Gå tilbake   NybaktMamma - Møteplassen > Diskusjoner > Klær og utstyr > Barnevogner

Svar

Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 01-06-2009, 22:04   #1
Medlem

Tristhin sin avatar

Medlem siden: Jul 2008
Sted: På Tjøme
Meldinger: 190
MP Rating: 0% (0)
Tristhin er som en lysfontene.Tristhin er som en lysfontene.Tristhin er som en lysfontene.Tristhin er som en lysfontene.Tristhin er som en lysfontene.Tristhin er som en lysfontene.Tristhin er som en lysfontene.Tristhin er som en lysfontene.Tristhin er som en lysfontene.Tristhin er som en lysfontene.Tristhin er som en lysfontene.
Liten trille sammenlagt???

Jeg har nesten bestemt meg for å kjøpe en Peg Perego Pilko P3. Men lurer litt på om det er noen andre triller som har de samme egenskapene som denne, men som blir litt mindre sammenslått. Peg Perego'n blir 103*40cm. Og dette er jo ikke sånn kjempelite egentlig. Hvilke andre finnes det der ute i den store barnevognjungelen???
Gammel 02-06-2009, 19:12   #2
2ne
Seniormedlem

2ne sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Sted: Østfold
Meldinger: 1,788
MP Rating: 100% (12)
2ne har en strålende fremtid.2ne har en strålende fremtid.2ne har en strålende fremtid.2ne har en strålende fremtid.2ne har en strålende fremtid.2ne har en strålende fremtid.2ne har en strålende fremtid.2ne har en strålende fremtid.2ne har en strålende fremtid.2ne har en strålende fremtid.2ne har en strålende fremtid.
Sv: Liten trille sammenlagt???

Jeg synes peg peregoen ble litt stor så jeg skal ha en maclaren techno xt istedet

2ne er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 02-06-2009, 22:07   #3
Supermedlem

Hestehoven sin avatar

Medlem siden: Mar 2002
Meldinger: 1,339
MP Rating: 0% (0)
Hestehoven har en strålende fremtid.Hestehoven har en strålende fremtid.Hestehoven har en strålende fremtid.Hestehoven har en strålende fremtid.Hestehoven har en strålende fremtid.Hestehoven har en strålende fremtid.Hestehoven har en strålende fremtid.Hestehoven har en strålende fremtid.Hestehoven har en strålende fremtid.Hestehoven har en strålende fremtid.Hestehoven har en strålende fremtid.
Sv: Liten trille sammenlagt???

Jeg tror det er de tingene som gjør peg'en bra som tar plass, desverre (bøylen, de litt større hjulene, den ekstra polstringen i setet/ryggen, den romslige kalesjen og ståbrettet). Vi har P3, og er kjempefornøyde Vi har hatt andre små triller tidligere, men de har ikke vært så gode, hverken for barnet eller for den som triller. Så sant man ikke ønsker en trille man kan ta med inn i flycabinen, synes jeg ikke størrelsen spiller så stor rolle

Stor (07/02)
Mindre (07/04)

Minst (06/08)
Hestehoven er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Svar

Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are Av
Pingbacks are Av
Refbacks are Av

Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 11:43.