Gå tilbake   NybaktMamma - Møteplassen > Blogger
Registrer Blogger NY! Markedsplassen NY! FAQ Medlemsliste Kalender Marker alle forum som lest

Gammel

Oppsummering "bli sunn" uke 4

Postet i går kl 23:29 av Lita84
Ja, enda en uke er over. Har vel egentlig byttet litt kostholdsfilosofi.. Ble så inspirert av LindaSDs tanker ang. Lavkarbo (søk på navnet på google for å få et kjempe flott forum med alt dere trenger å vite om det om interessert) at jeg egentlig har holdt meg til det. Omelett til frokost og lunsj hele uka Makan til kjedelig mat Neida, det KAN være spennende, men jeg tar vel verken råd eller tid til noe annet om morgenen.

Jaja. Vekta var nå snill med meg, ned ca. 1 kg
...
Lita84s avatar
Veteranmedlem
Postet i Ukategorisert
Kommentarer 0 Lita84 is online now
Gammel

Aooo!

Postet i går kl 21:43 av MammaAne
Jeg har noen syyykt vonde hodepiner.. Korte, intense å på høyre sia ved tinningen..
Grusomt!
Noen som liker å gjette?
MammaAnes avatar
Supermedlem
Postet i Ukategorisert
Kommentarer 2 MammaAne is online now
Gammel

Dag 38!

Postet 01-05-2008 kl 14:45 av Mondeo
Det går sannelig ikke så fort, men jeg tror det går relativt bra. Det ene kiloet jeg la på den den helga var borte dagen etter forrige innlegg, så det var jo ikke så ille. Denne uka har jeg trent 3 dager og har vært flink med maten. Nå gjelder det bare å passe meg i helga, for tirsdag er det ny veiedag. Jeg har ikke kjøpt inn snop til lørdagen. Istedetfor skal vi ha fruktsalat med ristede cashewnøtter.
Mondeos avatar
VIP-Medlem
Postet i Ukategorisert
Kommentarer 1 Mondeo is offline

Alle klokkeslett er GMT +1. Klokka er nå 21:11.