Se RSS-feed

AnneK27

  1. Hel dress

    Nå er den hele dressen ferdig. Jeg strikka den i 2 år, men prinsessa mi er altfor lang i overkroppen så dressen blir for liten

    Vel vel den selges for 150kr + frakt hvis noen kunne tenke seg den

    Lengden i overkroppen er 31, bein 33, armer 26,5cm

    Fargene kommer ikke helt til sin rett, grunnfargen er blålilla babyull og stripene er mørkelilla alpacca

    ...

    Oppdatert 28-02-2008 kl. 18:43 av AnneK27

    Kategorier
    Ukategorisert
  2. Helseteppet

    endelig har jeg klart å bli ferdig med helseteppet (mor signe) til en liten gutt

    Jeg syns det ble kjempe fint med forbokstaven til den nye eieren i det ene hjørnet.

    Jeg har heklet en brun kant rundt, akkurat samme farge som bokstaven er i

    Teppet er brettet sammen, men det gir et bilde av det
    Kategorier
    Ukategorisert
  3. Hel dress

    Nå fikk jeg meg endelig ro til å strikke en hel dress til lilel snuppa. Jeg elsker lilla og hun er så fin i de fargene og hele dresser elsker vi begge.
    Jeg måtte prøve meg på en kombinasjon av garn, babyull(blålilla) og alpacca(mørk lilla), fordi jeg syntes de fargene var så fine sammen.
    Sånn ser dressen ut enn så lenge; jeg begynte på søndag så jeg syns jeg har kommet ganske langt med halvannet bein

    Jeg har tenkt til å strikke bein og armer stripene men overkroppen ensfarget ...
    Kategorier
    Ukategorisert
  4. Ribbestrikka genser

    Før jul ble jeg ferdig med denne genseren. Storebror spurte om han og kunne få en sååå fin genser, så da måtte jeg selvfølgelig strikke en til han og
    Gutten fikk bestemme farge selv, selvfølgleig blå, og har genseren stolt på seg når den ikke trenger lufting eller en liten vask
    Genseren er strikket i 6 år og passer akkurat til min lange prins
    Kategorier
    Ukategorisert
  5. Enda flere ribbestrikka klær

    Dette settet ble lagd til en gutt i gave. Både mor og gutt ble kjempe fornøyde. Dette var det første settet jeg strikka. Det ble lagd med litt tykt ullgarn



    Prinsessa her i huset har også fått sitt eget sett. Måtte prøve med på alpaccagarn. Det tok lengre tid men kvalitetet var herlig
    ...

    Oppdatert 13-01-2008 kl. 20:12 av AnneK27

    Kategorier
    Ukategorisert
  6. Strikkehobbyen min

    Jeg elsker å strikke og elsker å gi bort praktiske hjemmelagde ting til venner og kjente

    Dette fikk en liten gutt i julegave. Håper mammaen og den nye eieren liker gaven.


    Jeg prøvde meg på forbokstaven til gutten nederst på buksa og. Det ble ganske bra syns jeg

    ...
    Kategorier
    Ukategorisert