Gå tilbake   NybaktMamma - Møteplassen > Diskusjoner > Klær og utstyr > Barnevogner


Svar
 
LinkBack Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 25-10-2009, 18:38   #1
Supermedlem
 
Imse sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2003
Sted: Trysil
Meldinger: 971
MP Rating: 0% (0)
Imse har en strålende fremtid.Imse har en strålende fremtid.Imse har en strålende fremtid.Imse har en strålende fremtid.Imse har en strålende fremtid.Imse har en strålende fremtid.Imse har en strålende fremtid.Imse har en strålende fremtid.Imse har en strålende fremtid.Imse har en strålende fremtid.Imse har en strålende fremtid.
Noen som kan hjelpe meg med alder på vogn?

Jeg kjøpte denne på loppis i dag, for jeg syntes den var søt.. En annen sak er jo at jeg ikke aner hva jeg skal med den, for min yngste er snart 3 år Men jeg kunne ikke gå fordi den.

Noen som aner alder på den?

Klikk på bildet for å se det i full størrelse.

Klikk på bildet for å se det i full størrelse.
__________________
Mine tre sjalbarn er født april 03 , mars 05 og januar 07 og bruker tøybleier
Imse er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 25-10-2009, 19:54   #2
Seniormedlem
 
Gerbera sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2004
Sted: Østlandet
Meldinger: 1,987
MP Rating: 100% (1)
Gerbera har et ubeskrivelig bra rykte.Gerbera har et ubeskrivelig bra rykte.Gerbera har et ubeskrivelig bra rykte.Gerbera har et ubeskrivelig bra rykte.Gerbera har et ubeskrivelig bra rykte.Gerbera har et ubeskrivelig bra rykte.Gerbera har et ubeskrivelig bra rykte.Gerbera har et ubeskrivelig bra rykte.Gerbera har et ubeskrivelig bra rykte.Gerbera har et ubeskrivelig bra rykte.Gerbera har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: Noen som kan hjelpe meg med alder på vogn?

Stilig! Skjønner godt at du ikke kunne gå fra den!

Jeg er ikke sikker på hverken merke eller årstall, men begynnelsen på 80 tallet kanskje?

Jeg er nesten årlig medhjelper på et bruktmarked, og det står alltid noen sånne godbiter der. Jeg har forsonet meg med at jeg (desverre) ikke har plass til å ta med et par vogner hjem hver gang, men det er fristende!! Kanskje hvis jeg får en stor låve en gang?
__________________
Prinsessene 05 ~ 07






Gerbera er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 25-10-2009, 22:05   #3
Isa
VIP-Medlem
 
Isa sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2005
Sted: Tr.heim
Meldinger: 8,976
Blogginnlegg: 36
MP Rating: 0% (0)
Isa har et ubeskrivelig bra rykte.Isa har et ubeskrivelig bra rykte.Isa har et ubeskrivelig bra rykte.Isa har et ubeskrivelig bra rykte.Isa har et ubeskrivelig bra rykte.Isa har et ubeskrivelig bra rykte.Isa har et ubeskrivelig bra rykte.Isa har et ubeskrivelig bra rykte.Isa har et ubeskrivelig bra rykte.Isa har et ubeskrivelig bra rykte.Isa har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: Noen som kan hjelpe meg med alder på vogn?

For en utrolig søt vogn!
__________________
Min blogg

"Kanskje det burde tilføyes i FNs barnekonvensjon
at barn med jevne mellomrom har krav på å få
være sammen med voksne som ikke later som
om de er overmennesker?"

Jesper Juul
Isa er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 25-10-2009, 22:40   #4
Supermedlem
 
Medlem siden: Jul 2005
Meldinger: 1,290
MP Rating: 0% (0)
lollol77 har et ubeskrivelig bra rykte.lollol77 har et ubeskrivelig bra rykte.lollol77 har et ubeskrivelig bra rykte.lollol77 har et ubeskrivelig bra rykte.lollol77 har et ubeskrivelig bra rykte.lollol77 har et ubeskrivelig bra rykte.lollol77 har et ubeskrivelig bra rykte.lollol77 har et ubeskrivelig bra rykte.lollol77 har et ubeskrivelig bra rykte.lollol77 har et ubeskrivelig bra rykte.lollol77 har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: Noen som kan hjelpe meg med alder på vogn?

Jeg tipper ca 1975, ikke helt ulik den jeg hadde da jeg var liten og nærmere 80-tallet forandret de seg noe...
__________________
Storebror juli 2005 og lillesøster januar 2007
lollol77 er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 25-10-2009, 22:53   #5
Æresmedlem
 
emin sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2001
Sted: Harstad, Troms
Meldinger: 10,208
MP Rating: 100% (5)
emin har et ubeskrivelig bra rykte.emin har et ubeskrivelig bra rykte.emin har et ubeskrivelig bra rykte.emin har et ubeskrivelig bra rykte.emin har et ubeskrivelig bra rykte.emin har et ubeskrivelig bra rykte.emin har et ubeskrivelig bra rykte.emin har et ubeskrivelig bra rykte.emin har et ubeskrivelig bra rykte.emin har et ubeskrivelig bra rykte.emin har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: Noen som kan hjelpe meg med alder på vogn?

Dette er nok en godbit fra 80-tallet ja, ikke så gammel som 70-tallet nei. Lys lilla skai er vel typisk 80-tallsfarge.

Jeg hadde noe liknende som baby, i brun cordfløyel (81-modell), så jeg mener bestemt at denne er nyere enn det.

Send en mail til Simo og hør om de kan hjelpe deg å finne ut av det?
__________________
Hilsen emin, Storesøster (20.11.01)
og Lillebror (11.07.07) og bærebarn

sitter bakovervendt i Britax Secura og Britax TWE + april-10
Hobbyblogg
emin er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 26-10-2009, 11:44   #6
Supermedlem
 
Imse sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2003
Sted: Trysil
Meldinger: 971
MP Rating: 0% (0)
Imse har en strålende fremtid.Imse har en strålende fremtid.Imse har en strålende fremtid.Imse har en strålende fremtid.Imse har en strålende fremtid.Imse har en strålende fremtid.Imse har en strålende fremtid.Imse har en strålende fremtid.Imse har en strålende fremtid.Imse har en strålende fremtid.Imse har en strålende fremtid.
Sv: Noen som kan hjelpe meg med alder på vogn?

Sitat:
Opprinnelig postet av emin Vis post
Dette er nok en godbit fra 80-tallet ja, ikke så gammel som 70-tallet nei. Lys lilla skai er vel typisk 80-tallsfarge.

Jeg hadde noe liknende som baby, i brun cordfløyel (81-modell), så jeg mener bestemt at denne er nyere enn det.

Send en mail til Simo og hør om de kan hjelpe deg å finne ut av det?
Det er ikke en Simo, den heter Fischer.

Og jeg tror egentlig den er fra slutten av 80 beg. av 90 pga plastkulene på kalesjen. Frem til 80 tallet av håndtakene i rent metall.. Men mulig denne fabrikanten begynte med det på beg. av 80 for alt jeg vet. Jeg har googlet på merket på norsk, enegelsk og tysk( mener den er tysk), men finner ikke ut noe som helst.
__________________
Mine tre sjalbarn er født april 03 , mars 05 og januar 07 og bruker tøybleier
Imse er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 26-10-2009, 19:49   #7
Isa
VIP-Medlem
 
Isa sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2005
Sted: Tr.heim
Meldinger: 8,976
Blogginnlegg: 36
MP Rating: 0% (0)
Isa har et ubeskrivelig bra rykte.Isa har et ubeskrivelig bra rykte.Isa har et ubeskrivelig bra rykte.Isa har et ubeskrivelig bra rykte.Isa har et ubeskrivelig bra rykte.Isa har et ubeskrivelig bra rykte.Isa har et ubeskrivelig bra rykte.Isa har et ubeskrivelig bra rykte.Isa har et ubeskrivelig bra rykte.Isa har et ubeskrivelig bra rykte.Isa har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: Noen som kan hjelpe meg med alder på vogn?

Sitat:
Opprinnelig postet av Imse Vis post
Det er ikke en Simo, den heter Fischer.

Og jeg tror egentlig den er fra slutten av 80 beg. av 90 pga plastkulene på kalesjen. Frem til 80 tallet av håndtakene i rent metall.. Men mulig denne fabrikanten begynte med det på beg. av 80 for alt jeg vet. Jeg har googlet på merket på norsk, enegelsk og tysk( mener den er tysk), men finner ikke ut noe som helst.
Jeg er født i 88, og når jeg så vogna tenkte jeg at den lignet mye på vognene fra den tiden der. Både håndtaket, hjulene og fasongen på vogna ligner (Men jeg har ingen peiling på gamle vogner.)
__________________
Min blogg

"Kanskje det burde tilføyes i FNs barnekonvensjon
at barn med jevne mellomrom har krav på å få
være sammen med voksne som ikke later som
om de er overmennesker?"

Jesper Juul
Isa er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 26-10-2009, 19:54   #8
Veteranmedlem
 
Humlesnurr sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2007
Meldinger: 3,662
MP Rating: 100% (1)
Humlesnurr har et ubeskrivelig bra rykte.Humlesnurr har et ubeskrivelig bra rykte.Humlesnurr har et ubeskrivelig bra rykte.Humlesnurr har et ubeskrivelig bra rykte.Humlesnurr har et ubeskrivelig bra rykte.Humlesnurr har et ubeskrivelig bra rykte.Humlesnurr har et ubeskrivelig bra rykte.Humlesnurr har et ubeskrivelig bra rykte.Humlesnurr har et ubeskrivelig bra rykte.Humlesnurr har et ubeskrivelig bra rykte.Humlesnurr har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: Noen som kan hjelpe meg med alder på vogn?

Ååå, den var stilig! Kan dessverre ikke hjelpe med alder da
__________________





Humlesnurr er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 26-10-2009, 20:40   #9
Medlem
 
Snuppelure sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2004
Sted: Oslo
Meldinger: 493
MP Rating: 0% (0)
Snuppelure har en strålende fremtid.Snuppelure har en strålende fremtid.Snuppelure har en strålende fremtid.Snuppelure har en strålende fremtid.Snuppelure har en strålende fremtid.Snuppelure har en strålende fremtid.Snuppelure har en strålende fremtid.Snuppelure har en strålende fremtid.Snuppelure har en strålende fremtid.Snuppelure har en strålende fremtid.Snuppelure har en strålende fremtid.
Sv: Noen som kan hjelpe meg med alder på vogn?

Jeg tipper 84 på fargen ;-)
__________________
*Snuppelure
Gutt aug.06 og tvillinger jente+gutt feb 09
Snuppelure er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 26-10-2009, 20:45   #10
Veteranmedlem
 
Humlesnurr sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2007
Meldinger: 3,662
MP Rating: 100% (1)
Humlesnurr har et ubeskrivelig bra rykte.Humlesnurr har et ubeskrivelig bra rykte.Humlesnurr har et ubeskrivelig bra rykte.Humlesnurr har et ubeskrivelig bra rykte.Humlesnurr har et ubeskrivelig bra rykte.Humlesnurr har et ubeskrivelig bra rykte.Humlesnurr har et ubeskrivelig bra rykte.Humlesnurr har et ubeskrivelig bra rykte.Humlesnurr har et ubeskrivelig bra rykte.Humlesnurr har et ubeskrivelig bra rykte.Humlesnurr har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: Noen som kan hjelpe meg med alder på vogn?

Sitat:
Opprinnelig postet av *Snuppelure Vis post
Jeg tipper 84 på fargen ;-)

Jeg er født i 84, og min vogn så iallefall ikke slik ut. Den var ikke så firkantig, og bagen var dypere. Dessuten var den i blå cordfløyel Men var nok mange typer vogner da og
__________________





Humlesnurr er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Svar



Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are
Pingbacks are
Refbacks are


Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 23:57.




Powered by vBulletin® Version 3.7.3
Copyright ©2000 - 2009, Jelsoft Enterprises Ltd.
Search Engine Friendly URLs by vBSEO 3.2.0
Alt innhold ©2001-2008 NybaktMamma.com