Se RSS-feed

Gunn1993

Kan jeg være gravid??!

Gi rating til denne meldingen
Heihei alle sammen

Jeg er ofte plaget med luft i magen (haha) og jeg vet godt hvordan luftbobbler kjennes ut .. men for cra 1 uke siden (+ - ) kjendte jeg noe som "kilte meg" meg nederst i magen, akuratt som en liten slange eller noe som ligger å "svømmer" rett innenfor magen min, jeg tenkte ikke noe serlig mer over det, og på torsdag (den 1 nov) var meg og typen min på kino, da kjendte jeg det ijenn , samme følelsen nede i magen. og det har gjentatt seg så og si hver kveld (eller da jeg ligger\sitter og slapper av) siden det.
jeg vil ikke si at dette "spørsmålet" er dumt, fordi det er jo veldi lett å bli forvirret og litt "gira",,spessielt da jeg elsker babyer hihi
Jeg har vanligvis mensen i 4dager og ganske så regelmessig med maaasse mens-smerter ... på fredag (2nov) fikk jeg mensen (litt tiligere en jeg hadde forventet) og den varte bare i 2 dager (fra fredag til lørdags natt\søndag morgen) kan dette være--vel--- en baby?
ja jeg skal kjøpe en gaviditetstest snarest hihi, men spør dere som har hatt barn i magen og hvet hvordn den følelsen er
TAKK på forrhånd

Del på Facebook

Kategorier
Ukategorisert

Kommentarer

  1. Siddis -
    Siddis sin avatar
    Ja.Kjennest ut akkurat som bobler som sprikker hvis du er gravid.

Trackbacks

Antall Trackbacks 0
Trackback-link: