Se RSS-feed

geysirland

14 august 2011

Gi rating til denne meldingen
Heia... da har det gått ett par mnd'er siden sist jeg skrev.
Nå er jeg på siste kapittel av sommerferien. På tirsdag starter skolen igjen. Gruer til å måtte opp kl 6.15 igjen du.... Har hatt en kjempefin sommer. Vært en uke i sverige med ungene. Leksand. Kan anbefales...var kjempefint der. 2 dager i sommerland som ligger rett ved siden av. Der var det i hvertfall eldorado for meg med så mange vannsklier.. Det var kjempefint for ungene der også. Alle 3 eksamene ble bestått før sommerferie og jeg tok ferie med og samvittighet. Det var virkelig deilig å måtte slippe å ta opp noe igjen nå til høsten. Da kan man lissom starte på blanke ark igjen. 18 sept. er det ut i praksis i 2 mnd'er. Det gleder jeg meg til. Blir mindre skole denne høsten. Biokjemi er faget som jeg antagelig må konsentrer meg mest om fram til jul da det er eksamen i det.

Ungene vokser. Han som blir snart 3 år er blitt en aktiv gutt som kommer bort for meg rett som det er samma hvor vi er. Det er litt slitsomt når man er alene slik. At det blir vanskelig å holde dem samlet til en hver tid. Det er spesielt når jeg står i kø for å betale ett eller annet at han benytter sjansen. Men det har heldigvis gått bra.

Denne helgen har jeg avlastning og 4 åringen er første gang en helg hos pappa. 3 åringen er i avlastnings heimen. Det er deilig. Denne sommeren har jeg prioritert å gå i fjellet så fort anledningen byr seg. Vi har noe som heter topp turer. Det er 7 topper for å være med i trekning av 500 kr i gavekort og 10 topper for 1000 kr i gavekort. Jeg begynte rett etter at skola var slutt og ungene var fortsatt 14 dager i barnehagen. De 2 ukene gikk jeg 5 topp turer. Så gikk jeg 2 topper i forrige uke og så slo jeg til med to fjelltopper på en dag i går. Det var tøft. Jeg går ikke ned ett gram etter alle turene, men tror kondisen har blitt bedre og kanskje litt faster i fisken. I hvertfall har jeg nydt vært sekund av turene og hatt bare fint vær. Jeg har en topp igjen nå. Det skal være unnagjort innen 24 sept. så jeg har god tid. Trodde aldri jeg skulle klare alle. 7 Var målet.

Bestevenninna mi mista ei ung venninne på Utøya i sommer. Det var bare tragisk å følge med på. Det tok i hvertfall hardt på for venninna mi og gjør det fremdeles. Men hun har fått god hjelp så det går bra. Hun var med meg og ungene til en familie park 1 uke etter det som skjedde og hun storkoste seg. Glemte det tragiske for en stakket stund.

Ellers er livet bra og leve... og det er bra.

Del på Facebook

Kategorier
Ukategorisert

Kommentarer

Trackbacks

Antall Trackbacks 0
Trackback-link: