Se RSS-feed

Upsi's hjørne

En blogg om alt JEG har lyst til å skrive om

  1. Jeg er så lykkelig

    jeg og har da bestemt oss for å prøve på nr 2 synes nesten det høres litt crazy ut...men har kommet fram til at vi vil ha to tette...dette kom opp på positiv listen...

    • Amalie og brøster får godt "utbytte" av hverandre
    • når Amalie begynner å bli stor og vi kan begynne å finne på noe vil ikke en baby "hindre" oss..ser for oss at vi blir mer samlet som familie
    • vi blir fort ferdige med bleier
    • vi er såpass unge enda at vi kan få oss en skikkelig
    ...
    Kategorier
    Ukategorisert
  2. nå har jeg ikke kjørt på lenge

    dumme dumme meg....men jeg orker ikke tanken på å kjøre nå...er rett og slett ikke i kjøremodus men så fort vi får orden på bilen må jeg ta meg selv i nakken og begynne igjen

    må ringe å bestille kjøretime og sånt igjen...jeg fikk en skikkelig knekk på forrige kjøretime..

    og den kjenner jeg at henger igjen..
    Kategorier
    førerkortet
  3. 4. kjøretime

    første gang på vei...og det endte med at jeg begynte å grine stressa, redd også ble det liiiit for mye for ei sliten mamma i litt sjabert humør og form..

    men jeg har iallefall vært på vært på veldig traffikert vei...

    ja...

    kan ikke si jeg er like etter denne kjøretimen skal jeg være helt ærlig...likte meg ikke på veien men det kommer håper jeg
    Kategorier
    førerkortet
  4. Første uke på grete roede

    synes det har gått ganske greit, kanskje ikke den beste lørdag og søndag, men man lærer så lenge man lever

    resultat har jeg også fått 1,3 kilo ned på litt over en uke...ikke så værst det...

    så nå er det bare å fortsette samme trenden...være like flink, første utfordring er helgen....ikke skeie ut like mye som forrige...(var uggen i formen...og da fant jeg en unskyldning til å spise det jeg ville )

    Oppdatert 02-04-2008 kl. 17:50 av Upsidaysi

    Kategorier
    vekt
  5. etter uendlige forsøk

    tror jeg at jeg har funnet det som passer for meg...

    guuud å jeg har stressa med denne vektnedgangen altså...fikk panikk rundt november, og siden den gang har det i grunn bare gått oppover prøvd prøvd minimalt med mat, lavkarbo, herbalife ja..you name it...

    jeg har vært så stressa, og har jeg ikke sett resultater nok etter 2 uker, har jeg hoppet til en ny kur

    jeg tok en skikkelig oppvaske med meg selv..og sa til meg selv at jeg må ...

    Oppdatert 01-04-2008 kl. 13:15 av Upsidaysi

    Kategorier
    vekt
  6. deilige herlige fredag...

    jeg må innrømme, jeg rett og slett eeelsker fredager, og i dag har vært en flott fredag startet dagen litt pjusk, men formen kom seg straks...

    sambo hadde kort dag på jobb, og kom hjem tidligere en anntatt..så han og tøtta har lekt masse på gulvet i dag....og det er det beste synet jeg kan ha...jeg rett og slett elsker å sitte å se på at de leker sammen :elske: de to yndlingene mine..de to jeg ikke kunne klart meg uten..og de to jeg er så fantastisk stolte av å ha i min familie ...

    Oppdatert 01-04-2008 kl. 13:16 av Upsidaysi

    Kategorier
    familie
  7. første gang ut på vei



    ja tenk....jeg har kjørt på vei for første gang

    kjørten DENNE strekningen...frem, og tilbake


    ååååååå jeg er så stolt

    Oppdatert 01-04-2008 kl. 13:17 av Upsidaysi

    Kategorier
    førerkortet
  8. 3.kjøretime overstått

    og jeg kan bakkestart

    he he dette går jo som hakkamøkk det...og jeg må innrømme jeg koser meg litt

    det begynner faktisk å bli skikkelig moro å kjøre..og jeg og kjørelæreren har kjempe kjemi

    skal prøve meg ut på den store vei i påska da eller store og store..ikke mye trafikk der akkurat

    men ja...nå begynner det å bli moro å kjøre
    Kategorier
    Ukategorisert
  9. jeg tror jeg er i ferd med å bli



    for nå begynner jeg å ha lyst til å kjøre

    ringte nå og sa han var ferdig på jobb...så da skal jeg jammen prøve å dra han ut for å kjøre litt
    Kategorier
    Ukategorisert
  10. Here comes the bride..ta ta ta taaaa



    jada...nå har vi satt dato.... vi skulle egentlig ha giftet oss 31.mai 2008..men jeg har hatt en tøff periode, og kjente jeg overhode ikke var klar for å ha en dag med fult fokus på meg/oss, masse bilder osv...

    jeg var rett og slett ikke klar..

    men nå..kjenner jeg meg sikrere på meg selv... og tror jeg skal være klar til


    06.06.09
    jeg har klart å brukt dette året foreløpig til deg jeg skulle, tenke mer på meg selv,
    ...
    Kategorier
    Ukategorisert
Side 1 av 5
1 2 3 4 5 SisteSiste