Jeg var på biltema her om dagen, og måtte se 2 ganger på noen "beltestoler" om man i det hele tatt kan kalle det for det. De lå slengt oppi en kasse til 299 pr stk og så slik ut!
Kan ikke fatte og begripe at denne kan være godkjent noe som den selvfølgelig er. Biltema skriver i produktanonsen at stolen er meget lett å bruke og har 2 posisjoner for setebeltet for ekstra komfort. Håper for guds skyld at andre også blir sjokkert over standaren på slike stoler som meg, og at de ikke vil sette barna sine i noen slike.
Det samme med denne puten her, nå er ikke puter overhode anbefalt, men det er sikkert noen som blir fristet til å kjøpe denne puten her til 36,90 istedenfor en ordentlig beltestol.
Denne Biltema puten har jo faktisk hatt det samme trekket i de siste 10 årene
, vi har en slik i garasjen som sikkert er fra 2000, og det er sikkert de samme putene som ligger slengt i kassene rundt om i Biltemabutikkene ennå.
Dette var min lille utblåsning idag over hvor lett ting blir godkjent her i landet, burde vært mye strengere på godkjenningen, utifra den beltestolen til Biltema så kunne man jo nesten snerket sammen en beltestol i garasjen og fått den godkjent også. At det går ann, sier bare jeg.