Gå tilbake   NybaktMamma - Møteplassen > Diskusjoner > Klær og utstyr > Barnevogner

Svar

Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 29-05-2009, 09:10   #1
Seniormedlem

Serafin sin avatar

Medlem siden: Jul 2005
Meldinger: 1,509
MP Rating: 0% (0)
Serafin har en strålende fremtid.Serafin har en strålende fremtid.Serafin har en strålende fremtid.Serafin har en strålende fremtid.Serafin har en strålende fremtid.Serafin har en strålende fremtid.Serafin har en strålende fremtid.Serafin har en strålende fremtid.Serafin har en strålende fremtid.Serafin har en strålende fremtid.Serafin har en strålende fremtid.
Veldig lett trille...

Jeg trenger en veldig lett trille til 2 åring som er rundt 14 kg og over 90 cm lang.

Vi har en babyjogger som er for tung, så den må være LETT! Den må også være enkel å ha med seg og trille, gjerne med handlekurv under.

Skal brukes til baby senere..

(Jeg har null peiling, vi har tidligere båret i meitai og sånn i situasjoner der jeg nå må ha lett trille, men har bæreforbud resten av svangerskapet, og kan ikke stole på at 2 åringen ikke slår seg vrang eller noe, eller greier å gå på litt lengre turer.
Gammel 29-05-2009, 10:03   #2
2ne
Seniormedlem

2ne sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Sted: Østfold
Meldinger: 1,788
MP Rating: 100% (12)
2ne har en strålende fremtid.2ne har en strålende fremtid.2ne har en strålende fremtid.2ne har en strålende fremtid.2ne har en strålende fremtid.2ne har en strålende fremtid.2ne har en strålende fremtid.2ne har en strålende fremtid.2ne har en strålende fremtid.2ne har en strålende fremtid.2ne har en strålende fremtid.
Sv: Veldig lett trille...

Da ville jeg sett på en maclaren techno xt eller xlr
Klikk på bildet for å se det i full størrelse.

Den selges her: www.biteringen.no og her www.babymagasinet.no

Sist endret av 2ne; 29-05-2009 kl 10:08.
2ne er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 01-06-2009, 21:25   #3
Medlem

Lilly68 sin avatar

Medlem siden: Oct 2005
Sted: Vestfold
Meldinger: 150
MP Rating: 100% (1)
Lilly68 har en strålende fremtid.Lilly68 har en strålende fremtid.Lilly68 har en strålende fremtid.Lilly68 har en strålende fremtid.Lilly68 har en strålende fremtid.Lilly68 har en strålende fremtid.Lilly68 har en strålende fremtid.Lilly68 har en strålende fremtid.Lilly68 har en strålende fremtid.Lilly68 har en strålende fremtid.Lilly68 har en strålende fremtid.

Jeg vil godt slå et slag for Esprit sine triller. Jeg kjøpte en for 3 år siden som jeg fortsatt har og bruker (den ligger fast i en av bilene). Den veier ikke mye sammenlignet med de øvrige trille jeg har testet / har (Buggster S og Peg Perego Pliko P3). Tror den bare veier 6 kg.

Den har alu stell - som gjør den super lett. I tillegg er det faktisk en helt fantastisk god og jevn trille. Den har nesten full liggestilling og et godt fotbrett (som de fleste trille ikke har). Den har stor handlekurv og pga den lave vekt er den veldig enkel/lett å "tippe" så du kommer opp over en fortovskant eller liten trinn. Liker faktisk den Espriten svært godt. Jeg vet ikke hvilken model min trille er - bare at det er den med alustell, den er sort med røde detaljer og jeg kjøpte den hos Rudo i sin tid. Hvis du tar en titt på kataloget på Rudo sin hjemmeside på side 34 - så ser du en Esprit Light reisetrille med alu stell. Jeg betalte også 1100,- for min og den er nesten identisk med denne.
Gammel 01-06-2009, 21:28   #4
Medlem

Lilly68 sin avatar

Medlem siden: Oct 2005
Sted: Vestfold
Meldinger: 150
Lilly68 har en strålende fremtid.Lilly68 har en strålende fremtid.Lilly68 har en strålende fremtid.Lilly68 har en strålende fremtid.Lilly68 har en strålende fremtid.Lilly68 har en strålende fremtid.Lilly68 har en strålende fremtid.Lilly68 har en strålende fremtid.Lilly68 har en strålende fremtid.Lilly68 har en strålende fremtid.Lilly68 har en strålende fremtid.

Glemte en viktig ting. Jeg har to jenter - begge har fortsatt veldig god plass i trillen.
Eldste er 94 cm lang og veier 14 kg - yngste er 90 cm og veier 15 kg. De kan sagtens sitte i denne trille lenge til (det styrer jo vekten...men plass er det nok av i hvert fall).
Gammel 01-06-2009, 21:39   #5
L&K
Seniormedlem

L&K sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Meldinger: 2,436
L&K har et ubeskrivelig bra rykte.L&K har et ubeskrivelig bra rykte.L&K har et ubeskrivelig bra rykte.L&K har et ubeskrivelig bra rykte.L&K har et ubeskrivelig bra rykte.L&K har et ubeskrivelig bra rykte.L&K har et ubeskrivelig bra rykte.L&K har et ubeskrivelig bra rykte.L&K har et ubeskrivelig bra rykte.L&K har et ubeskrivelig bra rykte.L&K har et ubeskrivelig bra rykte.

Vi har Bugaboo Bee, og den er lett og fin ! Lett å trille og lett og liten sammenlagt. Både knøtta på 10 mnd og lille L på 13 kg og 94 cm sitter fint i den

L&K er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 03-06-2009, 11:14   #6
Seniormedlem

Nerthus sin avatar

Medlem siden: Dec 2005
Meldinger: 1,991
MP Rating: 0% (0)
Nerthus har et ubeskrivelig bra rykte.Nerthus har et ubeskrivelig bra rykte.Nerthus har et ubeskrivelig bra rykte.Nerthus har et ubeskrivelig bra rykte.Nerthus har et ubeskrivelig bra rykte.Nerthus har et ubeskrivelig bra rykte.Nerthus har et ubeskrivelig bra rykte.Nerthus har et ubeskrivelig bra rykte.Nerthus har et ubeskrivelig bra rykte.Nerthus har et ubeskrivelig bra rykte.Nerthus har et ubeskrivelig bra rykte.

titanium breeze

Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are Av
Pingbacks are Av
Refbacks are Av

Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 07:48.