Gå tilbake   NybaktMamma - Møteplassen > Diskusjoner > Klær og utstyr > Barnevogner

Svar

LinkBack Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 27-10-2009, 20:38   #1
Supermedlem

Olasmamma sin avatar

Medlem siden: Feb 2002
Sted: Østfold
Meldinger: 819
MP Rating: 0% (0)
Olasmamma har en strålende fremtid.Olasmamma har en strålende fremtid.Olasmamma har en strålende fremtid.Olasmamma har en strålende fremtid.Olasmamma har en strålende fremtid.Olasmamma har en strålende fremtid.Olasmamma har en strålende fremtid.Olasmamma har en strålende fremtid.Olasmamma har en strålende fremtid.Olasmamma har en strålende fremtid.Olasmamma har en strålende fremtid.
Sv: Noen som kan hjelpe meg med alder på vogn?

Fin vogn! Jeg var trillepike til noen som hadde en nesten maken vogn. Tipper derfor at den er fra midten av 80-tallet.

Olasmamma er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 27-10-2009, 20:41   #2
Æresmedlem

Niobe sin avatar

Medlem siden: Jan 2005
Sted: Rogaland
Meldinger: 21,671
MP Rating: 100% (4)
Niobe har et ubeskrivelig bra rykte.Niobe har et ubeskrivelig bra rykte.Niobe har et ubeskrivelig bra rykte.Niobe har et ubeskrivelig bra rykte.Niobe har et ubeskrivelig bra rykte.Niobe har et ubeskrivelig bra rykte.Niobe har et ubeskrivelig bra rykte.Niobe har et ubeskrivelig bra rykte.Niobe har et ubeskrivelig bra rykte.Niobe har et ubeskrivelig bra rykte.Niobe har et ubeskrivelig bra rykte.

Jeg tipper midten/slutten av 80-tallet. Begynnelsen av 80-tallet var mer brunt, oransje og vinrødt. Pastellfarger og skai føler jeg er veldig sent 80, tidlig 90.
Reinhold Niebuhr

Niobe er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 27-10-2009, 23:01   #3
Supermedlem

Imse sin avatar

Medlem siden: Mar 2003
Sted: Trysil
Meldinger: 971
Imse har en strålende fremtid.Imse har en strålende fremtid.Imse har en strålende fremtid.Imse har en strålende fremtid.Imse har en strålende fremtid.Imse har en strålende fremtid.Imse har en strålende fremtid.Imse har en strålende fremtid.Imse har en strålende fremtid.Imse har en strålende fremtid.Imse har en strålende fremtid.

Sitat:
Opprinnelig postet av Niobe Vis post
Jeg tipper midten/slutten av 80-tallet. Begynnelsen av 80-tallet var mer brunt, oransje og vinrødt. Pastellfarger og skai føler jeg er veldig sent 80, tidlig 90.
Det jeg tenker og. Jeg har en søster født i 89 og alt hun hadde var pastell, minus vogna som var arvet og den var blå fløyel..

Men da er den rundt 20 år da..

Jeg fikk byttet om på hjulene og, for de store hjulene skal såklart være bak og ikke foran.

Vogna får stå på lagring til jeg har gått ned 30kg også får vi diskutere om vi skal ha flere barn eller ikke..
Gammel 28-10-2009, 00:23   #4
Juniormedlem

Medlem siden: Jul 2009
Sted: Vestlandet
Meldinger: 30
Janice er fantastisk mot andre.Janice er fantastisk mot andre.Janice er fantastisk mot andre.Janice er fantastisk mot andre.Janice er fantastisk mot andre.Janice er fantastisk mot andre.Janice er fantastisk mot andre.Janice er fantastisk mot andre.Janice er fantastisk mot andre.Janice er fantastisk mot andre.Janice er fantastisk mot andre.

Jeg tipper slutten av 80-tallet beg. av 90-tallet. Har en datter født i -91 og da var det mye pastell og mener å huske at vognene så omtrent slik ut på den tiden. Ang. hjulene så vet jeg ikke hva du definerer som foran og bak, men de står feil på bildet det ser man på at vognen heller nedover foran med håndtaket. Har en vogn (Simo Excluciv Classic) med slike hjul selv der hjulene står motsatt av din på bildet.

Lille prinsen vår kom 2.juli-09, 4 uker før termin
-91 -93 -98 har jeg fra før
Janice er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 28-10-2009, 10:18   #5
Supermedlem

Imse sin avatar

Medlem siden: Mar 2003
Sted: Trysil
Meldinger: 971
Imse har en strålende fremtid.Imse har en strålende fremtid.Imse har en strålende fremtid.Imse har en strålende fremtid.Imse har en strålende fremtid.Imse har en strålende fremtid.Imse har en strålende fremtid.Imse har en strålende fremtid.Imse har en strålende fremtid.Imse har en strålende fremtid.Imse har en strålende fremtid.

Sitat:
Opprinnelig postet av Janice Vis post
Jeg tipper slutten av 80-tallet beg. av 90-tallet. Har en datter født i -91 og da var det mye pastell og mener å huske at vognene så omtrent slik ut på den tiden. Ang. hjulene så vet jeg ikke hva du definerer som foran og bak, men de står feil på bildet det ser man på at vognen heller nedover foran med håndtaket. Har en vogn (Simo Excluciv Classic) med slike hjul selv der hjulene står motsatt av din på bildet.
Ja, hjulene står feil på bildet. Jeg klarte ikke å bytte om på de selv før jeg tok bildet pga sprekker på fingertuppene.. Men mannen fikset det. Vogna har kanskje stått sammenslått uten hjul på eller noe slik også har de bare blitt satt på Men nå står de riktig i allefall.
Gammel 28-10-2009, 00:57   #6
VIP-Medlem

Hulda sin avatar

Medlem siden: Jan 2004
Sted: Trondheim
Meldinger: 5,155
MP Rating: 100% (1)
Hulda har et ubeskrivelig bra rykte.Hulda har et ubeskrivelig bra rykte.Hulda har et ubeskrivelig bra rykte.Hulda har et ubeskrivelig bra rykte.Hulda har et ubeskrivelig bra rykte.Hulda har et ubeskrivelig bra rykte.Hulda har et ubeskrivelig bra rykte.Hulda har et ubeskrivelig bra rykte.Hulda har et ubeskrivelig bra rykte.Hulda har et ubeskrivelig bra rykte.Hulda har et ubeskrivelig bra rykte.

Jeg hadde en Hartan vogn som er nesten maken til den der, til eldstemann som er født i 90.
Hvitt understell og hvit skaivogn, men med flere detaljer enn den der.

Kjempefin vogn, du må nok få en til.

Hobbyblogg
Hulda er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 28-10-2009, 08:53   #7
Seniormedlem

annka sin avatar

Medlem siden: May 2006
Sted: nordnorge
Meldinger: 1,924
MP Rating: 100% (2)
annka har et ubeskrivelig bra rykte.annka har et ubeskrivelig bra rykte.annka har et ubeskrivelig bra rykte.annka har et ubeskrivelig bra rykte.annka har et ubeskrivelig bra rykte.annka har et ubeskrivelig bra rykte.annka har et ubeskrivelig bra rykte.annka har et ubeskrivelig bra rykte.annka har et ubeskrivelig bra rykte.annka har et ubeskrivelig bra rykte.annka har et ubeskrivelig bra rykte.

Da jeg så vogna tippet jeg Gesslein, men jeg ser du har skrevet fischer..det er også et tysk barnevognsmerke..Vognene dems så slik ut da jeg fikk eldste i 1987...Jeg kjøpte en ganske lik Gesslein vogn i 87 beige med noe mønster på sidene, nydelig vogn...Da nr 2 ble født i 89 kjøpte jeg en kombivogns utgave i lys lilla...
Men vanskelig og si...I 1997 kjøpte jeg akkurat lik Gesslein vogn som i 87, bare at de i 97 var blitt mørkere i farven, jeg kjøpte en marine vogn da..
Gesslein og Fischer er veldig like, min hadde ikke "vindu" på regntrekket, ellers veldig lik...Det er nydelige vogner...Lag deg et fint blonde sengetøy og ha i vogna og ei porselens baby dukke til pynt

Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are
Pingbacks are
Refbacks are

Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 00:08.