Medlem siden: Aug 2007
Sted: Stavanger
Meldinger: 169
nelly73 har et ubeskrivelig bra rykte.nelly73 har et ubeskrivelig bra rykte.nelly73 har et ubeskrivelig bra rykte.nelly73 har et ubeskrivelig bra rykte.nelly73 har et ubeskrivelig bra rykte.nelly73 har et ubeskrivelig bra rykte.nelly73 har et ubeskrivelig bra rykte.nelly73 har et ubeskrivelig bra rykte.nelly73 har et ubeskrivelig bra rykte.nelly73 har et ubeskrivelig bra rykte.nelly73 har et ubeskrivelig bra rykte.

Go'en kan anbefales på det varmeste

Englejente f/d i uke 28
Gutt født i uke 29, desember 08

nelly73 er pålogget nå   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 01-11-2009, 08:34   #5
Supermedlem

lynnette sin avatar

lynnette har mye å være stolt av.lynnette har mye å være stolt av.lynnette har mye å være stolt av.lynnette har mye å være stolt av.lynnette har mye å være stolt av.lynnette har mye å være stolt av.lynnette har mye å være stolt av.lynnette har mye å være stolt av.lynnette har mye å være stolt av.lynnette har mye å være stolt av.lynnette har mye å være stolt av.

Sitat:
Opprinnelig postet av Maritus Vis post
fantastisk! Litt for fantastisk til å bare bli brukt som shoppingtrille egentlig. Jeg har nett kjøpt den som hovedvogn. Kunne ikke blitt mer fornøyd!
ja,kommer sikkert til å bli brukt mer om jeg faller for fristelsen,men har jo en TFK vogn også,så det viktigste er at den passer godt i butikker,og kan ha snuppa mot meg,så er alt annet bare et pluss=)
lynnette er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 01-11-2009, 08:43   #6
Æresmedlem

snuppa sin avatar

snuppa har et ubeskrivelig bra rykte.snuppa har et ubeskrivelig bra rykte.snuppa har et ubeskrivelig bra rykte.snuppa har et ubeskrivelig bra rykte.snuppa har et ubeskrivelig bra rykte.snuppa har et ubeskrivelig bra rykte.snuppa har et ubeskrivelig bra rykte.snuppa har et ubeskrivelig bra rykte.snuppa har et ubeskrivelig bra rykte.snuppa har et ubeskrivelig bra rykte.snuppa har et ubeskrivelig bra rykte.

Den er litt bred, men ikke bredere enn at jeg får den inn og ut der jeg vil. Om du vil ha en virkelig smal shoppingvogn så anbefaler jeg deg å ta en titt på Emmaljunga Ozone city. Den kommer i butikkene like etter jul og jeg er veldig spent på den Tror neppe den har like god demping som Go, og den blir neppe like liten sammenslått, men det gjenstår og se.

snuppa er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 01-11-2009, 08:57   #7
Supermedlem

lynnette sin avatar

Sitat:
Opprinnelig postet av snuppa Vis post
Den er litt bred, men ikke bredere enn at jeg får den inn og ut der jeg vil. Om du vil ha en virkelig smal shoppingvogn så anbefaler jeg deg å ta en titt på Emmaljunga Ozone city. Den kommer i butikkene like etter jul og jeg er veldig spent på den Tror neppe den har like god demping som Go, og den blir neppe like liten sammenslått, men det gjenstår og se.
hvor bred er den da,på det bredeste? bredere enn tfk jogster twist?
Gammel 01-11-2009, 09:07   #8
Veteranmedlem

guttem@mm@ sin avatar

Medlem siden: Nov 2003
Meldinger: 4,550
guttem@mm@ har et ubeskrivelig bra rykte.guttem@mm@ har et ubeskrivelig bra rykte.guttem@mm@ har et ubeskrivelig bra rykte.guttem@mm@ har et ubeskrivelig bra rykte.guttem@mm@ har et ubeskrivelig bra rykte.guttem@mm@ har et ubeskrivelig bra rykte.guttem@mm@ har et ubeskrivelig bra rykte.guttem@mm@ har et ubeskrivelig bra rykte.guttem@mm@ har et ubeskrivelig bra rykte.guttem@mm@ har et ubeskrivelig bra rykte.guttem@mm@ har et ubeskrivelig bra rykte.

Sitat:
Opprinnelig postet av lynnette Vis post
etter litt søking og titting har jeg begynt å like brio go nå da
hvordan er denne?hvor lenge kan den brukes??er den grei som shopping trille?For skal jeg kunne forsvare et slik kjøp må jeg nok selge maclaren trilla
Den er helt fantastisk å trille, både som hovedvogn og på shopping. Elsker at den kan legges sammen i en del uavhengig om man har den mot eller fra den som triller. OlleBolle har fortsatt god plass i den med både skinn og pose og han er 2 år og 2 måneder. Tror helt sikkert vi kan bruke den ut vognperioden.

Jeg opplever den ikke som bred men har ikke kjenskap til TFK så om den er bredere enn den kan jeg ikke si noe om.
Gammel 01-11-2009, 09:16   #9
Supermedlem

lynnette sin avatar

Sitat:
Opprinnelig postet av guttem@mm@ Vis post
Den er helt fantastisk å trille, både som hovedvogn og på shopping. Elsker at den kan legges sammen i en del uavhengig om man har den mot eller fra den som triller. OlleBolle har fortsatt god plass i den med både skinn og pose og han er 2 år og 2 måneder. Tror helt sikkert vi kan bruke den ut vognperioden.

Jeg opplever den ikke som bred men har ikke kjenskap til TFK så om den er bredere enn den kan jeg ikke si noe om.
Ok,hadde du hatt mulighet til å måle bredden på den?FRA YTTERST TIL YTTERST MELLOM BAKHJULENE?
Gammel 01-11-2009, 09:27   #10
Æresmedlem

snuppa sin avatar

61 mener jeg den er.

Svar

Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are
Pingbacks are
Refbacks are

Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 23:56.