Gå tilbake   NybaktMamma - Møteplassen > Blogger > EvaMor og snuppene :-)
Registrer Blogger NY! Markedsplassen NY! FAQ Medlemsliste Kalender Marker alle forum som lest

Morro med blogg. Dette må jeg teste ut jeg også
Ukategorisert Innlegg uten kategori
Gammel

Dagen for å ordne opp...

Postet 02-01-2008 kl 17:03 av EvaMor
I dag har det vært dagen for å ordne hundre forskjellige ting. Jeg har fått kjøpt kran til vasken som vi skal ha i 2 etg, så nå er det bare å vente på rørlegger, så kan vi begynne med vegg, tak og gulv. Så håper jeg det er ferdig om et par mnd. Det hadde vært deilig.

Ellers har jeg vært på babyshop i dag. På lørenskog. Skulle bytte noe, men de hadde ikke igjen, så da beholdt jeg det jeg fikk, selv om det er akkurat passe nå. Får bruke den mens jeg kan. Men jeg hadde en litt rar opplevelse
...
EvaMors avatar
Supermedlem
Postet i Ukategorisert
Kommentarer 0 EvaMor is offline
Gammel

1.januar 2008

Postet 01-01-2008 kl 11:36 av EvaMor
Oppdatert 01-01-2008 kl 11:48 av EvaMor
Ja så skriver vi 2008. Natten ble ikke noe god siden vi vekket Thea etter rakettene i går. Men hun er da blid i dag alikevel, selv om hun sov dårlig i natt! Hun er det største som skjedde meg i 2007, ja i hele livet. Og jeg elsker henne av hele mitt hjerte!

Håper alle hadde en kjempe fin feiring i går!
EvaMors avatar
Supermedlem
Postet i Ukategorisert
Kommentarer 1 EvaMor is offline
Gammel

Nyttårsaften!

Postet 31-12-2007 kl 16:20 av EvaMor
Nå er det snart 2008. Tenk så fort 2007 gikk. For 1 år siden satt jeg her, ca 18 uker på vei og kjempe spent på hvordan dette året skulle bli. Og ut kom verdens deiligste jente. 1.pinsedag.

Dette året har vært kjempe fint! Og tiden går så altfor fort! Om noen timer skriver vi 2008. Måtte dette året bli fylt av glede og masse fine stunder!

GODT NYTT ÅR TIL ALLE SAMMEN!!!
EvaMors avatar
Supermedlem
Postet i Ukategorisert
Kommentarer 0 EvaMor is offline

Alle klokkeslett er GMT +1. Klokka er nå 10:03.





Powered by: vBulletin® Version 3.6.8,
Copyright ©2000 - 2008, Jelsoft Enterprises Ltd.
Alt innhold ©2001-2007 NybaktMamma.com