Gå tilbake   NybaktMamma - Møteplassen > Diskusjoner > Klær og utstyr > Barnevogner

Svar

LinkBack Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 01-11-2009, 11:50   #1
Supermedlem

lynnette sin avatar

Medlem siden: Jul 2005
Meldinger: 781
MP Rating: 0% (0)
lynnette har mye å være stolt av.lynnette har mye å være stolt av.lynnette har mye å være stolt av.lynnette har mye å være stolt av.lynnette har mye å være stolt av.lynnette har mye å være stolt av.lynnette har mye å være stolt av.lynnette har mye å være stolt av.lynnette har mye å være stolt av.lynnette har mye å være stolt av.lynnette har mye å være stolt av.
Sv: *Kremt* BRIO GO???

Sitat:
Opprinnelig postet av snuppa Vis post
JEg synes ikke sittedelen er god før de er store nok til den. Jenta mi på 8 mnd sitter vel godt om jeg prøver, men hun bruker fremdeles baggen.
når er de "store nok" da?
blir det som med annen sportsdel.Sitter jo gjerne ikke no godt der i starten heller....
lynnette er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 01-11-2009, 12:27   #2
Æresmedlem

snuppa sin avatar

Medlem siden: May 2002
Sted: Hjemme
Meldinger: 10,114
MP Rating: 100% (1)
snuppa har et ubeskrivelig bra rykte.snuppa har et ubeskrivelig bra rykte.snuppa har et ubeskrivelig bra rykte.snuppa har et ubeskrivelig bra rykte.snuppa har et ubeskrivelig bra rykte.snuppa har et ubeskrivelig bra rykte.snuppa har et ubeskrivelig bra rykte.snuppa har et ubeskrivelig bra rykte.snuppa har et ubeskrivelig bra rykte.snuppa har et ubeskrivelig bra rykte.snuppa har et ubeskrivelig bra rykte.

Tror det er veldig individuelt. Noen barn er store, noen barn er små. Min er helt gjennomsnittlig og jeg synes ikke hun satt noe godt da jeg prøvde henne såvidt da hun var 4 mnd. (har ikke prøvd henne etter det) Vet om andre som bruker den til sine på 6 mnd og det funker veldig bra.
Jeg er visst ferdig som babylager

snuppa er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 01-11-2009, 12:34   #3
Supermedlem

lynnette sin avatar

lynnette har mye å være stolt av.lynnette har mye å være stolt av.lynnette har mye å være stolt av.lynnette har mye å være stolt av.lynnette har mye å være stolt av.lynnette har mye å være stolt av.lynnette har mye å være stolt av.lynnette har mye å være stolt av.lynnette har mye å være stolt av.lynnette har mye å være stolt av.lynnette har mye å være stolt av.

okay=)
har jo både TFK twist og city cross også en maclaren trille da,så trenger vel strengt tatt ikke no mer,MEN....GO frister litt da...hehe
TFK bruker hu med bag nå,men når det er tid for sportsdel blir denne stående litt på vent ettersom den kun er forover.Likeså maclaren trilla....
og da har jeg jo plutselig kun en 4 hjuling uten svinghjul...selv om den er lett da

bare så dumt det er lite av de på bruktmarkedet ennåVet ikke heeeelt hvordan jeg skal unnskylde en HELT NY vogn for mannen nå
lynnette er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 01-11-2009, 09:07   #4
Veteranmedlem

guttem@mm@ sin avatar

Medlem siden: Nov 2003
Meldinger: 4,550
guttem@mm@ har et ubeskrivelig bra rykte.guttem@mm@ har et ubeskrivelig bra rykte.guttem@mm@ har et ubeskrivelig bra rykte.guttem@mm@ har et ubeskrivelig bra rykte.guttem@mm@ har et ubeskrivelig bra rykte.guttem@mm@ har et ubeskrivelig bra rykte.guttem@mm@ har et ubeskrivelig bra rykte.guttem@mm@ har et ubeskrivelig bra rykte.guttem@mm@ har et ubeskrivelig bra rykte.guttem@mm@ har et ubeskrivelig bra rykte.guttem@mm@ har et ubeskrivelig bra rykte.

Sitat:
Opprinnelig postet av lynnette Vis post
etter litt søking og titting har jeg begynt å like brio go nå da
hvordan er denne?hvor lenge kan den brukes??er den grei som shopping trille?For skal jeg kunne forsvare et slik kjøp må jeg nok selge maclaren trilla
Den er helt fantastisk å trille, både som hovedvogn og på shopping. Elsker at den kan legges sammen i en del uavhengig om man har den mot eller fra den som triller. OlleBolle har fortsatt god plass i den med både skinn og pose og han er 2 år og 2 måneder. Tror helt sikkert vi kan bruke den ut vognperioden.

Jeg opplever den ikke som bred men har ikke kjenskap til TFK så om den er bredere enn den kan jeg ikke si noe om.
Gammel 01-11-2009, 09:16   #5
Supermedlem

lynnette sin avatar

Sitat:
Opprinnelig postet av guttem@mm@ Vis post
Den er helt fantastisk å trille, både som hovedvogn og på shopping. Elsker at den kan legges sammen i en del uavhengig om man har den mot eller fra den som triller. OlleBolle har fortsatt god plass i den med både skinn og pose og han er 2 år og 2 måneder. Tror helt sikkert vi kan bruke den ut vognperioden.

Jeg opplever den ikke som bred men har ikke kjenskap til TFK så om den er bredere enn den kan jeg ikke si noe om.
Ok,hadde du hatt mulighet til å måle bredden på den?FRA YTTERST TIL YTTERST MELLOM BAKHJULENE?
Gammel 01-11-2009, 10:46   #6
VIP-Medlem

lucifine sin avatar

Medlem siden: Jul 2007
Sted: Sørlandet
Meldinger: 5,703
lucifine har et ubeskrivelig bra rykte.lucifine har et ubeskrivelig bra rykte.lucifine har et ubeskrivelig bra rykte.lucifine har et ubeskrivelig bra rykte.lucifine har et ubeskrivelig bra rykte.lucifine har et ubeskrivelig bra rykte.lucifine har et ubeskrivelig bra rykte.lucifine har et ubeskrivelig bra rykte.lucifine har et ubeskrivelig bra rykte.lucifine har et ubeskrivelig bra rykte.lucifine har et ubeskrivelig bra rykte.

Jeg elsker goen min Den var kjøpt som en reservevogn, men jeg har brukt den mye mer enn tfken i sommer
Svar

Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are
Pingbacks are
Refbacks are

Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 00:08.