Gå tilbake   NybaktMamma - Møteplassen > Blogger
Registrer Blogger NY! Markedsplassen NY! FAQ Medlemsliste Kalender Marker alle forum som lest

Gammel

Vært på barseltreff i dag

Postet 17-01-2008 kl 21:06 av Kattrine
Og Tormod var jo da den største, sterkeste og mest bråkete av alle. Han var så irritert som han aldri har vært før, og hylte og skreik hele første timen vi var der, mens de andre fire enten sov eller satt rolig på fanget til mora og kikka rundt seg... Så han er definitivt bølla i gjengen, det er helt sikkert. Ble bare sånn passe varm i trøya kan du si.

Veide og målte han for moro skyld, og han veier nå 6700 gram, og er 62 cm lang. For 2 uker siden veide han 6300...
Kattrines avatar
Medlem
Postet i Ukategorisert
Kommentarer 2 Kattrine is offline
Gammel

M har vært på besøk

Postet 17-01-2008 kl 17:30 av Isa


Var litt skummelt. Men trodde du skulle være mer skummelt egentlig. Er jo på en måte ganske privat her på det lille rommet mitt.
Men det gikk veldig fint

Satt i senga (av mangel på andre steder.. ) og skravla og spiste pizza

Fulgte han halvveis hjem etterpå og da fikk jeg goood klem
Isas avatar
Isa
Veteranmedlem
Postet i Ukategorisert
Kommentarer 2 Isa is offline
Gammel

Snaaart...

Postet 17-01-2008 kl 10:14 av Lita84
..ferdig med studieoppgaven! Håper jeg. Har bare fått ned de 2000 ordene jeg MÅ ha, selv mo det bare føles som babbel Det er vel det som er å drøfte, kanskje? Nå må strukturering og oppdeling igjen..Levere i kveld.

Så nå har jeg kanskje litt tid til å ha et liv utenom også en dag eller to?

Vi vant forresten hovedpremien på juletrefesten En stor fruktkurv!! Passet fint siden vi skal være sunn (*kremt*) - tror forøvrig ikke det går sååå bra som jeg
...
Lita84s avatar
Veteranmedlem
Postet i Ukategorisert
Kommentarer 1 Lita84 is offline

Alle klokkeslett er GMT +1. Klokka er nå 16:47.





Powered by: vBulletin® Version 3.6.8,
Copyright ©2000 - 2008, Jelsoft Enterprises Ltd.
Alt innhold ©2001-2008 NybaktMamma.com