Gå tilbake   NybaktMamma - Møteplassen > Blogger > Strwberri
Registrer Blogger NY! Markedsplassen NY! FAQ Medlemsliste Kalender Marker alle forum som lest

Gi rating til dette innlegget

T minus litt-over-en-uke

Postet i går kl 11:46 av Strwberri
Matte-kunnskapene streiket plutselig gitt..
Ikke at jeg egentlig vet eksakt når vi får flytte inn heller, derfor.. "Litt over en uke"..

Enkelt og greit.

Vært våken siden klokken 5 her..
Da var Aurora klar for mat igjen og ferdig med å sove for natta. Så, nå har vi lekt masse, pratet masse og vræla en del til hverandre.. Sadistisk unge som gliser og ler når andre gråter..

Leser litt overalt og ser på bilder av både prinser og prinsesser her, og blir mer og mer klar for "en eller ei til". Skremmende. However kjenner jeg at jeg er skeptisk til å føde igjen. Jeg tenker "jeg hadde en grei fødsel sist uten å revne overhodet og uten de helt store komplikasjonene, og det er ikke sikkert det går like bra neste gang". Ser liksom for meg at jeg revner fra bakpå ryggen og frem til navlen, jeg.. Sikkert en umulighet, men..
Antall kommentarer 4

Kommentarer

Gammel
Upsidaysis avatar
he he mange som får "totettefeberen" ser jeg...jeg beundrer iallefall alle som klarer det

usj 5...det er tidlig morgen deeet
Postet i går kl 12:35 av Upsidaysi Upsidaysi is online now
Gammel
Endelig mamma til 2s avatar
Hmmmm er dette et oktober mamma fenomen kanskje??? Tanken streifet meg her en dag at det var så trist å tenke på at Jonas er vår siste baby. Rett etterpå så jeg sikker slik ut Hvor i all verden kom den tanken fra!!!??! Men en baby til er ikke helt usannsynlig her heller. Faktisk!!

Angående revning Strwberri - jeg fikk totalruptur sist- men ikke denne gangen. Hadde jm ikke klippet hadde jeg sluppet sying. En fantastisk fødsel! Det går så bra vet du!!
Postet i går kl 13:43 av Endelig mamma til 2 Endelig mamma til 2 is offline
Gammel
Kattrines avatar
Er nok et oktoberfenomen ja... Selv om min kom i november hadde jeg termin i oktober, og jeg har også "totettefeberen" om dagen... Ingen motargumenter klarer å overbevise meg om at det er en dårlig idé lenge av gangen gitt.

Nydelig navn på snuppa di forresten, Aurora var førstenavnet mitt hvis jeg hadde fått ei jente. (Sambo var overhodet ikke enig da men... )
Postet i går kl 15:54 av Kattrine Kattrine is online now
Gammel
Banans avatar
Jeg er ikke med i det fenomenet der, altså
Postet i går kl 21:50 av Banan Banan is offline
 
Antall Trackbacks 0

Trackbacks

Siste blogginnlegg av Strwberri

Alle klokkeslett er GMT +1. Klokka er nå 15:06.





Powered by: vBulletin® Version 3.6.8,
Copyright ©2000 - 2008, Jelsoft Enterprises Ltd.
Alt innhold ©2001-2008 NybaktMamma.com