Se RSS-feed

ninna

Barnehage nekter å la søsken gå i samme avdeling !

Gi rating til denne meldingen
Hei! Jeg er ny her Håper noen kan hjelpe meg litt.
... har to gutter som går i samme barnehage, men på forskjellige avdelinger. Eldste bror(4.5 år) har bare siste året igjen på barnehage og minste mann på 3 år skal til ny storbarn-avdelig nå. Lenge har det vært sterkt ønske fra vår side at vår minste skulle begynne i samme avdeling som sin storbror og være sammen det siste året som er igjen. Våre gutter har også gledet seg over denne siden vi har snakket til dem. Men barnehagen nekter å la barna våre gå i samme avdeling. Hva kan vi gjøre nå som barnehagen ikke hører på oss, finnes det ingen hjelp man kan få?? Noen forslag, trøst?.... på forhånd takk!

Del på Facebook

Kategorier
Ukategorisert

Kommentarer

  1. Ke@ -
    Ke@ sin avatar
    Hva gir de som begrunnelse?
  2. Bambi -
    Bambi sin avatar
    Jeg er helt enig med bhg, jeg ser at søsken har veldiggodt av å være på hver sin avdeling. De får jo fortsatt vært litt sammen i løpet av dagen
  3. LeaMarika -
    LeaMarika sin avatar
    Tror ikke det er noe å gøre med det. Vet at dette er ganske vanlig her vi bor, og etter å ha sett hvor avhengig de mindre blir av sine storesøsken i bhg tror jeg dette er veldig lurt. De blir mer selvstendige og trygge på seg selv når de ikke er sammen hele tiden. Desuten er vanligvis bhg flinke til å la barna treffes på kryss av avdelinger ute og innimellom innetid. Så selv om dette e mindre praktisk for dere og selfølgelig ikke noen god følelse i begynnelsen, så tror jeg det er bra også. Men er synd for dere når dere gjene vil ha barna på samme avdeling.

Trackbacks

Antall Trackbacks 0
Trackback-link: