Se RSS-feed

geysirland

Januar 2011

Gi rating til denne meldingen
Hei og hå... da var vi kommet til 2011. Tiden går fort. Skola har begynt igjen og det har vært slitsomt nå etter jul. Med start kl 8 på morran har gjort til at vi har måttet opp kl 5.30 for å være i barnehagen til kl6.30. Men ungene har vært over all forventning. Gruet sikkelig til disse tili dagene men så langt har det gått greit.

Har bestått alle 3 eksamene fra før jul. Det ble en bestått og to D er. Så er fornøyd. Det var mange som strøk. Ca 40% strykprosent og jeg syns det er ganske mye.

Ble litt nedtur idag. Gledet meg til avlastningshelg for jeg kjenner jeg trenger litt fri nå. Er sliten. men så har avlastnings familien blitt syk og alle mine planer for helgen... ja de forsvant. Nå får jeg vente 3 helger til før jeg får noe fri.

Eks'en min var innom her idag. Det har vært temmelig stille fra han. Har jo skjønt hvorfor han har funnet seg dame. Lammekjøtt kaller jeg det. 19 åring norsk. Han som sa han aldri skulle borti norske damer mer...

Men blir vel noe annet med en 19 årig blondine...en ei gammel sur røy på 42...

Han viste meg bilde av henne og han hadde møtt henne første gang forrige helg.
Han sa han skulle bare kose seg og nyte livet ...dvs ha sex.... mannfolk er fryktelig ensporete syns jeg.

Om hun dro igjen så betydde nok det ingenting. Han har en kompis boende hos seg også ...en uten oppholdstillatelse og egypter..også han har hatt norsk damebesøk nå snart i en uke på hjemplassen min. Så det blir jo den orgien der i helga da...

Tragisk for ungene da som ikke har en far som ikke har tid...men men vet jo at det bare er sånn.

Ja nei har funnet ut at jeg og ungene skal ta oss en tur til ett større kjøpesenter på lørdag. Jeg blir så lei av å sitte hjemme hele helga og bare megle mellom to unger som krangler mye for tida... Hele tiden skal de ha samme tingen på samme tid. Jeg blir så lei det der.

4 åringen ville så fælt ha Blime strikk for å ha rundt hånda. Jeg bestilte før jul og i går kom det i posten. Det ble populært. Jeg har jo forklart hvorfor man bruker sånt strikk. For at man skal være venner med de andre rundt seg. Og at man ikke kan bruke det der hvis man ikke er snill med de andre barna på barnehagen og at alle må få være med å leke...så får vi håpe at noe går inn.

I dag kom det enda en overraskelse til 4 åringen i posten. Ett pc spill. Hun tegnte ett julekort før jul som vi sendte inn til en konkurranse og så fikk hun det spillet som trøstepremie. Det var kult syns jeg.

ellers ikke så mye nytt...er trøtt skal legge meg.
Skriver senere...

Del på Facebook Legg til på Nettby Digg del.icio.us Google

Kategorier
Ukategorisert

Kommentarer

Trackbacks

Antall Trackbacks 0
Trackback-link: